Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 15:32
meisje833
meisje833 is offline
waarom worden sommige vrouwen nooit versierd, terwijl ze echt niet altijd een lelijk uiterlijk hebben.

ik ben een meid van 21 jaar en heb volgens vrienden en medemensen.
een leuk en lief koppie maar ik wordt nooit versierd, ik moet altijd de mannen/jongens versieren als ik uit ben. daar baal ik van want sommige vrouwen krijgen het voor elkaar dat ze versierd worden.

ik geef geen gesloten houding aan bij het uitgaan sta zeker niet met me armen over elkaar.

maar vindt het zo jammer dat ik altijd iedereen moet versieren en nooit eens andersom...

( mijn drie exen heb ik ook moeten versieren anders hadden ze nieteens naar me toegekomen )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 15:33
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Ik krijg niet genoeg waardering in andere woorden...

Sucks to be you
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:34
Giph
Giph is offline
laat eens je foto zien dan kunnen wij je beoordelen
Oud 23-01-2005, 15:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Misschien ben je te knap, als ik een meisje zie staan die te knap is probeer ik het niet eens..
Oud 23-01-2005, 15:36
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 23-01-2005 @ 16:33 :
Ik krijg niet genoeg waardering in andere woorden...

Sucks to be you

nou sorry
deze topic is niet om arrogant te doen ofzo ,maar gewoon een serieuze vraag.
want ik vindt het jammer dat ik altijd de eerste stap moet zetten bij een jongen..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:39
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
wat een gezeik
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:42
filia dei
filia dei is offline
Ik heb daar niet zoveel last van en ik ben niet eens mega knap. Ik heb rood haar sproeten ik ben 17 jaar en pas 1.50 meter en iets te breed voor me lengte. Dus... als ik mezelf zie staan denk ik echt niet wow wat 'n knap meisje die ga ik versieren ofzo, maar ik denk dat rood haar enzo wel opvalt. Misschien heb je gewoon een te 'normaal' uiterlijk, zodat je geen aandacht trekt. Heb je al eens geprobeert wat er gebeurt als je een knalgeel shirt aantrekt ofzo?
Oud 23-01-2005, 15:42
Al Murphy
Al Murphy is offline
Volgens mij heeft dat ook veel met uitstraling te maken. Ik heb bijvoorbeeld een heel goede vriendin. Ze ziet er goed uit, maar niet zo opvallend mooi dat ze onmiddellijk de spotlights op haar gericht krijgt. Op zich gedraagt ze zich vrij low profile (toch als ik erbij ben), maar ze heeft constant aandacht van mannen/jongens, die wel erg opzichtig met haar willen aanpappen.

Bij jou is het blijkbaar andersom. Misschien op andere manieren wat meer aandacht proberen te vangen. Door kleding, oogcontact, make-up, je manier van dansen, ... Ofwel moet je ermee leren leven. destiny
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:43
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Ik ben ook niet knap, maar heb alles wat ik hebben wil.

Krijg genoeg aandacht, je moet gewoon niet altijd de slachtofferrol vervullen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:46
clubje
clubje is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 16:32 :
waarom worden sommige vrouwen nooit versierd, terwijl ze echt niet altijd een lelijk uiterlijk hebben.

een leuk en lief koppie maar ik wordt nooit versierd, ik moet altijd de mannen/jongens versieren als ik uit ben. daar baal ik van want sommige vrouwen krijgen het voor elkaar dat ze versierd worden.

ik geef geen gesloten houding aan bij het uitgaan sta zeker niet met me armen over elkaar.

maar vindt het zo jammer dat ik altijd iedereen moet versieren en nooit eens andersom...

( mijn drie exen heb ik ook moeten versieren anders hadden ze nieteens naar me toegekomen )
Dan voel je eindelijk wat het is om een jongen/man te zijn.
Ik word ook nooit versierd.
Oud 23-01-2005, 15:46
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Meisjes hebben het wel stukken gemakkelijker dan Jongens ja
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:51
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 23-01-2005 @ 16:46 :
Meisjes hebben het wel stukken gemakkelijker dan Jongens ja
Of andersom.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:54
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 16:32 :

ach dat heb ik ook, boeien...
is geen duidelijk aanwijsbare reden voor, als je je er maar niet door laat tegenhouden want je kan hardstikke gelukkig leven en heus wel aandacht vinden van de andere sexe...
Oud 23-01-2005, 15:55
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
sinaasappeltje> schreef op 23-01-2005 @ 16:51 :
Of andersom.
Hangt er vanaf over welk facet je het hebt

Ik ben blij dat ik een jongen ben though
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:08
FayLa32
FayLa32 is offline
Je moet niet zo zeuren, ik word ook nooit versierd... daarbij ben ik ook nog eens lelijk
Oud 23-01-2005, 16:18
snarl
snarl is offline
mmm ik heb juist het tegenovergestelde, ik zie er wat te schattig en onshuldig uit dus ik word altijd en overal aangesproken.. door jongens met uitgaan, zwervers, mensen die de weg niet weten etc. als ik een half uur op station groningen sta te wachten word ik minstens 3 keer aangesproken door iemand. en daar zit ik echt niet op te wachten hoor ...

dus ehm.. als je het omkeert.. misschien zie jij (TS) er wat gesloten uit of zo, of je hebt een 'gesloten' blik of zo?
Oud 23-01-2005, 16:30
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Giph schreef op 23-01-2005 @ 16:34 :
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:49
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Giph schreef op 23-01-2005 @ 16:34 :
en misschien ben je wel mooi, maar sta je gewoon niet echt op plekken waar je opvalt, op val je qua kleding gewoon niet zo op ofzo??

en, als het helpt, ik word ook nooit versierd, maar vind het prima zo. Kan ik ten minste zelf uitkiezen waar ik een avond mee sta te praten
Oud 23-01-2005, 16:52
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Post je foto niet tenzij je even triest wil zijn als de mensen die er om vragen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 17:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
het is pas echt een probleem als je zelf ook niet in staat bent anderen te versieren
Oud 23-01-2005, 17:04
bracelance
bracelance is offline
misschien ben je TE MOOI, en denken jongens dat je niet bereikbaar bent
Oud 23-01-2005, 17:11
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ga je vaak met veel jongens uit? Misschien is dat de reden? Als er een jongen staat met alleen maar meisjes omzich heen, stap je er dan makkelijk op af?

Ik niet igg...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 17:11
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ach ja, sommige meiden hebben dat, anderen niet.
Bij mij is het ook zo dat wildvreemde jongens niet op mij afstappen. Soms vind ik het wel vervelend als ik zie dat met uitgaan vriendinnen van mij wel worden aangesproken, maar er zijn ook meiden die ik ken en die gaan zichzelf zo 'verkopen'. En dan niet ordinair, maar de hele tijd om iemand heen hangen en verder iedereen negeren.. Zoals gisteravond En dat kan ik niet uitstaan!
Dus blijf gewoon lekker jezelf.
Oud 23-01-2005, 17:21
Pletterprater
Pletterprater is offline
Wellicht dat je een foto van jezelf kan posten, zodat we kunnen zien of we daaraan kunnen aflezen waarom je niet versiert wordt.
Oud 23-01-2005, 17:23
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
bracelance schreef op 23-01-2005 @ 18:04 :
misschien ben je TE MOOI, en denken jongens dat je niet bereikbaar bent
Dat gaat voor niemand op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 17:34
Maroon
Maroon is offline
Laat anders eens een foto van jezelf zien, nu zijn we wel nieuwsgierig .
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:07
Mo6
Mo6 is offline
iedereen is anders, dus tjah als jij niet versierd wordt is daar weinig aan te doen... wees blij dat je nog wel 3 exen hebt, dat betekent dat je in elk geval iets kan bereiken op de relatiemarkt. heb liever medelijden met degene die helemaal nooit versierd worden en zelf ook niet iemand kunnen versieren!
Oud 23-01-2005, 18:08
meisje833
meisje833 is offline
hmja ik ga nu veel met meiden stappen, eerst veel met jongens maar nu met meiden.
als ik dan een keertje sjans hebt dan kijken ze wel maar komen niet op me af..
op me vriendinnen al helemaal niet want die zijn verlegen en kijken altijd boos.
ik heb juist een hele open blik van mezelf, zeggen ze
maar miss worden alleen meiden versiert die zich aanbieden beetje gaan knipogen en gaan slijmen..zoals breezersletjes ofzo
ik wil niet zo zijn, naar vindt het wel eens leuk als dr eens een aardige jongen op mij af komt, dan kijk ik naar hem maar dan komt ie niet, en dan loop ik hun richtig op en gaan ze weg bijv. maar doe ik niet vaak want dat durf ik niet
bij me exen moest ik er zelf op af stappen anders waren ze nooit naar mij toegegaan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:11
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 23-01-2005 @ 17:52 :
Post je foto niet tenzij je even triest wil zijn als de mensen die er om vragen.
Waarom vind je dat triest?

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:36
meisje833
meisje833 is offline
wil best me foto posten maar dat lokt toch rare reacties uit

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:39
filia dei
filia dei is offline
Ik beloof dat ik niet raar zal reageren
Oud 23-01-2005, 18:49
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 19:08 :
hmja ik ga nu veel met meiden stappen, eerst veel met jongens maar nu met meiden.
als ik dan een keertje sjans hebt dan kijken ze wel maar komen niet op me af..
op me vriendinnen al helemaal niet want die zijn verlegen en kijken altijd boos.
ik heb juist een hele open blik van mezelf, zeggen ze
maar miss worden alleen meiden versiert die zich aanbieden beetje gaan knipogen en gaan slijmen..zoals breezersletjes ofzo
ik wil niet zo zijn, naar vindt het wel eens leuk als dr eens een aardige jongen op mij af komt, dan kijk ik naar hem maar dan komt ie niet, en dan loop ik hun richtig op en gaan ze weg bijv. maar doe ik niet vaak want dat durf ik niet
bij me exen moest ik er zelf op af stappen anders waren ze nooit naar mij toegegaan
als ik oogcontact heb durf ik ook niet op iemand af te stappen hoor , maar ik ga eigelijk alleen maar uit om te bieren en te dansen, dus ik kan me er niet echt druk om maken. Maar eigelijk denk ik dat je blij mag zijn niet versiert te worden, lijkt me echt verschrikkelijk de hele tijd door versiert te worden en weer hetzelfde openingsgesprekje te moeten aanhoren

Citaat:
Ik heb daar niet zoveel last van en ik ben niet eens mega knap. Ik heb rood haar sproeten
je weet niet half hoe mooi jongens sproetjes vinden

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:54
Meadow
Meadow is offline
Men probeert mij juist te versieren, end as ook niet alles. Ik heb nu al bijna 2 jaar een vriend (die ik overigens zelf versierd heb, maar dan thuis), en dan is t nogal irritant asl men je steeds probeert te charmeren als je t gewoon alleen maar gezellig wilt hebben. Ik ben ook niet echt super knap ofzo, maar schijn een hele goede uitstraling te hebben....
Ik wou maar zeggen, versierd worden is ook niet altijd relaxt.
Oud 23-01-2005, 19:03
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 19:36 :
wil best me foto posten maar dat lokt toch rare reacties uit
Denk dat dat wel meevalt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 23-01-2005 @ 20:03 :
Denk dat dat wel meevalt.
je wil haar foto wel erg graag zien he???
(en kom niet met die crap van ik moet een foto kunnen zien om antwoord te geven op je vraag, want als ik dezelfde topic had geopend, hadden er niet 10 jongens gevraagd naar mijn foto )
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:16
meisje833
meisje833 is offline
hier staan paar oude foto's op, www.cu2.nl/x-yfke-x want een url hier neerzetten van een foto werkt nooit bij mij..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:19
meisje833
meisje833 is offline
en geen stomme reacties, ik post het niet om afgezeken te worden maar omdat sommige hem graag willen zien ben ik weer zo aardig vooruit, heb meestal een bloedhekel aan me foto's
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:22
Verwijderd
Ik ken een meisje en die is echt ontzettend knap! Helaas voor haar heeft ze geen uitstraling.

Volgens mij heeft het iets met je uitstraling/lichaamstaal te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:25
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 23-01-2005 @ 20:11 :
je wil haar foto wel erg graag zien he???
(en kom niet met die crap van ik moet een foto kunnen zien om antwoord te geven op je vraag, want als ik dezelfde topic had geopend, hadden er niet 10 jongens gevraagd naar mijn foto )
Natuurlijk ben ik benieuwd, maar ik denk ook echt dat het wel meevalt met rare reacties. Bij jou zou niemand om je foto vragen omdat jij al een fotoboek met een hele mooie foto hebt.

@meisje833: ik denk inderdaad niet dat het aan je uiterlijk ligt, zal dan eerder uitstraling zijn
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:25
Subbie
Subbie is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-01-2005 @ 20:22 :
Ik ken een meisje en die is echt ontzettend knap! Helaas voor haar heeft ze geen uitstraling.

Volgens mij heeft het iets met je uitstraling/lichaamstaal te maken.
ja zo ken ik er ook 1
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:26
Max19
Max19 is offline
Je bent best knap, maar je hebt volgens mij een wat indringende en snel afkeurende blik.
Ook al zal dat erg onbewust zijn.
Ook een beetje een veel-verwachtende blik.
1x lief lachen naar een gozer en hij komt wel naar je toe hoor.. haha.
Nu zijn ze misschien te geintimideerd, zeker niet negatief bedoeld hoor absoluut niet. maar jongens zijn nou eenmaal bang om op hun bek te gaan.

suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:29
meisje833
meisje833 is offline
mja ze zeggen dat ik vaak arrogant kijk teminste mensen met wie ik dan ga stappen, maarja dat is idd onbewust en ik probeert wel lief te kijken haha, maarja blijkbaar zit het in me uitstraling ofzo

en meiden zijn net zo bang om op hun bek te gaan haha, alleen best raar dat zelfs de meest knappe jongens bang zijn om een blauwtje te lopen terwijl ze iedereen kunnen krijgen...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:30
Susanne
Susanne is offline
Misschien heb je geen gesloten houding, maar wel een minder toegankelijk gezicht.. of misschien ga je gewoon uit op de verkeerde plekken
Oud 23-01-2005, 19:31
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Ik word ook nooit versierd!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:32
meisje833
meisje833 is offline
ja ik ga veel uit naar discotheken, en daar draait het natuurlijk om uiterlijk en is er veel concurentie, meestal gaan daar de breezersletjes er met de leuke jongens vandoor...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 20:16 :
hier staan paar oude foto's op, www.cu2.nl/x-yfke-x want een url hier neerzetten van een foto werkt nooit bij mij..
nee, aan je uiterlijk zal het niet liggen, je uitstraling is een beetje gevaarlijk, ik heb soms sjans in mijn stampkroeg van een meisje met dezelfde uitstraling, maar ze geeft me het gevoel dat als ik in de buurt van haar kom ze me opeet ofzo , wel vreemd dat gevoel, want ik weet dat ik die sjans heb
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:39
meisje833
meisje833 is offline
haha, ik straal uit dat ik iemand op eet, nee maar serieus bedoel je daarmee dat ik te boos kijk of zo'n blik heb van ik-wil-te-graag
?

misschien kan ik me gezichtsuitdrukking veranderen ik wsil natuurlijk niemand de stuipen op het lijf jagen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:42
Verwijderd
klinkt mss lullig, maar mss moet je dr niet teveel over nadenken (waardoor je mss wanhopig over komt). Vaak als je lekker uitgaat voor jezelf en niet om te `scoren` kom je spontaner en gezelliger over. Wees gewoon lekker jezelf (hoe cliché ) dan vallen de gozers tenminste op je hoe je bent.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:52
meisje833
meisje833 is offline
ja dat weet ik wel, maarja ik baal ervan dat ik ze altijd moet versieren, bedoel die 3 exen waren dr niet geweest als ik niet op ze af had gestapt, dan had ik dus nooit een vriend gehad

soms zie je dat meiden worden versierd door superleuke jongens, en dan denk ik van had ik dat maar
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:57
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 20:39 :
haha, ik straal uit dat ik iemand op eet, nee maar serieus bedoel je daarmee dat ik te boos kijk of zo'n blik heb van ik-wil-te-graag
?

misschien kan ik me gezichtsuitdrukking veranderen ik wsil natuurlijk niemand de stuipen op het lijf jagen
niet boos, maar een soort zelfrespect ofzo, je hebt van die meisjes die er heel lief uitzien en waar een jongen van denkt, ze ziet er zo lief uit, als ik een blauwtje loop, zal het wel meevallen.
Je hebt meisjes niet zo mooi zijn, wel een beetje mooi, maar niet echt, dus een jongen voelt zich dan veiliger, want die denkt, nou die zal wel minder kieskeurig zijn als dat super mooie meisje(jongens, of ik in ieder geval, denken dit niet letterlijk, maar onderbewust)
En dan heb je van die meisjes die zichzelf verkopen, en ik blijf me verbazen over het feit dan jongens daar zo happig op zijn, geloof me, liever een vrouw met zelfrespect en waar je je best voor moet doen, maar als ze je leuk vindt, dat ze je ook echt leuk vindt, dan iemand die in de etalage staat en als jij niet hapt, de volgende vis 5 minuten later wel

^^ wat een verhaal zeg
maar blijf in ieder geval jezelf, jongens vinden meisjes die zichzelf zijn en lekker in hun vel zitten een stuk mooier en leuker dan iemand die erg onzeker is maar er wel 'hip' uitziet, want onzekerheid straal je uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten