Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 17:11
halilo
halilo is offline
hey hai,
ik ben heel erg slecht in engels. vooral met uitspraak. ik dacht, ik kan in zomervakantie naar engeland gaan om engels te leren. ik heb mijn leraar gevraagd en hij zei dat dat wel 3000 euro kost, is dat waar? is er hier iemand die naar engeland is gegaan om engels te leren. hij zei ook dat ik bij een gezin kon blijven en zo het taal kon leren. weet iemand misschien meer erover, links (websites) enz. had je toen wel geleerd? ik kan maximaal voor 2 maanden gaan.

groetjes, halil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 19:53
Verwijderd
Ik weet zeker dat het kan en dat het geen 3000 euro moet kosten.
Een voorbeeld van een organisatie is Interlingua (www.taalreizen.com denk ik) Ik ken mensen die daarmee naar Engeland zijn gegaan maar of het meeviel weet ik eigenlijk niet

Verder heb ik nog een tip: kijk naar engelse programma's of lees engelse boeken/tijdschriften die je interesseren (het interesseren is heel belangrijk!) Daar leer je ook heel veel van.

Voor 2500 euro kan je trouwens al een maand (!) naar Amerika, en dat heeft veel geholpen bij iemand die ik ken.

Als je ouders het willen/kunnen betalen zou ik het zeker doen. Een leuke vakantie waar je nog wat bijleert is altijd wel tof
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:57
Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Het is leuk om te doen, maar of je er echt heel veel beter Engels van leert hangt wel van jezelf af. Ga je daar heel veel contacten aan, lees je ook in het engels, begin je in Nederland ook al met het luisteren naar Engelse programma's, dan helpt het.
Duur is het wel, zeker in die organisaties met gastgezinnen.
Bijvoorbeeld Aspect (zie hier) , of EF (zie hier) . Zo heb je nog heel veel andere organisaties ook.
Oud 17-11-2004, 08:58
Nyawa
Citaat:
n_oo_d_l_etje schreef op 16-11-2004 @ 20:53 :
Verder heb ik nog een tip: kijk naar engelse programma's of lees engelse boeken/tijdschriften die je interesseren (het interesseren is heel belangrijk!) Daar leer je ook heel veel van.
Of bezoek eens wat Engelse websites, word lid van een Engelstalig forum of zoek een Engelssprekende mailvriendin. Bij mij helpt dat laatste heel erg goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten