Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 22:33
Verwijderd
hoi ik heb een logitech quikcam express webcam. Hier zit een ingebouwde microfoon in maar ik krijg dat ding maar niet aan de praat. Al nieuwste drivers gedownload, maar nog steeds geen geluid. Kan iemand mij helpen? (windows 98)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 23:00
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-11-2004 @ 18:27 :
configuratiescherm --> multimedia en dan gelijk het eerst tabblad. Daar staan opnemen en afluisteren. Bij afluisteren stond een of ander vage keuze die ik had ingevuld om te kijken of de mic het deed. Terwijd dat eigenlijk bij opnemen moest zijn. Klopte dus niets van
hier al goed rond geneust?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 23:07
Verwijderd
jep heel goed maar hij staat er niet bij
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 13:30
Verwijderd
Ik kan bij netwerk in configuratiescherm de microfoon van de cam ook niet vinden. Als ik bijvoorbeeld via audiomenu in msn ga krijg ik een aantal keuze maar er staat niets van logitech bij ik snap er echt niets meer van.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:35
Verwijderd
iemand nog een idee?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 23:32
SubbehQ
SubbehQ is offline
koop een pc met windows XP. verder weet ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:50
Verwijderd
hmm logitech gemaild, en er blijkt niet eens een micro op te zitten. Echt raar omdat dat wel op de doos stond en er op internet ook een complete probleemoplosser opstaat voor die cam. Naja iig bedankt voor de hulp.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 21:55
3rd Rock
3rd Rock is offline
als je deze webcam hebt gekocht zit er idd geen microfoon in. weet je zeker dat dat op de doos staat? staat er nergens optionele mic ofzo? want het is wel erg vreemd dat iets dat op de doos staat niet in de verpakking zit....
Oud 18-11-2004, 22:04
Verwijderd
jep het stond er op het stond namelijk ook in de advertentie. Daarom wilde ik deze ok hebben. Maja de doos is ondertussen al weg. Maar op de site van logitech vind ik het een beetje vreemd staan. (een hele probleem uitleg over het fixen van je geluid met die cam. volgens de site ondersteund ie 'm namelijk ook gewoon.) Het probleem is dat ik maar 2 usb poorten heb. 1tje is al standaard voor de cam, andere voor mp3 speler. En aangezien ik moeilijk achter mn pc kom en niet de hele tijd wil wisselen. Naja dan maar niet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 11:34
T_ID
T_ID is offline
ik heb ook zo'n logitech kreng met microfoon erin, maar voordat het ding wat opneemt moest ik de gevoeligheid op maximaal zetten en het ding dingen toeschreeuwen alsof ie twintig meter verder stond.
dat je dan een opname vol met ruis krijgt helpt ook niet echt.

volgens mij is de microfoon gewoon van slechte kwaliteit, ik gebruik dan ook een merkloze losse microfoon.
Oud 19-11-2004, 16:09
Verwijderd
ok

naja mss koop ik er wel zo een of gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:55
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Je kan ook een telefoon kopen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:18
Verwijderd
nee dat kost geld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren