![]() |
||
Citaat:
honk 1 zoenen honk 2 hand boven honk3 mond boven honk4 hand beneden honk5 mond beneden honk 6 "het" maar waar moet droogn**ken dan tussen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem nou Engels.. dan is het netjes going down on someone, klinkt toch veel romantischer dan beffen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zodra er iemand klaarkomt zeg maar, vinnik sowieso dat je sex hebt. En dat kan vanaf hand boven/mond boven ook al, dus vind ik het vanaf daar sex. Alleen zoenen vinnik dus weer geen sex. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() anyway : waarom zou het anders orale SEX heten... omdat het geen sex is? naja voor handwerk is gewoon geen woord, handaal? maar net zo goed sex en mijn taal is gaar zoryr |
![]() |
||
Citaat:
overal is sex omschreven als geslachtsgemeenschap en handen zijn nog steeds geen geslacht...
|
Verwijderd
|
volgens mij heeft iedereen een andere mening hierover, maar als iemand vraagt of je al sex hebt gehad dan heeftie t volgens mij gewoon over neuken hoor...
trouwens een vriend van me, die haalde bij deze discussie eht MOnica en Bill verhaal... Kwammie eigenlijk met aardige argumenten dat 2,3 ook sex zijn ![]() |
![]() |
|
sex is een sexuele handeling verichten... en pijpen aftrekken vingeren en beffen is dat gewoon als je dat doet heb je sex hoe wou je het anders noemen?
mensen die zeggen dat je pas sex hebt gehad als je geneukt hebt zijn echt belanchijnlijk imho... voor de wet is een tongzoen al een sexuele handeling btw
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Joh, ik heb net toch lekker gesmurft!" ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex met het eigen geslacht ? francisco | 55 | 02-07-2008 17:34 | |
Seksualiteit |
Het wanneer heb je voor het laatst topic #? december | 95 | 30-01-2008 02:29 | |
Seksualiteit |
Het wanneer het je voor het laatst topic #2 -SoloWolf- | 125 | 20-07-2006 08:32 | |
Seksualiteit |
Het wanneer heb je voor het laatst topic december | 499 | 25-07-2005 17:55 | |
Seksualiteit |
wanneer was je laatste keer? Verwijderd | 71 | 17-03-2003 14:26 | |
Seksualiteit |
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad? bracelance | 158 | 03-07-2002 12:15 |