Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() kzag laatst een reclame voor een of andere vla: "Maar 8% vet !" gaan we de amerikanen na doen ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat heeft magere vla trouwens met Amerikanen te maken? Ik dacht dat men daar juist dikker was dan hier. En wat heeft magere vla uberhaupt met sinaasappelsap te maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ik koop altijd zo'n flesje bij de AH, niet duur, smaakt goed en volgens mij is het wel puur sap hoor, geen troep erbij. |
![]() |
||
Citaat:
En gezond is relatief.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die van 1/2 liter ken ik niet, als ik het koop, koop ik meestal zo'n fles van een liter (weet ik niet wat met framboos meestal). En dat smaakt heerlijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je echt een smoothie wil maken, ben je volgens mij nooit goedkoper uit. Ik vind die smoothie met mango en passievrucht erg lekker, dat zijn dure stukken fruit. Als ik die al koop, eet ik ze liever zo ipv ze te gaan vermalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zit toch echt 98 % sap in, en enige kleurstof is betacaroteen maar dat is een vitamine ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt ook heel veel vruchtensappen die echt alleen maar puur sap bevatten.
||
Citaat:
Lang leve de chemie!
||
Citaat:
Als het geen echte vruchten zijn die erin verwerkt zijn, moet dat op de verpakking aan worden gegeven, net zoals die andere toegevoegde stoffen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben me niet beter gaan voelen, ik drink het eigenlijk omdat het lekker is en een beetje om te voorkomen dat ik een vitamine B12 tekort oploop |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens wordt in sappen wel vóór het vervoer het water eruit gehaald, en na vervoer wordt dit er weer terug in gestopt. In de tussentijd zou je het spul poeder kunnen noemen, maar het blijft sap, enige verschil is dat het water ergens anders vandaan komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoon ff doorbijten ![]() Vond het eerst ook niet lekker, maar jah als je een moeder hebt die je steeds aan je hoofd zeurt dat je te weinig vitamine binnekrijgt, wendt het wel. Nu is het wel lekker
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wij thuis hebben een nogal professionele uitpersmachine en ik moet zeggen dat ik nog nooit erin ben geslaagd om dezelfde smaak/kleur te verkrijgen als van een gekocht fruitsap (bv. zuiver appelsap van groene appels, bij ons is dat groen, niet geelachtig) ik geloof er niet in, net als met die bioproducten. De fabrikanten kunnen gewoon niet aan hun kosten uit raken als deze producten inderdaad zuiver gekweekt zijn (natuurlijk zal er wel een verschil zijn maar zuiver, dat niet)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Smoeties 4 life
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat kan je niet waarderen? #miljard+2 TopDrop | 500 | 22-07-2011 10:10 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #22 dennis018 | 500 | 19-09-2007 15:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Scholier, wat koop jij? Verwijderd | 42 | 17-11-2006 21:06 | |
Eten & Drinken |
Wat is je favoriete ijsje? Rodion | 90 | 20-07-2006 22:19 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Subculturen Luuusje | 30 | 25-05-2006 14:47 | |
Eten & Drinken |
Wat is het lekkerste dat je ooit gedronken hebt? Nona | 104 | 21-03-2006 21:18 |