![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, stel je niet zo aan...jullie lopen gewoon te chatten, punt. Of dat nou over jullie bedgeheimen gaat of niet, het mag gewoon niet. Daar komt nog bij dat het gewoon óók vervelend is als je constant twee personen in een topic ziet die elkaar bij wijze van spreken via het forum lopen op te geilen.
![]() Verder, Anka, moet je eens proberen om de kwaliteit van je Nederlands wat omhoog te krikken. Kijk, woorden als 'himmel' en 'ammel' kan ik met enige fantasie nog wel begrijpen als 'helemaal' of 'allemaal'. Maar het achterwege laten van interpunctie is ronduit vervelend en werkt de duidelijkheid niet in de hand. |
![]() |
||
Citaat:
damn alsof jouw nl zo goed is en ik zeg ook helemaal niet dat het zo hoort tis gewoon makkelijker zo!damn wat maak jij overal een punt van zeg! |
![]() |
|
euh... om even terug te komen op de waterbedden
![]() ik heb zelf een waterbed, en ik vind eigenlijk niet dat het zoveel verschilt met een gewoon bed. Het ligt wel een beetje aan de stabilisatie van het waterbed. Je hebt, geloof ik, stabilisatie 1 t/m 7 (waar 1 dan bijna gewoon een zak water is, en 7 bijna een gewoon bed), en ik heb stabilisatie 4 (in nl. worden 6 en 7 trouwens niet verkocht, bij gebrek aan belangstelling ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Muziek |
The Who Verwijderd | 48 | 12-07-2006 18:24 | |
Lifestyle |
Waterbed Verwijderd | 11 | 16-02-2005 19:56 | |
Seksualiteit |