Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je woont bij hem in de straat? Niet onbereikbaar dus. Zet die stap gewoon, want het blijft doorzeuren. Je kunt alleen weten wat hij denkt en voelt als je het hem vraagt en hij daar op wilt antwoorden. Ik moet zelf ook met mn ex gaan praten merk ik anders kom ik nooit verder. Of het is het één of het ander.. Moed verzamelen en het goede moment afwachten is het bij mij, maarja, bij mij is t al veel langer uit en we gaan inmiddels weer regelmatiger met elkaar om (voor zover dat kan als iemand heel ver weg woont).. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt er beter niet te veel over nadenken het enigste wat je er mee kunt bereiken is dat jij je er alleen maar rotter door voelt en dat maakt het ook moeilijker om het te verwerken. Ik heb het wel eens andersom meegemaakt dat ik iets van 3 maandjes met een jongen had en het uitmaakte. De reden weet ik nog steeds niet maar het gevoel was er gewoon niet. Hij bleef ook maar steeds zeuren over het WAAROM. Net zo lang tot ik er gek van werd en hem met een dom smoesje (geen tijd voor een relatie) heb afgewimpeld. Denk niet dat je daar op zit te wachten.. iniedergeval sterkte |
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor, dit vind ik echt naief. hij is haar absoluut geen verantwoording verschuldigd, het is nonsens wanneer je zegt: "als hij dat niet doe is het een eikel" hij hoeft zijn gevoelens en gedachten toch niet zomaar op tafel te gooien? of wel? het spijt me meid, maar dat is gewoon een kwestie van accepteren hoe moeilijk ook. maar hij is je niets verschuldigd.
||
Citaat:
ik begrijp dat niet... het is slecht omdat hij je niet help met JOU frustratie? ik weet, en kan me voorstellen dat het zwaar is. Maar iemand MOET die antwoorden niet geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doelde op het feit dat hij geen gesprek met haar zou willen. Of iig niet open zou staan voor haar vragen. Daar heeft ze recht op, net zo goed als andersom.. Maar dat vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik zeg niet dat hij het MOET vertellen. ik zeg alleen dat als hij de behoefte niet heeft, het waarschijnlijk zo is dat de reden voor het uitmaken niet bij haar ligt.
||
Citaat:
het is een kwestie van acceptatie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Liefde & Relatie |
Relatie over, nog veel gevoel. Renno | 16 | 18-02-2006 10:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Executie Stanley Tookie Williams, morgen al... Verwijderd | 109 | 15-12-2005 23:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Geen voorval op het plein. Verwijderd | 8 | 09-11-2003 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Hij zoent met een ander.. ~*InDo SHorTy*~ | 4 | 11-03-2002 20:50 |