Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan nog iets: ik heb het gevoel dat ik dan eigenlijk van de problemen wegloop, en na dat jaar kom ik toch weer terug dus dan moet ik ze sowieso nog oplossen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mijn niet echte-vrienden me dan vergeten zijn, eigenlijk zou ik dat niet eens zo heel erg vinden. Tenslotte weet je dan wie je echte vrienden zijn en daarna ga ik toch studeren dus dan heb ik genoeg kansen om nieuwe vrienden te maken. En idd, als meisje zou ik ook niet zomaar gaan liften naar het buitenland.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-12-2004 om 21:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben zelf ook bezig met een planning om een tijd weg te gaan van de stad waar ik altijd gewoond heb, desnoods het land, om iets nieuws te beginnen en het oude achterwege te laten, want het bevalt me hier niet, ik voel me niet gelukkig, ik weet waar het aan ligt en ik weet ook dat verandering en vernieuwing dit gevoel kan veranderen. Maar als ik weg ga is het niet met een uitwisseling maar om te verhuizen, en dus alles achter mij te laten, als het ware om het verleden proberen vergeten. Vergeten zal ik inderdaad nooit maar me erbij neerleggen, dat wel. Door in andere sferen te verblijven waar alles nieuw is kan het leven veel aantrekkelijker lijken. Laatst gewijzigd op 30-12-2004 om 20:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar meestal is je omgeving niet verantwoordelijk voor jouw problemen, vind ik (kijk iemand kan je iets verschrikkelijks aangedaan hebben, maar die herinnering zal er blijven. Als je dan steeds geconfornteerd wordt met die persoon, snap ik wel dat je weg wilt hoor.) Maar veel problemen die je nu en hier hebt, zullen niet verdwijnen in een andere omgeving, denk ik dan btw was jij niet degene die hier laatst een topic over had?
||
Citaat:
Ik ken in ieder geval iemand die dat heeft gedaan en die vond het een heerlijke ervaring (al weet ik niet hoe zij daarvoor was).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken een aantal mensen waarbij zo'n jaar (of andere tijd) geen oplossing heeft gebracht, integendeel bij sommigen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verdwijnen Saarah | 17 | 30-01-2005 13:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Huizen zonder dak-->oorlog Twijg | 16 | 03-10-2004 21:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Grijs (kort begin) stout! | 2 | 04-05-2003 18:16 | |