Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kweet er alles van....kging ook tegen mezelf zeggen dat het nou wel een keer genoeg was, kzat ook de hele tijd aan mn ex te denken..( 2 maanden na dat het uit was) phoe he...kdacht alleen maar meer aan m.. ik heb ook gedacht dat ik nooit meer verliefd zou kunnen worden op een ander...(dit was ook niet mijn grote liefde...achteraf :$ wat ben ik dom geweest) maar ik geloof zeker wel dat je nog een keer superverliefd kan worden....
|
je eerste liefde vergeet je niet! Ik heb daarvoor een speciaal plekje in mijn hart! Ik denk ook wel veel aan hem, helemaal als ik hem tegenkom ofzo! Maar ik ben al wel weer verliefd geweest. Je moest wel oppassen dat je niet constant alles gaat vergelijken. dat is voor beide niet leuk
|
![]() |
|
De eerste jongen waar ik echt verlieft op was met vlinders en rode koppen etc. Is 'n grote sukkel (kwam ik pas na 'n jaar achter). Ik denk bijna nooit meer aan hem. Behalve als ik topics als deze lees
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh jee, nu voel ik me oud ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan mijn eerste grote liefde ook nog niet echt heel goed uit mijn hoofd zetten. Het lukt wel steeds beter, maar na hem ben ik ook nog nooit meer zo verliefd geweest als toen. Ik hoop met je mee, dat het wel mogelijk is, dat je nog een keer zo verliefd kan worden op iemand...anders is het triest met mij gesteld
||
Citaat:
Maareh ontopic: Nee dat is onzin denk ik. JE kan wel echt goed verliefd zijn, maar dat kan op meerdere personen. Dus je kan niet zomaar spreken over "DE grote liefde" (enkelvoud). Wel de liefde in je leven (dat is meestal diegene met wie je gaat trouwen etc etc, totdat het weer uitgaat, dan is het weer niet zo) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
bij sex and the city maakte die charlot de opmerking dat iedereen maar 2 grote liefdes zal hebben in zijn/haar leven.
zoals deze opmerking er letterlijk staat, ben ik er natuurlijk niet mee eens. maar ik ben wel van mening dat er een aantal liefdes zullen zijn die bij je zullen blijven ![]()
||
Citaat:
![]() Dus ja, ik geloof dat er (veel) meer mensen voor je rondlopen. Ik ben zelf meerdere keren echt verliefd geweest, en elke keer dacht ik weer dat ik dat ik nooit meer zo'n jongen tegen zou komen. Maar integendeel, er zit juist een stijgende lijn in, lijkt wel ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
volgens mij is mijn grote liefde mijn beste vriend
![]() ik ben een tijd geleden op hem verliefd geweest maar dat is nu over maar ik krijg hem als nog niej uit mun hoofd maar ik ga wel gewoon als goeie vriend met um om ik zou niej wete of ik um nog ooit kan vergeten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De Verlorene Geliefde flyaway | 0 | 30-05-2009 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat is jouw droomplaats om je in Nederland te stettlen met je grote liefde? Lilything | 59 | 11-09-2008 14:05 | |
Liefde & Relatie |
Als je beste vriendin de ex is, van je 1e grote liefde, (advies gevraagd) stuivertje | 7 | 17-08-2004 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin of grote liefde in buitenland SoFarFromReal | 14 | 18-11-2003 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Haat-liefde priet | 5 | 19-08-2002 16:21 |