Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat de vorige persoon al zei is erg belangrijk. Wat ook nog belangrijk is dat je de liveupdate een paar keer achter elkaar start. Totdat hij zegt dat écht alles geupdate is. (Dit is niet na 1 keer)
Als hij het niet doet via de veilige modus. Ga je naar de Symantec website (www.symantec.nl) en zoekt daar op virus naam en als je het virus hebt gevonden lees je wat ze daar te melden hebben. Soms hebben ze een speciale 'virus removal tool' als dit zo is heb je geluk. Even een paar keer scannen en hij is weg! (Norton is een dochterbedrijf van Symantec) Greetzz, Sparky ![]()
|||
Citaat:
![]() Dan staat bij jou een maar dingen verkeerd ingesteld. Citaat:
Gewoon het lopende proces stoppen en verwijderen die handel. Als de virus een bestand heeft besmet, kan je toch beter het bestandje met een tool. Voor een leek raad ik dan toch de tool aan. Maar ik neem aan dat anonymous girl, al zelf een oplossing voor haar probleem heeft gevonden.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En als ik toen daarna weer de update list weer opvroeg, melde hij dat er op dat moment er geen updates beschikbaar zijn. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Virus] Hoe te lokaliseren en respectievelijk verwijderen ? Laudate Dominum | 2 | 12-02-2006 20:52 | |
Software & Hardware |
[spoed] kan virus niet verwijderen DG | 1 | 15-12-2004 16:26 | |
Software & Hardware |
[Virus] aYerHS, help! Snoopytje_8787 | 2 | 28-03-2003 19:11 |