Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik durf te wedden dat je bij die router een handleiding hebt kregen waarin staat hoe je poorten moet opene/forwarden
Zo niet, dan kan je ook een handleiding (manual) van je router op edimax.com downloaden. In iedergeval is dit geen hardware vraagt, eerder een software vraag. Dus forumbaas, gaarne een rondje [sm] graag.
Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 10:12. |
![]() |
|||
Citaat:
Bij windows xp staat de software matige firewall. Maar de ts zei al dathij een router heeft. Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als zowel de verzender als ontvanger NAT gebruikt, thuis, dan lukt het je al bijna nooit om het aan de praat te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Hoe kan ik ooit ervaring krijgen met routers als er nooit 1 koop. 3. Ik had er 1 nodig om internet mee te delen, wat gelukt is. 4. Als ik nutteloze kutopmerking wil hebben waar ik niks mee kan, dan open ik wel een topic op "Onzin" stomme lamlul. Flikker een eind op met dat arrogante gedoe. ![]() 5. Fijn dat je router werkt, daar heb ík alleen totaal geen boodschap aan. Post iets nuttigs op mijn topic of flikker op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Owh sorry, ik dacht dat ik die wel had neergezet. Stom. Ja ik weet het er zijn idd meerdere versie. Oepsiedoepsie. ![]() Versie: BR-6104KP Ik weet echt niks van porten en shit. Ik ben een n44b. Ik weet. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
en hier is je handleiding.
Spoiler
Citaat:
Eigenlijk ben ik het wel een beetje eens met MightyMarcel.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Router kopen Krekker | 7 | 16-04-2005 13:06 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Azareus NAT-fout Verwijderd | 14 | 31-01-2005 11:46 | |
Software & Hardware |
[Router] Draytek Vigor 2200E: NAT goed instellen D@mien | 3 | 21-12-2003 00:01 | |
Software & Hardware |
E-tech ADSL MX Kabel Router, iemand ervaring ermee? Verwijderd | 3 | 29-01-2003 03:49 | |
Software & Hardware |
[router+chello] Wuzzelez | 15 | 10-01-2003 22:37 | |
Software & Hardware |
[kabel router] Zazaa | 8 | 09-10-2002 20:48 |