Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Als ik heel bot mag zijn, wat vindt je diepgang, en wat is voor jou inhoud? en natuurlijk ook het zelfkritische, vind je dat jouw gedichten wel diepgang en inhoud hebben? Bovendien heb je er bar weinig aan om te zeggen dat je het niets vindt zonder te concretiseren (als dat al een woord is) van wat je bedoelt. Qua diepgang en inhoud mankeert er mijns inziens niets. Wat niet wil zeggen dat ik dit fantastisch vind, want dat vind ik niet. Ik vind het leuk dat je gespeeld hebt met rood, maar het gedicht an sich doet me weinig. Het zegt me niet zo veel, is voor mij ook niet herkenbaar en ik vind het wel heel veel rood ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind een gedicht diepgang hebben als het een stuk dieper gaat (dus wat je er mee bedoelt, wat je er mee wil zeggen, waar het eigenlijk over gaat, enz.) dan het op het 1e (en 2e) lijkt, maar het moet wel een beetje duidelijk zijn want anders heb je er niet zo super veel van. Omdat je meestal pas echt begrijpt wat iemand met het gedicht wil zeggen als je de dichter kent (van binnen) is het meestal eerg moeilijk om te zeggen of een gedicht echt diepgang heeft, maar je kan wel zeggen of het ook een beetje duidelijk naar voren komt of een gedicht dieper gaat, dat bedoel ik er mee. en dat past allemaal in 2 zinnen ![]() inhoud is (of beter gezegd: vind ik) of wat er staat een beetje... waarde heeft, dus niet iets zoals 'een appel is lekker' maar iets met meer inhoud (eerhm, logisch he ![]() en ja, ik vind dat mijn gedichten (behoorlijk veel) diepgang en inhoud hebben, meer als alle gedichten hier bij elkaar... maar dat komt omdat het voor MIJ (heel) veel betekent... voor ander mensen kan het (en is het meestal ook wel in mij geval ![]() enz. hmmz, tis een beetje lang geworden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichten topic Diary of Dreams | 500 | 14-07-2006 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Barbecue, het is dan ook zomer. Millroy | 41 | 02-09-2004 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
2 van Crystal.Tears' verhaaltjes Crystal.Tears | 4 | 28-02-2004 13:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |