Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 16:16
Wiepe
Wiepe is offline
Ik ben superverliefd op iemand, maar ik kan er niet echt verkering mee hebben omdat het anders een beetje lullig is voor sommige mensen. Hij is namelijk een hele goeie vriend van mijn vorig vriendje (een maand uit nu) en nog een vriend uit hun groepje is dan weer verliefd op mij,wat iedereen uit hun groep weet.
Mijn vorig vriendje heeft er geen probleem mee dat zijn vriend verliefd is op mij, maar dat is mss gewoon zo omdat hij weet dat ik niks met hem wil(wat die persoon nog niet echt doorheeft).
Er is 1 iemand uit hun groepje(een kliek van 4), die weet dat ik verliefd ben op die ene maar hij wil zich er niet mee moeien.

Ik ben nu een beetje aan het afwachten en aan het uitzoeken of die ene verliefd zou kunnen zijn op mij, ik zou er zo graag verkering mee willen! Maar zouden jullie dit doen? Het is nu al zo ingewikkeld en ik zou er al zeker iemand mee kwetsen, maar ik kan mijn gevoelens ook niet tegenhouden toch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2005, 16:27
Verwijderd
een beetje een enorme driehoeksverhouding..... hmm het ligt erg ingewikkeld. Wat wil je zelf nu, want je kan er niet of nauwelijks omheen. Je ziet ze vaak e.d. maar het is sowieso dat als je wat doet je een of ander kwetst......
Ikzelf zou even afwachten en eventueel praten met die jongen die jou leuk vindt maar jij hem niet. Daarna zou ik indien je beslist door te zetten praten met je ex.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:29
Verwijderd
Ik zou proberen uit te vinden of die jongen waar jij op bent ook wat voor jou voelt. Die jongen die op jou verliefd is, komt er vanzelf wel achter dat je niet op hem bent. Dus die wordt zowiezo gekwetst. Dat is lullig maar onvermijdelijk.

Het enige waar ik rekening mee zou houden is je ex. En als hij er geen problemen mee heeft dan zou ik gewoon voor die jongen gaan. Veel suc6 meid !
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:45
Wiepe
Wiepe is offline
Maar is dit het allemaal wel waard? Ik persoonlijk zou er alles voor over hebben, maar dat is wel heel egoïstisch en toch wil ik er ook geen vriend aan verliezen. Ik breng mijn vriendschap hiervoor in gevaar en als dan blijkt dat het niets wordt, heb ik helemaal niks meer..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Wiepe schreef op 13-03-2005 @ 17:45 :
Maar is dit het allemaal wel waard? Ik persoonlijk zou er alles voor over hebben, maar dat is wel heel egoïstisch en toch wil ik er ook geen vriend aan verliezen. Ik breng mijn vriendschap hiervoor in gevaar en als dan blijkt dat het niets wordt, heb ik helemaal niks meer..
tsja.........dat dat gebeurt bestaat, je moet zelf beslissen of je het uiteindelijk waard vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:53
WickedDevil
WickedDevil is offline
nee
Oud 13-03-2005, 17:02
Wiepe
Wiepe is offline
Citaat:
devilious schreef op 13-03-2005 @ 17:46 :
tsja.........dat dat gebeurt bestaat, je moet zelf beslissen of je het uiteindelijk waard vindt.
Hmm weet ik eigenlijk wel, maar ik wil meer weten wat jullie zelf zouden doen en niet wat je vind dat ik zou moeten doen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wiepe schreef op 13-03-2005 @ 18:02 :
Hmm weet ik eigenlijk wel, maar ik wil meer weten wat jullie zelf zouden doen en niet wat je vind dat ik zou moeten doen
ik hecht uiteindelijk meer waarde aan vriendschap dan een relatie..voroal als daardoor enorm veel gedoe ontstaat
maar ja praten met die jongen en aangeven dat je niet in hem geintersseerd bent, kan op zich geen kwaad (had al ee ngedeelte verteld van hoe ik het zou doen hoor)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 12:15
beckham1990
beckham1990 is offline
Ai heel vervelende situatie! Ik zou zelf niet weten hoe ermee om te gaan, kben wel benieuwd hoe het nu afgelopen is of gaat?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 13:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kattenkop schreef op 13-03-2005 @ 17:29 :
Ik zou proberen uit te vinden of die jongen waar jij op bent ook wat voor jou voelt. Die jongen die op jou verliefd is, komt er vanzelf wel achter dat je niet op hem bent. Dus die wordt zowiezo gekwetst. Dat is lullig maar onvermijdelijk.

Het enige waar ik rekening mee zou houden is je ex. En als hij er geen problemen mee heeft dan zou ik gewoon voor die jongen gaan. Veel suc6 meid !
Ik ben het eens met de meid met de coole ava.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 15:01
Verwijderd
Laat mij eens zo makkelijk verliefd worden dan.

Als je dit soort dingen de kans op een relatie in de weg laat staan ben je blijkbaar niet hoteldebotel op hem en wil je ook niet erg veel risico's nemen.
Als je hem echter wel te gek vindt dan zullen die vrienden dat geluk jou ook wel gunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten