Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik weet dat het niet per definitie hoeft, maar het is maar de vraag in hoeverre ik het op de koop toe moet nemen dat er een verhoogde kans is op kinderen met Asperger. Verder zou ik het ook leuk vinden als er mensen zijn die weten hoe het zit met anti-sociale persoonlijkheidsstoornis. Als mijn broertje dat heeft, heb ik dan ook een verhoogde kans dat mijn kids dat krijgen? Dat zou namelijk een stuk erger zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SoVa-training kan ook altijd hadnig zijn. Ik denk dat je ondersteuning mag vragen, zowel bij je partner als bij bijv. school oid. Vraag maar om adviezen, ik denk dat mensen blij zijn om die te kunnen geven. |
![]() |
||
Citaat:
vooral een stabiele situatie tijdens het opgroeien naar adolescent is cruciaal als ik me niet vergis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Psychologie |
heb jij een "psychische stoornis" ? (of hoe je dat netjes zegt) RammsteinRulez | 133 | 16-08-2009 12:12 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |