![]() |
||
Citaat:
je haalt de woorden uit mijn kont!
|
gewoon zeggen. ik neem aan dat als ik iets bij hem niet goed doe ik het ook te horen krijg. ik bedoel, iedereen is anders en vindt verschillende dingen lekker, maar dat kun je gewoon niet altijd van tevoren weten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou als ie me pijn deed zou ik dat bestwel laten merken iig
![]() en als het niet superlekker is dan ziet ie dat toch.... ik praat sowieso altijd over alles dus ook over sex, naja....dat komt dat ook wel aan de orde.... gewoon tips geven, van: weet je wat echt onwijs lekker is....? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Das wel ziek, maar ik heb haar wel eens gevraagt het voor te doen maar dat wou ze niet... nah ze mocht het ook zo doen als daar staad... had me wel geholpen me vertrouwen enzo... nahjah boeit niet... volgens my kank ut nu wel een beetje, al1 vind met de mond leuker :-P krijg je niet zulke lamme armen van
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Neej, dan krijg je een lamme tong ... ![]() ![]() |
![]() |
|
Maar er zijn hele leuke (en sexy!) manieren om het hem te leren, zonder z'n gevoelens te kwetsen...
Ga maar n's bij hem op schoot zitten, rug naar hem toe, en gebruik zijn vinger om met jezelf te spelen. Laat hem voelen wat je het lekkerst vind, gewoon steeds met jouw hand over die van hem. Zo is het niet 'je doet het niet goed' maar meer 'dit vind ik heerlijk' en je hebt nog lol samen ook ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vingeren .. sugar_vampire | 12 | 01-08-2008 12:57 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje] Grim Verwijderd | 41 | 11-07-2004 16:18 | |
Algemene schoolzaken |
mega erge leraren : wie heeft ze? Dark Psycho | 101 | 11-10-2003 09:22 |