Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
hey hey
bedankt voor je reactie!!! maarre k ga het proberen maar k denk niej dat k dat durf want hij staat zowiezo altijd met een groep dusss.... snappie??? kuz kuz yvet Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en met hem gaan praten! Als hij je echt leuk vindt, vindt ie het vast niet erg als je opeens met hem gaat praten
![]() Als je dat niet durft, dan moet je het onderwerp eens aansnijden op msn. Dan vraag je iets als: "Waarom praten we eigenlijk niet (zoveel) als we elkaar IRL zien? Of iets in die richting.. Ik bedoel, als jullie echt zo goed met elkaar kunnen opschieten, kun je vast ook wel makkelijk met hem praten irl ![]() |
![]() |
||
![]() |
thnxx thanxx thnxx voor je goede moed in praten!! k ga het cker proberen, teminste dat van MSN dan!! hahah
ennuh k zag hem vanmiddag en toen hebben we elkaar wel weer gegroet!! maarre THNXXX!!! kuskus yvet Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Praten met dieren Verwijderd | 46 | 05-04-2020 11:56 | |
Psychologie |
Met je ouders praten? Nona | 53 | 30-10-2004 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Elke keer als ik met jou praat Angel | 10 | 21-05-2004 13:20 | |
Algemene schoolzaken |
Praten met leraren over andere dingen praten dan school SoMeBoDy | 29 | 02-07-2003 19:56 | |
Psychologie |
Praten Verwijderd | 3 | 29-08-2002 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
~ Als ik tegen je praat, zou je dan stil willen zijn? ~ Anne | 22 | 11-01-2002 01:58 |