Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2005, 17:53
DikkeBanaan
DikkeBanaan is offline
Ik open ook maar eens een topic

Ik zit dit jaar bij een jongen in de klas, die me in 't begin niet zo opviel. Hij zit bepaalde uren 'naast me', alleen is er dan een gangpad tussen.

In 't begin van 't schooljaar zag ik hem gewoon als klasgenoot, maar een aantal maanden geleden kwam ik erachter dat hij toch wel leuk is Ik besloot er geen tijd in te steken, want ik denk niet dat dat zin heeft. We gaan niet met elkaar om enzo. Ik heb dan ook nooit iets laten merken dat 'k 'm wel leuk vind. ('t is ook niet zo dat ik echt verliefd op 'm ben, ik zou 'm gewoon wel graag beter willen leren kennen).

Op valentijn heb ik hem een anonieme e-card gestuurd, naar zijn emailadres van school. Ik weet niet of hij vermoedt dat het van mij is, maar die kans zit er wel in.

Sinds een paar weken hebben we best veel contact tijdens de les. Hij spreekt me vaak aan, en hij zegt altijd hoi als ik hem tegenkom in de gang. Ook als ik al in de klas zit en hij komt de klas binnen, zegt hij altijd: 'hey *mijn naam*. Heel gek, eerst deed hij dat namelijk nooit (en ik zei hem ook niks). Ook lacht hij altijd naar me als we met elkaar praten. Gisteren viel het me op dat hij altijd lacht als ik een grapje maak, ook als het eigenlijk helemaal niet zo grappig is. Vanmorgen was ik te laat en kwam ik hem tegen in de gang. Hij vroeg meteen of ik te laat was en ook toen hebben we nog ff gepraat. Ik weet dus niet goed wat ik ermee moet, want eerst zeiden we nooit iets tegen elkaar, en de laatste tijd wordt ons contact alleen maar meer...

Nu is 't zo dat ik z'n msnadres niet heb, en ik kan dat ook niet achterhalen op internet, anders kon ik hem wel toevoegen. Ik vind het ook een beetje dom om 't zomaar te gaan vragen, want hij is niet iemand waar ik echt mee omga... En ik weet natuurlijk ook niet of hij me (ineens) leuk vindt, of dat hij gewoon met me praat zoals met andere klasgenoten. Maarja, dan vind ik 't wel een beetje raar dat dat van de ene op de andere dag zo gekomen is, en niet al vanaf 't begin van 't schooljaar...

Zelf kan ik er niet over oordelen (iig niet objectief), ik weet niet wat ik ervan moet denken. Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2005, 18:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik denk dat hij wel weet dat die e-card van jou is en heeft misschien wel meer interesse in je! gewoon zijn msn vragen!!
Oud 24-02-2005, 18:03
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Hmm.. Zou gewoon met een smoesje zijn msn vragen, hebben jullie werkstukken om in te leveren? Bijv. iets samen doen met hem (weet niet of dat kan op school bij jou?) en dan zeggen dat je jouw deel naar hem mailt ofzo.

Liefs,
laura
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:08
-(L)-
Ik zou ook gewoon z'n msn vragen. Alleen weet ik ff geen goed smoesje
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:14
Luminous
Luminous is offline
kan je nii viavia vrage?
zo kom ik altijd aan alles
Oud 24-02-2005, 18:15
waves
waves is offline
vraag t m gewoon!
Oud 24-02-2005, 18:34
Verwijderd
Je kunt t misschien eens over iets hebben wat met msn te maken heeft? En dan zeggen van 'wat is jouw adres eigenlijk?'... Of idd voor schoolwerk. Of zorg dat je samen een opdracht moet doen ofzo, zodat je zn email kan vragen.
En anders zou ik nog gewoon eens in een gesprek zeggen: wat is je msnadres eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:42
DikkeBanaan
DikkeBanaan is offline
Bedankt voor de reacties allemaal. Dus jullie zien 't wel positief in? Of hebben jullie zo'n instelling van; 'nee' heb je, 'ja' kun je krijgen?!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:46
Verwijderd
wat is er raar aan om een msn adres te vragen,
als hij het niet wilt geven heb je wel gelijk duidelijk heid
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
DikkeBanaan schreef op 24-02-2005 @ 19:42 :
Bedankt voor de reacties allemaal. Dus jullie zien 't wel positief in? Of hebben jullie zo'n instelling van; 'nee' heb je, 'ja' kun je krijgen?!
Dat laatste is het zoiezo.. Msnadres is al een begin van nog meer contact en vriendschappelijker contact...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 19:10
elledc
elledc is offline
Alsof werkelijk iedereen MSN heeft. Is het tegenwoordig een must om dit te hebben?
Ik zou afknappen als een jongen me vraagt wat mijn msn adres is.
Misschien dat die jongen merkt dat jij hem leuk vindt en juist daarom vriendelijker is met je? Misschien bedoelt ie er niks mee.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 19:14
Multilot
Multilot is offline
ik zou het in deze situatie niet vragen. Lekker afwachten en doorsudderen zo. komt het goed, dan komt het goed, zo niet dan niet...
Ik houd helemaal niet van msn als leer-mensen-kennen-medium
Oud 24-02-2005, 19:17
elledc
elledc is offline
Citaat:
Multilot schreef op 24-02-2005 @ 20:14 :
ik zou het in deze situatie niet vragen. Lekker afwachten en doorsudderen zo. komt het goed, dan komt het goed, zo niet dan niet...
Ik houd helemaal niet van msn als leer-mensen-kennen-medium
Idd.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 19:44
Verwijderd
gewoon vragen als je dat wil, komt niet raar over, vind ik.
Desnoods laat je een briefje door de klas gaan met 'schrijf hier je msn adres!', als iedereen het opschrijft heb je de zijne ook
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 20:12
Ymir
Ymir is offline
Gewoon direct vragen:
"heb jij eigenlijk ook msn?"
"Erm ja..."
"Mag ik je adres, dan voeg ik je ook toe."

Gegarandeerd zowat dat ie ja zegt, dat directe spreekt wel aan.
(in ieder geval bij mij)
Oud 25-02-2005, 20:13
-(L)-
En houdt je er ook rekening mee dat hij je misschien gewoon aardig vindt (en verder niks)? Er hoeft niet perse meer achter te zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten