Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, geen nuttige tips hier. Alhoewel. Doe alsof 't een kerstboom is, heeft bij mij ooit eens gewerkt. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik wil zeggen... Ze probeert op een leuke manier duidelijk te maken dat ze tips wil... Doe daar dan niet zo moielijk over... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jongens van 13 moet je niet versieren.. jongens van 13 moet je verkering vragen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik doe niet moeilijk, ik vond 't gewoon hilarisch verwoord.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is een van de redenen dat dit topic niet serieus genomen wordt. Maar de belangrijkste reden is toch, geloof het of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() volgens mij beseffen een heleboel mensen hier niet dat 13 echt jong is. Net de basisschool voorbij. En als je even naar haar profiel (en cu2) gaat.. dan wordt misschien ook duidelijk dat het echt nog jong is. Of ik moet een heel verkeerd beeld van 13 jarigen hebben.. maar in mijn ogen zijn ze echt nog jong. En ik ken niemand die op z'n 13e uit mocht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() In België mag je legaal pas vanaf 16 bij fuiven binnen en op café... Vind dat ze daar dringend eens beter op mogen controleren, al dat klein-kindjesgedoe van 14-jarigen op fuiven, slaat nergens op. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Vraag gewoon of-ie een keertje met je naar de bios wil. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee joh oke, had eigenlijk moeten zeggen leuke dingen doen bijvoorbeeld dus zwemmen of bioscoop. Maar goed, daar kun je niet gaan dansen. Maar bij zwemmen kun je hem wel proberen steeds onder water te duwen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben op een originele manier versierd. Op het feestje van een maatje was zijn ex-vriendin (nu de mijne (L) ) ook en die had nogal wat gedronken. Nu kende ik haar al van vroeger maar dat was nogal een haat - liefde verhouding. Opeens stond ze voor me en zei: Ik ben verliefd op je! Vervolgens heeft ze bijna de gehele avond bij me op schoot gezeten en heb ik haar daarna keurig naar huis gebracht waar een boze meoder haar stond op te wachten en ik de straat uit ben gevlucht
![]() Daarna nog terug gegaan naar het feestje waar ik het zo lullig vond voor dat maatje dat ik het soort van ontkende.. Maar sindsdien is ze niet meer uit m'n hoofd verdwenen en we zijn nu 6.5 maand samen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(scheelt mij weer typen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Get a life, als je dat triest vindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe versier je een meisje? tm4u | 8 | 31-01-2015 22:03 | |
Liefde & Relatie |
hoe versier je een meisje rowan14 | 37 | 04-11-2013 10:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom je uit de FRIEND-ZONE?? Anonymous199516 | 7 | 08-07-2012 15:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe versier je een jongen? konijntjeslover | 4 | 02-12-2011 18:26 | |
Liefde & Relatie |
verlegen of verliefd verlegenmeisje1 | 18 | 22-10-2008 08:35 | |
Liefde & Relatie |
als een jongen dronken is en zegt dat ie je leuk vind moet je hem dan serieus nemen?? sunflower83 | 32 | 16-05-2004 11:28 |