Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 21:18
GI_Rutger
GI_Rutger is offline
Heeft iemand een goede online schrijf cursus? Ik heb me aangemeld voor een cursus, maar dan moet je je eerst door tientallen vragen worstelen, die over van die nutteloze onderwerpen gaan (hoe denk je over je zelf? etc.)
Oud 17-02-2005, 21:26
Sanctus
Sanctus is offline
Waarvoor heb je zo'n schrijfcursus nodig?
Oud 17-02-2005, 21:34
Gravin
Gravin is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 17-02-2005 @ 22:26 :
Waarvoor heb je zo'n schrijfcursus nodig?
om te leren schrijven misschien doh
Oud 17-02-2005, 21:53
Verwijderd
Denk eerst maar eens na hoe nutteloos die vragen echt zijn, als ze totaal nutteloos waren zouden ze die niet stellen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 22:51
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Als jij een goede schrijver wilt worden, heb je dan wel genoeg geduld voor zo'n cursus?
En met zo'n cursus wordt je niet automatisch een goede schrijver, het belangrijkste is namelijk; veel lezen, en veel oefenen.
(Maarja, dit antwoord had je zelf ook wel verwacht dunkt mij)
Oud 18-02-2005, 06:05
Verwijderd
Citaat:
Zut Alors! schreef op 17-02-2005 @ 23:51 :
Als jij een goede schrijver wilt worden, heb je dan wel genoeg geduld voor zo'n cursus?
En met zo'n cursus wordt je niet automatisch een goede schrijver, het belangrijkste is namelijk; veel lezen, en veel oefenen.
(Maarja, dit antwoord had je zelf ook wel verwacht dunkt mij)
Jeugd van tegenwoordig eh...
Wil alles maar snel snel snel...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:15
Sketch
Sketch is offline
everything on demand...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:08
Verwijderd
Ik wil je best proberen te leren schrijven. Dat is dan 50 euro per sessie, sessies duren ongeveer een uur.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 14:50
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Grim schreef op 18-02-2005 @ 14:08 :
Ik wil je best proberen te leren schrijven. Dat is dan 50 euro per sessie, sessies duren ongeveer een uur.
.
Oud 18-02-2005, 14:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Schrijven moet je oefenen en kan je niet leren. Dus oefen met schrijven, vraag mensen om tips, en verbeter je op die manier.

Ik heb vroeger wel op een of andere 'curcus' gezeten voor kinderen die al konden schrijven. Je leerde opbouw, omschrijving van figuranten, waar moet spanning zitten en waar niet, en overgang tussen zinnen en alinea's. Dat was erg leuk, maar dat was dan ook geen curcus om te leren schrijven, maar om jezelf te verbeteren.

Ik zou zeggen, bedenk een onderwerp, open 'word', typ het in en gooi het daarna hier. Dan wil ik (en de rest ook denk ik) wel tips en kritiek geven zodat je jezelf kan proberen te verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 15:17
GI_Rutger
GI_Rutger is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 18-02-2005 @ 15:57 :
Ik heb vroeger wel op een of andere 'curcus' gezeten voor kinderen die al konden schrijven. Je leerde opbouw, omschrijving van figuranten, waar moet spanning zitten en waar niet, en overgang tussen zinnen en alinea's. Dat was erg leuk, maar dat was dan ook geen curcus om te leren schrijven, maar om jezelf te verbeteren.
Kijk... naar zo'n cursus zoek ik nou. Ik schrijf al een tijdje, en was alleen nieuwsgierig naar een schrijfcursus! Het is niet zo dat ik pats-boem binnen kom vallen met de wens om te leren schrijven dmv zo'n cursus.
Oud 18-02-2005, 16:01
Verwijderd
Ik doe in ieder geval niet aan cursussen. Ik leer het mijzelf, of helemaal niet.

Vaak het eerste geval.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
GI_Rutger schreef op 18-02-2005 @ 16:17 :
Kijk... naar zo'n cursus zoek ik nou. Ik schrijf al een tijdje, en was alleen nieuwsgierig naar een schrijfcursus! Het is niet zo dat ik pats-boem binnen kom vallen met de wens om te leren schrijven dmv zo'n cursus.
Hm, maar ik weet niet waar zoiets is. Dat was eenmalig hier, een jaar of 4/5 geleden...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 23:52
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Oja, nog een tip: goed opletten bij nederlands. De computer is namelijk heel slecht in speling.

Reageren

Regels voor berichten