Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed.. ik blijf een ik ik blijf een individu ik blijf maar 1 van hen ik blijf maar een ego dus daarom
||
Citaat:
Ik heb het zelf niet gedaan, maar ik heb het van de zeikant gezien, mijn zus heeft zelfmoord geprobeert te plegen blablabla, daarom vroeg ik je ook net wat gebeurt er met de mensen die van je houden... Maar het wegrennen is idd een goed punt, dat is eigenlijk wat je dan doet... Ookal is dat misschien moeilijk in te zien... Sterkte zoizo en vooral niet opgeven... Liefs Inge |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook blij met wat ik heb bereikt. Ik wil ook later iets van sociotherapeut worden. Ik wil terug doen wat mensen voor mij betekend hebben. Even lekker tegen zo'n persoon aanschelden, ze haten, maar ook plezier met ze maken. Erg belangrijk ![]() Maar ik zag zelfmoord dus als een optie om mijn toekomst te ontwijken. Zo hoefde ik niet ouder te worden en zo hoefde ik niet meer naar school. Ook had ik dan geen gezeur meer aan mijn hoofd en hoefde ik die zware therapieën niet te volgen en sterker nog; wie zou mij in hemelsnaam missen?! IEDEREEN! Ze misten me al die tijd dat ik "van de wereld" was. Nu ik terug ben merk ik dat heel veel mensen me gewoon heel graag mogen en ook echt trots op me kunnen zijn (en kwaad natuurlijk als t moet).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Liberace: hoe komt het dat je zo bent gaan denken? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mooi dat je dat zo allemaal inzit... Zoals ik al zei mijn zus heeft ook zelfmoord geprobeert te plegen, in zichzelf snijden boven aan een brug staan noem maar op, zei heeft ook in een gesloten afdeling gezeten en weet ik het wat allemaal. Dat is 6 jaar terug en ik weet ondertussen alleen nog maar hoe het was om het nieuws te horen je zus ik ziek. Ik was toen 12 en tjah, ik heb geen flauw idee meer van hoe ze was. De pest is nu alleen nog dat zei er ook nog altijd mee bezig is, maar jij bent als een stuk verder als ik het zo hoor, je ziet in dat veel mensen toch van je houden, mijn zus ziet alleen maar in dat zij achtergestelt word, teminste dat denkt ze. Doet me echt goed dat jij wel weet dat er veel mensen van je houden... (ookal is dat misschien niet altijd kenbaar ![]() Liefs Inge |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo zie je maar, waar een wil is, is een wet ![]()
||
Citaat:
"Nou, juffie, dat komt omdat er iemand op scholieren zat, die... bla bla bla "
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zolang het serieus is vind ik het ook triest, maar dan in de andere zin van het woord ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, je moet overal maar serieus op reageren..denken dat het echt is en niet dat iemand het leuk vindt om mensen in de zeik te nemen door nep dingen te posten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 bewijs van deelname aan een loterij => lootje, loterijbriefje 2 voorwerp dat geworpen of uit een aantal gelijksoortige getrokken wordt om een beslissing te geven 3 loop van de gebeurtenissen => fortuin, lotsbeschikking, lotsbestel, providentie, Vrouwe Fortuna 4 levensloop zoals die zich voordoet => bestemming, destinatie, levenslot, lotsbestemming 5 jonge tak => loot
||
Citaat:
![]() Volgens mij heb jij totaal niet begrepen wat ik precies bedoel. Denk daar eerst maar eens over na.
Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 08:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Je zegt het zelf al : Het is een GERUSTSTELLING, geen plan. En dat is goed, als het geen plan is. Laat het alsjeblieft ook geen plan worden, want dan gaat het niet goed met je. Dat je met die gedachten rondloopt als 'geruststelling', dat is ook niet goed, en ik veronderstel dat je dat wel weet. Mijn raad is om er met iemand over te gaan praten, met je ouders, een broer/zus, een vertrouwenspersoon op school, een psychologe, maakt niet uit. Maar PRAAT erover. Dan wordt het tenminste een uitgesproken zaak en kan je langzaam beginnen het te verwerken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Toetsing aan de Grondwet onverwacht iets dichterbij Gatara | 12 | 07-12-2008 06:53 | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dierenverhaal van Toon Tellegen welle | 3 | 05-07-2005 06:18 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie van deze gedichten? ~LiEf MeisJuh~ | 2 | 04-09-2002 13:27 |