Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
jongens hij blijft hangen op "windows wordt afgesloten"
dat betekend dat hij nog niet helemaal is afgesloten. dus ligt het niet aan APM en de reden waarom je dat tabblad niet hebt (niet dat het uitmaakt maar vooruit) is omdat je waarschijnlijk APM in de bios hebt uitstaan. verder zijn er alleen afluitpatches voor win98 ik heb gehoord dat er problemen zijn met bepaalde moederborden. check de site van MS maar eens. Citaat:
|
Verwijderd
|
Euh, het kan weldégelijk APM zijn. Je moest eens weten hoeveel problemen APM kan veroorzaken. Ik zet het niet voor niets standaard uit in 't BIOS.
En fijn dat je even 'ons' eraan herinnert dat hij Windows XP gebruikt in plaats van 98, maar wellicht dat er updates zijn bijgekomen in de tussentijd? -- Wellicht dat zélfs jij een patch/update over 't hoofd zou kunnen zien. Ik vind het so wie so aan te raden ééns per week even Windows Update te draaien, maar dat terzijde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je kan me niet uitstaan hè? ![]() ik doe m'n best ![]() nee hoor die update bestaat nog niet. ik krijg de nieuwsbrieven van microsoft per e-meel en we krijgen technet op de zaak.
||
![]() |
Citaat:
![]() damn! dat is de grootste onzin wat ik ooit zelf heb getypt! vergeet dat gedeelte maar eens heel snel vraag in welk algoritme m'n hersens toen bleven steken.
Laatst gewijzigd op 01-06-2002 om 14:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je best uitstaan hoor, hoe meer kennis hoe beter 't is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie...F8&q=humor&lr=
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 | |
Games |
McGee's Alice Verwijderd | 25 | 04-12-2006 17:18 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Expirimenten met hardware filmmaker | 5 | 15-04-2004 21:58 | |
Software & Hardware |
[HD] geeft tikken LamMuH_EiKoL | 20 | 13-05-2003 19:10 | |
Software & Hardware |
Kan niks downloaden op school Maradinus | 17 | 31-01-2003 23:57 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |