Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ben je wel eens door amsterdam gelopen? met interesse voor wat er om je heen gebeurt? dan had je op z'n minst echt wel 50 coffeeshops gezien waar overal met koeienletters staat "TOEGANG VANAF 18 JAAR"..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder moet ze het inderdaad maar via vrienden regelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MUHAHAHAHAHAHAHAH (sorry hoor) krijg sinds m'n 15e/16e (sinds k smook eigenlijk) al mee bij meeste sjops hier in Delft The Game was altijd heel makkelijk (en daarom gaan ze over 2 dagen een maand dicht.. ![]() Wie ben je trouwens (aangezien Delft een veredeld dorp is ken k je misschien wel) ? @TS: HAHAHAHAHA, je moet idd 18 zijn, en wiet gaat in soorten, niet merken. in principe kan je in elke sjoppa wel voorgedraaide halen, maar wat je dan krijgt is elke keer weer een verassing.. |
![]() |
||
Citaat:
The Game, the Future en de Boeddha doen weer wel moeilijk, tenzij ik er met me broer kom, dan geloven ze het ineens wel ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij de Game kon je met een in paint verneukt kopietje van een ID nog binnen zitten als je er uit ziet als 12.. denk dat die tijd nu wel geweest is (maand dicht).. BTW: de Rits is toch weg? maar in sjops buiten delft heeft nog nooooooooooit iemand om m'n ID gevraagd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buiten dat, dit is een illegale kwestie en ik denk niet dat shops het leuk gaan vinden dat op een openbaar forum bekend wordt gemaakt dat ze iets aan een minderjarige hebben meegegeven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
hoe kan ik aan een joint komen? lisadewaard | 4 | 28-01-2012 14:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
aids door joint? LizardKing | 9 | 30-06-2011 14:11 | |