Ik open ook maar eens een topic
Ik zit dit jaar bij een jongen in de klas, die me in 't begin niet zo opviel. Hij zit bepaalde uren 'naast me', alleen is er dan een gangpad tussen.
In 't begin van 't schooljaar zag ik hem gewoon als klasgenoot, maar een aantal maanden geleden kwam ik erachter dat hij toch wel leuk is

Ik besloot er geen tijd in te steken, want ik denk niet dat dat zin heeft. We gaan niet met elkaar om enzo. Ik heb dan ook nooit iets laten merken dat 'k 'm wel leuk vind. ('t is ook niet zo dat ik echt verliefd op 'm ben, ik zou 'm gewoon wel graag beter willen leren kennen).
Op valentijn heb ik hem een anonieme e-card gestuurd, naar zijn emailadres van school. Ik weet niet of hij vermoedt dat het van mij is, maar die kans zit er wel in.
Sinds een paar weken hebben we best veel contact tijdens de les. Hij spreekt me vaak aan, en hij zegt altijd hoi als ik hem tegenkom in de gang. Ook als ik al in de klas zit en hij komt de klas binnen, zegt hij altijd: 'hey *mijn naam*. Heel gek, eerst deed hij dat namelijk nooit (en ik zei hem ook niks). Ook lacht hij altijd naar me als we met elkaar praten. Gisteren viel het me op dat hij altijd lacht als ik een grapje maak, ook als het eigenlijk helemaal niet zo grappig is. Vanmorgen was ik te laat en kwam ik hem tegen in de gang. Hij vroeg meteen of ik te laat was en ook toen hebben we nog ff gepraat. Ik weet dus niet goed wat ik ermee moet, want eerst zeiden we nooit iets tegen elkaar, en de laatste tijd wordt ons contact alleen maar meer...
Nu is 't zo dat ik z'n msnadres niet heb, en ik kan dat ook niet achterhalen op internet, anders kon ik hem wel toevoegen. Ik vind het ook een beetje dom om 't zomaar te gaan vragen, want hij is niet iemand waar ik echt mee omga... En ik weet natuurlijk ook niet of hij me (ineens) leuk vindt, of dat hij gewoon met me praat zoals met andere klasgenoten. Maarja, dan vind ik 't wel een beetje raar dat dat van de ene op de andere dag zo gekomen is, en niet al vanaf 't begin van 't schooljaar...
Zelf kan ik er niet over oordelen (iig niet objectief), ik weet niet wat ik ervan moet denken. Wat zouden jullie doen?