![]() |
||
Citaat:
Vuurvliegje: Ik heb cesartherapie gehad. Het is inderdaad ongeveer zoals Ekki omschrijft. Veel heen en weer lopen voor een spiegel waarbij je erg op je houding moet letten. En bijv. op je buik gaan liggen terwijl hij/zij je recht legt. Om het verschil te voelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Fysio is wat algemener, maar zal misschien ook wel effectief zijn. Ik denk dat de meeste dokters echter fysio zullen aanraden, puur omdat Cesar veel minder bekend is, en er véél minder Cesarpraktijken zijn dan Fysio. Als puntje bij paaltje komt maakt het waarschijnlijk vrij weinig uit, beide helpen behoorlijk goed voor dergelijke klachten.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Vraag over mijn hond, iemand die iets weet over Cesar Millan. SparkZ | 18 | 16-09-2014 18:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Ovidius en Cesar teksten Waar?? HELPP!! | 6 | 24-04-2005 10:48 | |
Studeren |
mensendieck of cesar? mirrie-1986 | 5 | 18-01-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid Gatara | 373 | 17-03-2004 21:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
kramp Verwijderd | 22 | 01-03-2003 14:01 |