Advertentie | |
|
![]() |
|
eerste post:
nou els, ik kan wel kalligraferen hoor ![]() eennalaatste post: toen vanmorgen ben ik opgestaan en heb ik mijn computer aan gezet. toen hij klaar was met opstarten heb ik mijn meel gecheckt en naar forum gegaan. toen heb ik geforumd en daarna ben ik mij gaan omkleden... toen heb ik broodjes gebakken en kwam mijn oma langs met voor mn zusje en mij een saucijzenbroodje en een croissant brengen... daarna ben ik met de bus naar utrecht gegaan want ik ging een dvd kopen. toen ben ik bij me oma op de thee gegaan en daarna weer met de bus naar huis, omdat ik lui was. toen gestofzuigd en een boodschap gedaan. toen moest ik koken en gingen we eten en nu zit ik te msnen en te forummen... en jij??? |
![]() |
||
Eerste post in: Ben jij perfectionistisch ingesteld?
Citaat:
![]() Zeker toen ik een discussie op gang bracht over een 4de ruimte-dimensie ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn eerste post was op Hardware ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Zie mijn spelling. ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of mijn eerste post moet van negen maanden na mijn aanmelding zijn en dat lijkt me stug. (Sowieso vindt ie er ook maar negentwintighonderdzoveel terug, terwijl ik meer posts heb dan dat.) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iets op Films&TV, maar dat is gepruned. Dat geldt ook voor m'n eerste posts op Actualiteiten&Nieuws.
![]() EDIT: Hoewel het hoogstwaarschijnlijk tenenkrommend zou zijn die terug te lezen.
Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 20:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en de prijs was nog in guldens
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
wat is daar erg aan?
||
Citaat:
![]() Wat was ik een irritant snotjong de eerste paar maanden op t forum zeg ![]() Als ik die oude posts zo teruglees voel ik neiging mezelf te gaan flamen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...12#post4327112
Argh, dat taaltje van me. Hoewel ik nu nog altijd smilies achterstevoren zet. (:
|
eerste post:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Choke schreef op 09-12-2004 @ 20:30 : 1 woord: GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND -------------------------------------------------------------------------------- ja ik kan gunbound ook errrg aanraden! Verder heb ik ook een Mafia spel heel lang gespeeld, dan moet je proberen de Godfather te worden, maar helaas wilden ze op een gegeven moment er geld voor hebben. ________________ - there`s more to language than just the words - laatste post: http://home.wanadoo.nl/faats/img/au...6813%20copy.jpg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||