Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou sorry ![]() deze topic is niet om arrogant te doen ofzo ,maar gewoon een serieuze vraag. want ik vindt het jammer dat ik altijd de eerste stap moet zetten bij een jongen.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik word ook nooit versierd.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
is geen duidelijk aanwijsbare reden voor, als je je er maar niet door laat tegenhouden want je kan hardstikke gelukkig leven en heus wel aandacht vinden van de andere sexe...
||
Citaat:
Ik ben blij dat ik een jongen ben though |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en, als het helpt, ik word ook nooit versierd, maar vind het prima zo. Kan ik ten minste zelf uitkiezen waar ik een avond mee sta te praten ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 19:02. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 18:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(en kom niet met die crap van ik moet een foto kunnen zien om antwoord te geven op je vraag, want als ik dezelfde topic had geopend, hadden er niet 10 jongens gevraagd naar mijn foto ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hier staan paar oude foto's op, www.cu2.nl/x-yfke-x want een url hier neerzetten van een foto werkt nooit bij mij..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @meisje833: ik denk inderdaad niet dat het aan je uiterlijk ligt, zal dan eerder uitstraling zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt meisjes niet zo mooi zijn, wel een beetje mooi, maar niet echt, dus een jongen voelt zich dan veiliger, want die denkt, nou die zal wel minder kieskeurig zijn als dat super mooie meisje(jongens, of ik in ieder geval, denken dit niet letterlijk, maar onderbewust) En dan heb je van die meisjes die zichzelf verkopen, en ik blijf me verbazen over het feit dan jongens daar zo happig op zijn, geloof me, liever een vrouw met zelfrespect en waar je je best voor moet doen, maar als ze je leuk vindt, dat ze je ook echt leuk vindt, dan iemand die in de etalage staat en als jij niet hapt, de volgende vis 5 minuten later wel ^^ wat een verhaal zeg ![]() maar blijf in ieder geval jezelf, jongens vinden meisjes die zichzelf zijn en lekker in hun vel zitten een stuk mooier en leuker dan iemand die erg onzeker is maar er wel 'hip' uitziet, want onzekerheid straal je uit |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
beetje verliefd lovemyy | 14 | 09-02-2013 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 | |