Er stond ooit een fruitautomaat, doe niet aansloeg en toen hebben ze er breakers, broodjes voorverpakt met kaas, bifi worstjes, en melk, yoghurt in gedaan. Daarnaast veel frisdrank, in blik als in fles, een thee, koffie, soep automaat. En in de bovenbouw kantine hebben ze iedere dag wel iets warms in de grote pauze, meestal pizza broodjes, broodjes frikandel, kroketten, ham/kaas broodjes. In de onderbouw kantine en in beide in de kleine pauzes zijn het voornamelijk koeken, snoep (zureballen, lolly's ed) marsepijnbroodjes, speculaas, stroopwafels..
Er is ooit een actie ondernomen voor gezond voer (voedsel) en sinds dien hebben ze ook broodjes gezond. Dan praat ik over vorig jaar toen ik nog op de middelbare school zat. Toch 6 jaar gezeten, het vette voer kwam pas vanaf de 3e. En in de zomer staat er een ijskraam op het schoolplein, er kunnen ook door winkeliers wat verkocht worden, of mensen die iets willen verdienen voor een goed doel, het laatste jaar was dat wel hip 'het goede doelen hokje' werden met nieuwjaar oliebollen verkocht en voor de kerstvakantie meestal iets van chocolade melk met een koek.
Vergeet ik bijna de sjips, die was er ook in verschillende smaken, en voor de bovenbouw hadden ze een hok 'leerlingenruimte' waar ze het voor 10cent minder verkochten (€0,50) dus. Dat had wel wat.
Voor een patatje moest je wel een stukje fietsen richting het centrum, dat deden we dan ook zo nu en dan in een tussenuur. Supermarkt is niet echt in de buurt, moet je nog verder fietsen en dat gebeurde dus weinig.