Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 20:47
sunflower83
sunflower83 is offline
als een jongen dronken is, en hij zegt dat ie je leuk vind, en gaat aan je neef vragen hoe is mij moet versieren en dat ie me zou willen zoenen, allemaal lieve dingen zegt...
kan ik het dan geloven ofniet
want die jongen is ontzettend leuk..maarja voordat ik verliefd ga worden op zo iemand wil ik toch wel weten hoe en wat... meestal weet je toch wel wat je die avond hebt gezegt tegen een meisje?? of vergeet je dat...ik hoop het niet

moet ik het gewoon vragen..?? kweetnie of ik dat durf maarja..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2004, 20:49
meisje
meisje is offline
Ja is moeilijk, dat begrijp ik wel. Enerzijds zou je kunnen zeggen dat dronken mensen de waarheid vertellen (bepaalde grenzen vallen weg) anderzijds zou je kunnen zeggen dat ie gewoon uit zijn nek lulde. Gewoon vragen dus, bijvoorbeeld op een nonchalante manier; 'hey, jij sloeg me er wat uit, meende je dat of..'
Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:50
Chofi
Chofi is offline
nouja ze zeggen dat dronken mensen de waarheid spreken he..

en als je die jongen al langer kent enzo en beetje met m aan het aanklooien bent zou het wel waar kunnen zijn.
maar als het echt zo iemand is die je nooit spreekt behalve met uitgaan ofzo zou ik het niet echt geloven als ik jou was.. als je dronken bent vind je altijd alles en iedereen lief en leuk enzo..
Met citaat reageren
Balance
Balance is offline
Ik zou het wel vragen ja.
Iedereen reageert anders op drank en ik denk dus niet dat je in het algemeen kan zeggen of je hem moet geloven of niet. We kennen hem niet. Dus vraag het hem.
pyres
pyres is offline
Citaat:
sunflower83 schreef op 25-04-2004 @ 21:47 :
als een jongen dronken is, en hij zegt dat ie je leuk vind, en gaat aan je neef vragen hoe is mij moet versieren en dat ie me zou willen zoenen, allemaal lieve dingen zegt...
kan ik het dan geloven ofniet
want die jongen is ontzettend leuk..maarja voordat ik verliefd ga worden op zo iemand wil ik toch wel weten hoe en wat... meestal weet je toch wel wat je die avond hebt gezegt tegen een meisje?? of vergeet je dat...ik hoop het niet

moet ik het gewoon vragen..?? kweetnie of ik dat durf maarja..
ik zou zo'n "bekendmaking" niet serieus nemen, hoe leuk ik die jongen vind.
ok: dronken mensen spreken de waarheid maar als hij je echt leuk vindt, dan zegt hij dat heus nog een keer
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:55
Chosen
Chosen is offline
Vraag het em .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:17
sunflower83
sunflower83 is offline
ik spreek hem altijd op msn en met uitgaan ( ga altijd naar het zelfde) hij drinkt altijd zo veel, en we waren op zich ineen serieus gesprek twas niet gekkigheid op het eind wel maar begin van de avond niet , toen zei ie ik heb een hekell aan mensen die liegen vooral als me vriendinnen liegen over dingen
daar ging het over
dan heb ik zoiets dan zou het raar zijn als hij dit allemaal heeft gelogen want hij heeft een hekel aan liegen
maarja dan zou ik hem wel mooi kunnen pakken daarop haha als ie het vergeten zou zijn
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:41
Verwijderd
Als hij aan iemand anders gaat vragen hoe hij moet versieren moet je hem sowieso niet serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 22:02
ABrules
ABrules is offline
als iemand met zoveel overtuiging roept dat ie een hekel aan liegen heeft terwijl die zat is... zou ik die niet echt vertrouwen

ik bedoel ik drink vaak zat genoeg enne het liegen gaat me nog even makkelijk af maar ja, dat ben ik dan... en het liegen valt wel mee dan... maar ja, dronken zijn of niet heeft daar heus niet zoveel invloed op.

op zich vind ik het niet zoveel stijl om je zelf helemaal te bezatten en dan een meisje gaan vertellen hoe leuk ze wel niet is nou ja.. dat vind IK niet erg fatsoenlijk, maar is mijn mening maar.

en als je wilt weten wat ie echt van je vind... waarom vraag je hem dan niet mee iets te gaan doen als ie "niet dronken" is... nou ja, als dat voorkomt dan?

dan is ie misschien wel serieus en kan je er achter komen...
Oud 25-04-2004, 23:43
Verwijderd
zou hem nie geloven.. Zij iemand die vetdronken was ook tegen mij. Maar in z'n nuchtere bui (voor het dronken zijn, en ook na het dronken zijn) heeft hij een *piep* hekel aan me Kon het nie laten, heb hem toch maar gezoend. Ik had de grootste lol, hij vond het wat minder *Grin*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 06:11
miro
miro is offline
Als je m net hebt ontmoet dan zou ik t maar met een korreltje zout nemen..

Als je m al veel langer kent en hij was toevallig nu dronken, waarom zou je t niet geloven?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 06:21
Verwijderd
Ik zou het gewoon vragen. Dan zijn meteen alle misverstanden de wereld uit
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 09:33
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tsja dronken mensen spreken de waarheid, zeggen ze vaak, maargoed, ik zou er niet zo veel waarde aan hechten als iemand dat in zo'n toestand tegen mij zou zeggen.
Vraag et em gewoon een keer als ie nuchter is, dan hoor je het vanzelf, toch?
Oud 26-04-2004, 10:40
cyntha
cyntha is offline
Ik zou het hem gewoon vragen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dronken mensen zeggen wel sneller dingen, maar bij heel veel mensen worden bepaalde gevoelens ontzettend versterkt zodat ze vaak niet reëel meer zijn. Zo kun je iemand knap en aantrekkelijk vinden terwijl dat een dag later in nuchtere toestand ontzettend tegenvalt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:03
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hij was dronken. Dan kun je gemakkelijk vanalles zeggen. Maar als je het zeker wilt weten, moet je het inderdaad gewoon vragen!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:45
*RooSs*
*RooSs* is offline
Kdenk niet dat je hem moet geloven.

Maar mocht ie je WEL echt leuk vinden, merk je het vanzelf wel en neemt ie vast contact met je op (alsie nuchter is!).
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:53
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Chofi schreef op 25-04-2004 @ 21:50 :
Dronken mensen spreken de waarheid van het moment hoort het eigenlijk te zijn.

Maar vraag het hem, ik neem dronken mensen nooit serieus.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-04-2004 @ 12:58 :
Zo kun je iemand knap en aantrekkelijk vinden terwijl dat een dag later in nuchtere toestand ontzettend tegenvalt.
hear hear
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:25
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hier heb ik ervaring mee heb ooit ook in dronken toestand iemand de liefde verklaart maar was zo ontzettend zat volgende dag dacht ik kut wat hek gedaan maar vond der wel echt leuk maar niet zo leuk als toen ik dronken was schijnbaar maar ik zal zeggen praat er over of hij nog weet wat hij allemaal heeft gedaabn en gezegt die avond... dan begint hij er wel over... als hij het nog weet dan he,... en anders heeft hij dat echt wel gehoort

gegroet

Twente leu leuke leu
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:50
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
whahahahahahaha denk je dat nou echt ???

In dronken toestand komen de dierlijke instincten in een mens naar buiten ( heel raar gezegd ik weet het ). Dan raak je bijna alle complexen die je hebt kwijt, je denkt niet verder dan 3 minuten, herstel - seconden, vooruit, krijg je moed en denk je dat je alles aan kan en nix voor jou te klein is. Prachtige toestand dus
Ik had het over dierlijke instincten. Bij een man is dat vooral de instinct tot geslachtsgemeenschap. Elke man wil neuken en als die lam is dan wilt hij met elke meisje neuken die hij maar tegenkomt. Daarom kan hij zelfs aan iemand waar hij nix voor voelt iefde verklaren. Dus ik zou zeggen : spreek hem nogmaals in en nuchtere toestand.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:52
Verwijderd
Dronken mensen spreken de waarheid. Want op dat moment vinden je ze knap, als ze nuchter zijn, ander verhaal .
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 21:04
sovjet-pinguin
sovjet-pinguin is offline
Citaat:
born2dance schreef op 09-05-2004 @ 19:50 :
Elke man wil neuken en als die lam is dan wilt hij met elke meisje neuken die hij maar tegenkomt.
dat geldde voor mij 2 jaar geleden.....nu gewoon wat meer controle over mijn hormonen......scheelt wel

mensen spreken niet altijd de waarheid als ze dronken zijn, dat is wetenschappelijk bewezen zelfs geloof ik. wat wel waar is, dat ze veel meer durven te zeggen, dat ze sommige dingen zeggen die ze in normale toestand nooit gezegd zouden hebben

Dus : jaaaaaa hij is gek op je
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 21:38
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Robo schreef op 09-05-2004 @ 19:52 :
Dronken mensen spreken de waarheid. Want op dat moment vinden je ze knap, als ze nuchter zijn, ander verhaal .
precies
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 08:53
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
als je dronken bent vind je altijd alles en iedereen lief en leuk enzo..
ehm ik denk dat jij andere middelen bedoeld
Oud 10-05-2004, 09:10
Verwijderd
Ik zou ff afwachten hoor.. hoe hij is als hij nuchter is. Als hij je gewoon overdag ziet. Je hebt soms van die jongens die je alleen tijdens het uitgaan, wanneer ze vanalles gedronken hebben, proberen te versieren, maar doordeweeks blijft daar soms weinig van over. Dat kan ook verlegenheid zijn, tijdens het uitgaan zijn die dingen nu eenmaal makkelijker. Kortom, je kunt het eigenlijk niet zo goed weten. Probeer anders een keer af te spreken ofzo. Je hebt 'm op msn, doe daar iets mee.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 09:29
bananaboy14
bananaboy14 is offline
Ik denk dat die jongen gewoon heel geil was enz en dat ie jou in bed probeerde te krijgen en graag had dat jij zijn paal wou zuigen. En ik zou het ook gewoon doen als ik jou was want dat is fijn enz. Maare dat denk ik ervan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:49
sunflower83
sunflower83 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 10-05-2004 @ 10:10 :
Ik zou ff afwachten hoor.. hoe hij is als hij nuchter is. Als hij je gewoon overdag ziet. Je hebt soms van die jongens die je alleen tijdens het uitgaan, wanneer ze vanalles gedronken hebben, proberen te versieren, maar doordeweeks blijft daar soms weinig van over. Dat kan ook verlegenheid zijn, tijdens het uitgaan zijn die dingen nu eenmaal makkelijker. Kortom, je kunt het eigenlijk niet zo goed weten. Probeer anders een keer af te spreken ofzo. Je hebt 'm op msn, doe daar iets mee.

hij was van het weekend nuchter, ben het tegengekomen toen zei is dat ie me een leuk meisje vond en ik dicht bij ze ideaal plaatje kwam ook wilde die wel met me zoenen wat ik niet heb gedaan omdat ik niet weet of ie dat nou voor een avondje wil of echt voor vast, want hij zoent weleens meer met meisje zei ie in het verleden dan wel maar toch ik ben bang dat ie me dan voor 1 avond wil..
maar kweet nu wel dat ie mij ook in het echt heel aardig vind maar echt leuk?? dat weet ik niet ik hoop het wel..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:21
Weylyn
Weylyn is offline
Als je hem al een tijd goed kent zou hetbast waar kunnen zijn. Vooral als hij normaal zij gevoelens niet goed kan uiten. Zo van: "Ik moet het haar toch maar eens vertellen maar ik durf eignelijk niet zo goed. ACHTEROVER"
Oud 10-05-2004, 17:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-04-2004 @ 21:50 :
Ik zou het wel vragen ja.
Iedereen reageert anders op drank en ik denk dus niet dat je in het algemeen kan zeggen of je hem moet geloven of niet. We kennen hem niet. Dus vraag het hem.
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 01:33
Verwijderd
Dronken mensen en kinderen zeggen altijd de waarheid!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:24
annetjuh
annetjuh is offline
dronken mensen en kids zeggen de waarheid.
want met een zotte kop kun jij niet meer helder na denken en floept er bij jou ook wel eens wat uit.
dat is bij hem dus ook zo.
Oud 16-05-2004, 11:28
Silvie
Silvie is offline
Citaat:
steske17 schreef op 15-05-2004 @ 02:33 :
Dronken mensen en kinderen zeggen altijd de waarheid!
Dat wilde ik ook zeggen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten