Ik had net hetzelfde vorig jaar.
Ik was er zo van overtuigd gebuisd te zullen zijn op het einde van het jaar, dat ik het opgegeven heb.
Ik heb me toen ingeschreven in een andere school, want ik dacht ook, jeuj een nieuwe school, een nieuw begin....
Maar dat was zo niet. Ik herviel al vlug terug in mijn oude patroon, nl. niets doen voor school.
Want dan kon ik zeggen dat ik er nix voor gedaan had. Als ik wel had geleerd en dan gebuisd was, dan zou het een afgang zijn, dus deed ik maar liever niets.
Tijdens mijn examens vorig jaar was ik dan ook druk bezig met andere dingen. Ik had me reeds ingeschreven om au pair te gaan, want dan kon ik iedereen zeggen dat ik iets had verwezenlijkt...(iets om trots op te zijn, zeg maar.)
Ik was bezig plannen aan het maken voor het volgende jaar, had heel veel voornemens (geen enkele is uitgekomen) en dacht heel veel na over allerlei prullen.
Nu ben ik eigenlijk weer slecht bezig. Ik had me reeds voorgenomen niet weg te gaan (naar vrienden en zo) en te blokken. Thuis ben ik wel gebleven, maar ik ben nog niet de boeken ingedoken...
Het enige wat ik moet doen is gewoon mij aan mijn bureau gaan zetten, mijn boeken openslaan en BEGINNEN.
(Wat ik nu al 2 dagen zeg, maar guess what? straks probeer ik het nog eens

)
Nu ja, veel suc6.
Het is GEEN vicieuze cirkel, je zit gewoon even vast.