Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een veel succes!
||
![]() |
Citaat:
Dat geeft toch helemaal niet, als je tegen haar uitvalt? Ze zal dat wel begrijpen en dan weet ze ook meteen hoe jij reageert op dat bepaald onderwerp ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
'Mishandeld' zou ik dat niet noemen, hoor. Het is logisch dat je wegrent als je ècht niet meer kunt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er vannacht over gedroomd, dat ik het aan mijn psych verteld had. Telkens als zij er over begon, schoot ik op de vlucht. Ik haatte haar, maar ze bleef me net zo lang achtervolgen, totdat ik niet meer kon. Het was zo slopend. Ik wil niet dat dit echt gebeurd ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zal je gerust stellen : Dit kan niet gebeuren. Je psychologe is er voor je als JIJ haar nodig hebt. Ze zal je heus niet BLIJVEN achtervolgen en ze zal je mening en keuze respecteren als JIJ het niet over dat onderwerp wil hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kent die psychologische truukjes wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, hoor, ik ken ze goed genoeg, ik ben zelf kinderpsychologe ![]() En als dat toch gebeurt, dat ze er 'elk' gesprek over wil beginnen, zeg haar dan vlakaf dat je er ècht niet over wil praten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het gewoon eng, echt doodseng. Ik ben helemaal gespannen en ik heb trillend die mail zitten typen. Ik heb het gevoel dat ik gefaald heb voor mezelf. Dat ik niet goed genoeg ben geweest voor mezelf. Het was tenslotte mijn geheim.
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad, een geheim, maar wel een ongelofelijk moeilijk geheim als ik dit allemaal lees. En dan moet je gaan denken : IK heb deze stap durven zetten, IK heb verteld over mijn geheim en IK heb gezegd dat ik het hierna niet meer wil hebben over dat onderwerp. En dan mag je trots op jezelf gaan zijn, meisje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sowieso ben ik nooit snel trots op mezelf. Ik heb alleen maar het gevoel, dat ik minder grip heb nu.
||
![]() |
Citaat:
Hoe bedoel je, minder grip? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar je hebt die zogenaamde 'controle' wel aan je psych gegeven. En ik vermoed dat zij echt wel te vertrouwen is, hoor. Je moet haar hierin eventjes gaan vertrouwen, meisje, ze gaat je heus wel goed kunnen helpen hiermee. Echt waar. ![]() En je faalt heus niet, dat mag je niet gaan denken. Zet die negatieve energie van jezelf om in positieve en wees trots op jezelf dat je deze stap hebt durven zetten. ![]() (Ik ga nu mijn bedje eens zoeken, daarom dat ik ook niet teruggePM't heb (of hoe je het ook noemt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij bent eigenlijk ook een luxe psych ![]() Ik vond het al wonderbaarlijk dat die van mij kon smsen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe voel je je er dit moment over? Zijn dit gevoelens die ook onder dit moeilijke onderwerp liggen? Wat doe je met dat gevoel? Sterkte in de strijd.
||
![]() |
Citaat:
Neen, hoor, ik ben echt geen luxe psych ![]() Ik hoop en duim voor jou dat je je op héle korte termijn weer een heel stuk beter gaat voelen en dat je ondanks je angsten wel over dat specifieke onderwerp kan praten ![]() |
![]() |
|
ik heb nog geen bericht gehad en ik voel me een beetje depri. Ik heb net boodschappen gedaan (mijn moeder heeft nmlk zware bronchitus) en nu zal ik ook wel weer moeten gaan koken, omdat mijn vader constant met de kapotte pc bezig is en daar helemaal op gefixeerd is, zodat ie de rest vergeet (wss vorm van pdd-nos).
Ook moet ik vandaag nog mn verzorgpaard verzorgen en paardrijden. Normaal is dat o zo leuk, maar ik heb er nu nou niet echt bepaald zin in. Ik heb het gevoel dat ik voor alles en iedereen moet zorgen in dit huis ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Tsja, dingen vertellen die je eerst eeuwenlang hebt verzwegen of waar je zelfs over hebt gelogen is altijd ontzettend moeilijk en zwaar. Ik vind het wel logisch dat je nu spijt hebt en zo, dat is volgens mij ook vrij normaal (heb ik meestal ook als ik iemand iets persoonlijks vertel), maar het komt heus wel vanzelf goed, zodra je psycholoog een reactie stuurt of zo!
Ik vind het in ieder geval heel goed van je dat je hebt gemaild, je kan heus wel trots op jezelf zijn! En tuurlijk heb je nu minder grip op de situatie, maar dat komt heus wel weer.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En nee, ik vind geestelijk geen ruimte voor mezelf.
|
Verwijderd
|
Kan je het haar niet op een andere manier vertellen? Dmv een brief oid? En er dan eventueel ook inzetten dat je er nog niet aan toe bent om er over te praten of dat je bang bent dat je gaat snauwen ed als je er over moet praten oid? Maar dan is er wel een beginnetje gemaakt. ('t is maar een idee, niet doen als je het niet wilt.
![]() ![]() 'k vind het iig sowieso al knap dat je haar gemaild hebt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je hoeft het niet te doen, het was gewoon een idee, wat je er mee doet en/of hoe je het doet, dat kun je helemaal zelf bepalen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als dat hetgene is wat JIJ op dit moment wil, dan moet je dat zéker doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wilde even laten weten dat het nog niet echt beter gaat. Heb veel mailcontact gehad met mijn psych en net belde ze even op voor de medicijnen.
Ik krijg weer oxazepam van 10 mg en mag er maximaal 5 per dag en slikken wanneer het nodig is. Het is wel fijn om even iets achter de rug te hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
zeurende mensen, negatieve praatjes hoe ga ik er mee om? polleke21 | 2 | 12-05-2010 15:06 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin verblijft tijdelijk bij haar ex - Hoe hiermee om te gaan? FT | 30 | 20-06-2007 23:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik er mee omgaan? MuTsJ | 12 | 13-11-2005 14:20 | |
Liefde & Relatie |
bang dat het uitgaat puk_666 | 23 | 21-10-2004 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Als je beste vriendin de ex is, van je 1e grote liefde, (advies gevraagd) stuivertje | 7 | 17-08-2004 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer, hoe kan ik er mee omgaan noukkk | 11 | 26-04-2002 10:34 |