Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 21:17
vetje
vetje is offline
Hey mensjes!!!
k heb een probleem!! er loopt een jongen bij mij in de buurt en k vin hem heel erg leuk en hijs ook heel lief!!! hij zei dat hij mij ook wel leuk vind maaarrrrrrr we praten alleen maar met elkaar op MSN maar als we elkaar op straat zien zeggen we elkaar nog net gedag!!! hoe moet k nou met hem gaan praten?? k durf niej zo opeens naar hem toe te stappen!!! en hij is best wel verlegen!! weten jullie maybe een goede tip ofsow!! alvast thnxxx!!!
kus kus yvet!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 21:46
Gothic
Gothic is offline
vraag hem op msn of hij een keer naar jou toe wil lopen om te praten...
Oud 06-06-2002, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
vraag hem op msn of hij een keer naar jou toe wil lopen om te praten...
'We staan allebei NU op en lopen naar buiten...na honderd meter moet je me zien'

Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:17
Tofke_H
Tofke_H is offline
Als je hem de volgende keer tegen komt en dus hoi tegen elkaar zegt, vraag dan meteen, in een adem of hij eventjes tijd heeft. En je bent begonnen met een gesprekje. Denk op voorhand eerst FF na wat je gaat vragen/zeggen, zodat het gesprek niet meteen stil valt.
Of vraag op MSN of jullie niet een keer samen weg gaan. Weet ik veel wat doen, filmpje kijken, ergens gaan poolen,....
Oud 07-06-2002, 10:15
Mark
Mark is offline
Zeg hem ook eens hoe hij het zou vinden als jij allemaal telefoonnummers van jongens in je agenda had met foto's en dergelijke teksten. Dat zou hij ook niet leuk vinden. Zeg er ook bij dat je je zorgen maakt omdat je zoveel om hem geeft en hem absoluut niet wil verliezen. Dan maak je met positieve dingen duidelijk wat het probleem is.
Oud 07-06-2002, 22:16
vetje
vetje is offline
HEY HEY
k heb nog nix met hem maar k vind hem alleen heel erg leuk!!! snappie???!!!!
kuz kuz yvet
Citaat:
snowboarder schreef:
Zeg hem ook eens hoe hij het zou vinden als jij allemaal telefoonnummers van jongens in je agenda had met foto's en dergelijke teksten. Dat zou hij ook niet leuk vinden. Zeg er ook bij dat je je zorgen maakt omdat je zoveel om hem geeft en hem absoluut niet wil verliezen. Dan maak je met positieve dingen duidelijk wat het probleem is.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:17
vetje
vetje is offline
hey hey
bedankt voor je reactie!!! maarre k ga het proberen maar k denk niej dat k dat durf want hij staat zowiezo altijd met een groep dusss.... snappie???
kuz kuz yvet
Citaat:
Tofke_H schreef:
Als je hem de volgende keer tegen komt en dus hoi tegen elkaar zegt, vraag dan meteen, in een adem of hij eventjes tijd heeft. En je bent begonnen met een gesprekje. Denk op voorhand eerst FF na wat je gaat vragen/zeggen, zodat het gesprek niet meteen stil valt.
Of vraag op MSN of jullie niet een keer samen weg gaan. Weet ik veel wat doen, filmpje kijken, ergens gaan poolen,....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:34
Mark
Mark is offline
Volgens mij heb ik op het verkeerde topic gereageerd.

Dit was iig niet voor jou bedoeld.

Iig veel succes met het versieren van je kanjer!

Mark.
Oud 08-06-2002, 23:59
Verwijderd
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en met hem gaan praten! Als hij je echt leuk vindt, vindt ie het vast niet erg als je opeens met hem gaat praten

Als je dat niet durft, dan moet je het onderwerp eens aansnijden op msn. Dan vraag je iets als: "Waarom praten we eigenlijk niet (zoveel) als we elkaar IRL zien?

Of iets in die richting.. Ik bedoel, als jullie echt zo goed met elkaar kunnen opschieten, kun je vast ook wel makkelijk met hem praten irl
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:13
vetje
vetje is offline
thnxx thanxx thnxx voor je goede moed in praten!! k ga het cker proberen, teminste dat van MSN dan!! hahah
ennuh k zag hem vanmiddag en toen hebben we elkaar wel weer gegroet!! maarre THNXXX!!!
kuskus yvet
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en met hem gaan praten! Als hij je echt leuk vindt, vindt ie het vast niet erg als je opeens met hem gaat praten

Als je dat niet durft, dan moet je het onderwerp eens aansnijden op msn. Dan vraag je iets als: "Waarom praten we eigenlijk niet (zoveel) als we elkaar IRL zien?

Of iets in die richting.. Ik bedoel, als jullie echt zo goed met elkaar kunnen opschieten, kun je vast ook wel makkelijk met hem praten irl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten