Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ok: dronken mensen spreken de waarheid maar als hij je echt leuk vindt, dan zegt hij dat heus nog een keer |
![]() |
||
Citaat:
Maar vraag het hem, ik neem dronken mensen nooit serieus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In dronken toestand komen de dierlijke instincten in een mens naar buiten ( heel raar gezegd ik weet het ![]() ![]() Ik had het over dierlijke instincten. Bij een man is dat vooral de instinct tot geslachtsgemeenschap. Elke man wil neuken en als die lam is dan wilt hij met elke meisje neuken die hij maar tegenkomt. Daarom kan hij zelfs aan iemand waar hij nix voor voelt iefde verklaren. Dus ik zou zeggen : spreek hem nogmaals in en nuchtere toestand. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mensen spreken niet altijd de waarheid als ze dronken zijn, dat is wetenschappelijk bewezen zelfs geloof ik. wat wel waar is, dat ze veel meer durven te zeggen, dat ze sommige dingen zeggen die ze in normale toestand nooit gezegd zouden hebben Dus : jaaaaaa hij is gek op je |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij was van het weekend nuchter, ben het tegengekomen toen zei is dat ie me een leuk meisje vond en ik dicht bij ze ideaal plaatje kwam ook wilde die wel met me zoenen wat ik niet heb gedaan omdat ik niet weet of ie dat nou voor een avondje wil of echt voor vast, want hij zoent weleens meer met meisje zei ie in het verleden dan wel maar toch ik ben bang dat ie me dan voor 1 avond wil.. maar kweet nu wel dat ie mij ook in het echt heel aardig vind maar echt leuk?? dat weet ik niet ik hoop het wel.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|