Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zeg die woorden dan maar. Btw, met mijn zelfkritiek is niets mis. Ik weet dat het rommel is die niet erg aan elkaar hangt, maar al de dingen die jij aanhaalt ben ik redelijk zeker van. Er staan nog verhalen van mij hier. Zoekfunctie is een mirakel van deze tijd. Niet sarcastisch. Echt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geweldig stukje geschreven door een geweldige gast. ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
Nou... Wat denk je zelf? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Raakvlak is the one I'm talking to! But you might understand that, don't you? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zal ik nu ook een roleyes gebruiken? Ieke zegt dat het een onvriendelijke smiley is. En ik ben net zo'n aardig jongentje. Simoen, ik begrijp je geloof ik niet helemaal ![]() Grim, thnx. Ell'nn (kijkt wel een lotr naam) waarom zo verlegen? La lorainna, dank je. Ik ben er uiterst trots op. Zie je wat een aardige kerel ik ben. Niemand uitgesloten. Prachtig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
No Offense Grim (De tekst zou trouwens inderdaad therapeutische doelen kunnen hebben... van je afschrijven en zo.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan vermeld ik erbij dat Tisch Raakvlak is ![]() Grim Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 16:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Grim, je linkje is geen reden waarom ik mijn mening mag uitspreken over teksten. De reden daarvoor is dat ik mijn mening net als iedereen mag uitspreken.
Het feit dat er vervolgens altijd nogal wordt ingegaan op mijn mening, is niet mijn schuld. Ik voer altijd inhoudelijke argumenten aan waarom de tekst slecht of goed is. Ik zie dus nooit zo het probleem. Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 17:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Hulpeloos Ieke | 0 | 04-11-2004 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 |