Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 22:09
Kimisa
Kimisa is offline
Ik zat laatst eens te kijken en toen zag ik dat de mijn linkeroog veel kortere wimpers heeft dan mijn rechter. Dus ik vroeg me af hoe dat kon. Ehh ja en toen herinnerde ik me dus dat ik ooit mijn wimpers aan de linkerkant een stukje heb afgeknipt omdat ik ze te lang vond ( ) en dat ging niet zo goed blijkbaar want ik heb de rechterkant niet geknipt. Maar ik dacht dat het wel weer terug was gegroeid.

Worden ze ooit nog weer hun normale lengte? Want als ik mascara opdoe bv dan lijkt het net alsof ik twee verschillende ogen hebt, tenminste ik zie duidelijk verschil.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 22:15
phink
phink is offline
Ik heb nog nooit gehoor dat iemand z'n wimpers ging afknippen, omdat ie ze te lang vond...'k zou d'r blij mee zijn als 'k jouw was

Ik denk dat, als het lang is geleden dat je dat hebt gedaan, en ze nu nog niet terug zijn gegroeid, je er niet op moet rekenen dat dat nog gaat gebeuren. Alhoewel wimper haar volgens mij wel ontzettend langzaam groeit.

Misschien kan je op de korte wimpers van die verlengende mascara doen,en op je andere wimpers gewone? Dan lijkt 't verschil misschien minder.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 22:22
Kimisa
Kimisa is offline
Het is al een aantal jaar geleden, zeg maar minstens 6. Het viel me nu pas op alleen. Tuurlijk vind ik lang mooi, maar toen blijkbaar niet.

Maarre, is er helemaal niets wat ik kan doen zodat ze weer hun normale lengte krijgen. Ik heb toch geen DNA veranderd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 22:38
Estar
Estar is offline
Nee heb je niet, je wimpers vervangen zich om de 6 weken ongeveer.

Misschien andere groeifase ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 02:51
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 27-07-2005 @ 23:38 :
Nee heb je niet, je wimpers vervangen zich om de 6 weken ongeveer.

Misschien andere groeifase ofzo
Groeifase? Man, dat gaat toch per los haartje. Wat jij beschrijft.. Dan zouden om de zoveel tijd alle wimpers die je hebt tegelijkertijd uitvallen? En dan weer teruggroeien?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 05:53
Verwijderd
ik heb horen zeggen
dat als je wimpers afknipt ze nooit meer zo lang als eerst worden
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 07:02
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 27-07-2005 @ 23:22 :
Maarre, is er helemaal niets wat ik kan doen zodat ze weer hun normale lengte krijgen. Ik heb toch geen DNA veranderd ofzo.
nee hoor, tenzij je naast een kernreactor stond oid.
volgens mij groeien die dingen wel weer aan.
Oud 28-07-2005, 07:41
Estar
Estar is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-07-2005 @ 03:51 :
Groeifase? Man, dat gaat toch per los haartje. Wat jij beschrijft.. Dan zouden om de zoveel tijd alle wimpers die je hebt tegelijkertijd uitvallen? En dan weer teruggroeien?
Dat valt uit, en dan ineens.. de volgende morgen... poef istie weer
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 28-07-2005 @ 08:41 :
Dat valt uit, en dan ineens.. de volgende morgen... poef istie weer
Dat gebeurt 's nachts natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 11:47
Estar
Estar is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 28-07-2005 @ 11:37 :
Dat gebeurt 's nachts natuurlijk
ja dan komt de fee met haar toverstafje wimpers toveren
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:53
Noortje18
Noortje18 is offline
Je wimpers blijven idd korten als je ze hebt afgeknipt of als ze verbrand zijn. Je kunt dit wel verdoezelen door mascara aan te brengen en mss als je je echt aan ergert aan dat oog valse wimpers aanbrengen die kun je verkrijgen bij elke drogist vraag wel achter dezelfde lengte als je andere oog veel succes
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:57
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Ik heb ze ooit verbrand, maar kan me niet herinneren dat mijn wimpers nog langer waren. Ze zijn nu ook aardig lang.
Oud 28-07-2005, 14:17
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb geen flauw idee, hoe dat zou kunnen, maar kun je het niet met verschillende types mascara kunnen verdoezelen.
en trouwens niemand heeft de ogen precies gelijk
Oud 28-07-2005, 15:01
Zozo
Zozo is offline
Ik zou de andere kant ook afknippen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 17:11
Choc.
Choc. is offline
Een jongen die ik ken had vroeger ook een keer zijn wimpers verbrand, maar daar zie je echt niets meer van. Hij heeft zulke lange wimpers! Daar ben ik echt jaloers op
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 20:58
Aapiee
Aapiee is offline
why the hell heb je die lange wimpers ooit afgeknipt!? das juist MOOOOOOOOI!! anyways..je kan valse wimpers erop plakken maybe?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 21:20
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Zozo schreef op 28-07-2005 @ 16:01 :
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 13:06
Inges
Inges is offline
Citaat:
Choc. schreef op 28-07-2005 @ 18:11 :
Een jongen die ik ken had vroeger ook een keer zijn wimpers verbrand, maar daar zie je echt niets meer van. Hij heeft zulke lange wimpers! Daar ben ik echt jaloers op
Mijn wimpers zijn ook wel eens verbrand (geflambeerd zeg maar) en die zijn ook gewoon aangegroeid.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 20:45
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
juistem
Oud 10-08-2005, 21:09
Roos
Roos is offline
Citaat:

Ja en dan per ongeluk te kort doen, zodat je je linkeroog nog korter moet knippen
Oud 11-08-2005, 15:23
Verwijderd
leuk, stekeltjeswimpers
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 01:35
Maija
Maija is offline
Ik denk niet dat het nog bijgroeit, omdat wimpers niet het soort sein krijgen om door te groeien (ja het is laat en ik kan niet de goede woorden zoeken)
Maar een haartje moet vanuit je lichaam seinen krijgen om te groeien, en volgensmij hheb je dat niet zo bij wimpers tenminste maar een klein beetje.. als ze heel erg kort zijn, merkt je lichaam dat en groeien ze bij tot een lengte dat je lichaam goedvind en dan stopt het (heb je anders als een naar de kapper moeten gaan voor je wimpers.... oke jij wel dan.. maar de meeste andere mensen niet)
Zeker na 6 jaar is er eigenlijk geen kans meer dat het helemaal bijgroeit..
Omdat ik verwacht dat je wimpers toendertijd wel weer een stukje gegroeit zijn maar nu niet meer..

Nepwimpers dus...

Oh, ik kom vandaag niet meer uit mn woorden :$,, mischien probeer ik het morgen wel eens opnieuw uit te leggen
Oud 14-08-2005, 13:40
Auryn
Auryn is offline
Ik heb ooit een meisje ontmoet die als kleuter haar wimpers af heeft geknipt en ongeveer 10 jaar later nog steeds extreem korte wimpers had. Het is natuurlijk niet het meest betrouwbare verhaal maar goed, jou verhaal is ook opmerkelijk.

Ik hoop echt voor je dat ze weer aangroeien.
Oud 14-08-2005, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Maija schreef op 14-08-2005 @ 02:35 :
Ik denk niet dat het nog bijgroeit, omdat wimpers niet het soort sein krijgen om door te groeien (ja het is laat en ik kan niet de goede woorden zoeken)
Maar een haartje moet vanuit je lichaam seinen krijgen om te groeien, en volgensmij hheb je dat niet zo bij wimpers tenminste maar een klein beetje.. als ze heel erg kort zijn, merkt je lichaam dat en groeien ze bij tot een lengte dat je lichaam goedvind en dan stopt het (heb je anders als een naar de kapper moeten gaan voor je wimpers.... oke jij wel dan.. maar de meeste andere mensen niet)
Zeker na 6 jaar is er eigenlijk geen kans meer dat het helemaal bijgroeit..
Omdat ik verwacht dat je wimpers toendertijd wel weer een stukje gegroeit zijn maar nu niet meer..

Nepwimpers dus...

Oh, ik kom vandaag niet meer uit mn woorden :$,, mischien probeer ik het morgen wel eens opnieuw uit te leggen
wimpers stoppen niet opeens met groeien hoor... je lichaam heeft geen flauw idee hoe lang ze zijn. De reden dat ze normaal gesproken niet langer dan een centimeter worden, is dat ze maar heel langzaam groeien en na 6 maanden uitvallen (niet allemaal tegelijk natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:14
Fearless
Fearless is offline
gezien je er zelf net pas achter gekomen bent, zal het niet zo erg opvallen en is al dat gedoe vn nepwimpers of een stukje afknippen neit nodig
Desnoods doe je op ene oog meer of betere mascara dan het andere?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten