Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je einde is zeer passend, en beschrijft iets wat ik persoonlijk eng vind. Dit komt op simpele manier toch nog goed als gevoel over Denk ook dat dit veroorzaakt wordt door het benoemen van enkele duidelijke gevoelens: twijfel en ontmoediging. De overgang van twijfelloos naar twijfelen vind ik simpel en leuk ![]() Al bij al geen super gedicht, wel zo dat het kindse erin straalt en dat maakt de nadruk op het groter worden passen. Leuk is het wel, alleen las ik wel eens wat mooiers van je meid ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eerst hoorde ik haar niet, ze praatte niet, nu hoor ik haar wel. Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Flauw, ik zag hem! (Een uitvlucht slechts, had het dan eerder moeten lezen) Laat het volgende keer wat minder expliciet, is denk ik mooier. In ieder geval, 't is wel grappig, je hint teveel echter. Charisma? In ieder geval, mooie kleine vertelling. 'Twijfelloos' zit er wat vreemd in, acrostichons zien er nooit helemaal natuurlijk uit. Ergens zit een kleine onregelmatigheid, is lastig te omzijlen. En dan de hoofdletters, als het recht ondereen staat is het veel te duidelijk, mening. Raden is altijd wel leuk, zo op de vroege ochtend, beetje hersenen opwarmen (gaat nodig zijn, zware dagen)... Da, maar zie maar, ik ijl.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het "Aan de andere kant van de spiegel"-topic Verwijderd | 67 | 03-07-2006 13:27 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Creationisme is onzin Kaneelstok | 120 | 17-01-2005 18:18 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |