Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2003, 00:28
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik zit hier al heel lang over na te denken. Ik ben nu een beetje websites aan het bekijken om informatie te winnen over de haalbaarheid.
Ik moet sowieso een jaar werk ervaring opdoen na mijn HBO volgens de canadese immigratie regels.

Ik wilde er een beetje multi functioeenl topic van maken. Als je nog interessante websites voor mij hebt hoor ik dat graag. Of misschien heb je een vriend(in) die geëmigreerd is op de manier zoals ik dat wil doen, waar ik dan is mee kan mailen enzo.

Maar buiten dat ben ik wel benieuwd of er meer mensen zijn die hier over na zitten te denken. En de gene die dat niet doen kunnen natuurlijk ook reageren Laat maar weten waarom je dan niet wil bijvoorbeeld
Oud 22-11-2003, 07:20
Hagel
Hagel is offline
Wij (mijn vriend en ik) willen naar Noorwegen emigreren, dit om heel veel verschillende redenen, politiek gezien maar ook voor *werk*. Mijn vriend studeert op dit moment Scandinavische talen en cultuur met als hoofdtaal Noors.

Andere reden is dat mijn vriend een label heeft en die wil zijn label met Black metal voortzetten in Noorwegen, ook omdat black metal veel groter is in Noorwegen en onze klanten het meeste uit Noorwegen komen.

En Noorwegen is gewoon een prachtig land met naar mijn idee een mooiere toekomst.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 10:32
Thomas
Thomas is offline
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 10:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Narod schreef op 22-11-2003 @ 08:20:
Wij (mijn vriend en ik) willen naar Noorwegen emigreren, dit om heel veel verschillende redenen, politiek gezien maar ook voor *werk*. Mijn vriend studeert op dit moment Scandinavische talen en cultuur met als hoofdtaal Noors.

Andere reden is dat mijn vriend een label heeft en die wil zijn label met Black metal voortzetten in Noorwegen, ook omdat black metal veel groter is in Noorwegen en onze klanten het meeste uit Noorwegen komen.

En Noorwegen is gewoon een prachtig land met naar mijn idee een mooiere toekomst.
Ja, er schijnen tegenwoordig naar verhouding veel Nederlanders naar Noorwegen te emigreren. Ze willen dat ook, hè, omdat ze daar dorpjes hebben die anders verpauperen of zo?

Ikzelf zou altijd in Noord-Brabant willen wonen, maar áls ik zou emigreren dan toch naar Noorwegen, of in ieder geval van Scandinavië. Prachtige landen, geweldige natuur, geweldig alles
Oud 22-11-2003, 11:03
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik wil na mijn MBO een jaar door de States trekken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:08
Verwijderd
Ik blijf het liefst in Nederland. Ik ben een echte kaaskop.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:10
Negrotiator
Negrotiator is offline
Als ik zou emigreren zou ik een boerderij in Italië betrekken of schaapherder worden in Schotland.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:14
Koning
Koning is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-11-2003 @ 12:08:
Oud 22-11-2003, 11:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, ik ben geboren in Canada, dus ik wil later ook wel weer terug. Al is het maar voor een paar jaar. Ik begrijp overigens niet waarom iedereen weg wil, want Vanuit Nederland kan je er alleen nog maar op achteruit gaan wat betreft leefklimaat. Het klopt gewoon niet.
Oud 22-11-2003, 11:30
Negrotiator
Negrotiator is offline
Nederland is toch best een goed land, zegmaar. Ik kan me weinig prettiger landen bedenken dan Nederland.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:33
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Precies. (alleen die kaas mag wel achterwege gelaten worden)
Oud 22-11-2003, 11:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 22-11-2003 @ 12:30:
Nederland is toch best een goed land, zegmaar. Ik kan me weinig prettiger landen bedenken dan Nederland.
Ik zou dan ook alleen in Scandinavië of Duitsland echt willen wonen (ipv Nederland). Maar voor een jaar ofzo wil ik overal wel heen.
Oud 22-11-2003, 13:00
Bobby James
Bobby James is offline
Ik zat ook al een beetje met zo´n idee, maar ik zal het waarschijnlijk nooit uitwerken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 14:15
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
nee ik ken niemand van 19 die naar canada is geemigreerd omdat dat wel leuk leek en er mooie plaatjes op internet stonden
Oud 22-11-2003, 15:38
Youssef
Youssef is offline
Citaat:
Ieke schreef op 22-11-2003 @ 12:33:
Ik ben een echte kop?

Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:35
PV
PV is offline
Niks voor mij.. lijkt me veel te veel gedoe en geregel.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:36
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
PV schreef op 22-11-2003 @ 17:35:
Niks voor mij.. lijkt me veel te veel gedoe en geregel.
Gedoe en geregel.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:43
Verwijderd
Ooit gaan mijn vriend, mijn beste vriendin, haar vriend en ik met z'n vieren wonen in een hobbithol-achtig huis dat ingebouwd is in een heuvel in Schotland met een grote appelboom waar een schommel in hangt.

Maar voorlopig nog niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 17:32
Balance
Balance is offline
Moet er niet aan denken om te emigreren.
Iedereen achterlaten en m'n vertrouwde omgeving opgeven? Daarvoor heb je vakanties.
Oud 22-11-2003, 18:28
extinction
extinction is offline
Misschien dat ik wel een tijdje in Ierland wil wonen. Of Isle of Wrigt vanwege de rotsen en het uitzicht .
Oud 22-11-2003, 19:08
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
extinction schreef op 22-11-2003 @ 19:28:
Misschien dat ik wel een tijdje in Ierland wil wonen. Of Isle of Wrigt vanwege de rotsen en het uitzicht .
jaah... Ierland. *zucht*
Oud 22-11-2003, 19:18
LiedekeR
LiedekeR is offline
Citaat:
Maar binnenkort ben je als kaaskop wel in de minderheid.
Oud 22-11-2003, 21:05
lana
lana is offline
Citaat:
extinction schreef op 22-11-2003 @ 19:28:
het is The Isle of White.

ik zou graag in Engeland of Wales willen wonen.
Oud 22-11-2003, 21:08
extinction
extinction is offline
Citaat:
lana schreef op 22-11-2003 @ 22:05:
het is The Isle of White.

ik zou graag in Engeland of Wales willen wonen.
nee, tis Isle of Wight
Oud 22-11-2003, 22:33
lana
lana is offline
Citaat:
extinction schreef op 22-11-2003 @ 22:08:
nee, tis Isle of Wight
ja je hebt helemaal gelijk.
ik ga me diep schamen
Oud 23-11-2003, 00:12
darkcarry
darkcarry is offline
ik zou over een jaar of 10 misschien ook wel willen emigreren naar canada, naar mijn familie toe.
maar ik ben bang dat ik te veel dingen van nederland ga missen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 00:15
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Narod schreef op 22-11-2003 @ 08:20:

Sander toch, van Nordstorm Productions toch? Ik zit al een poos te overwegen daar wat te bestellen, heb alleen nooit geld
Oud 23-11-2003, 02:24
Verwijderd
Waar wil je heen? Welke provincie? Wat voor werk wil je gaan doen? Ga je ECHT emigreren of een jaar werken?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 02:53
Verwijderd
zal wel erg moeilijk worden om naar Canada te emigreren, ze geven nauwlijks visa weg, hooguit voor 90 dagen (als ik eht goed heb,voor vakantie e.d.). Er word heel moeilijk over gedaan igg. Er worden al een erg beperkt aantal uitwisselingsstudenten (highschool) in canada toegelaten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 11:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 23-11-2003 @ 03:24:
Waar wil je heen? Welke provincie? Wat voor werk wil je gaan doen? Ga je ECHT emigreren of een jaar werken?
Ik zou in ieder geval naar British Columbia willen. Dat weet ik wel. Het werk wat ik wil doen is sowieso in de techniek sector. Ik doe nu elektro techniek en aangezien in 1 jaar werk ervaring moet hebben om canada in te mogen zal ik dus ook wel daarmee iets gaan doen.
En de bedoeling is idd ECHT emigreren.
Oud 23-11-2003, 15:56
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 22-11-2003 @ 12:49:
Ik zou dan ook alleen in Scandinavië of Duitsland echt willen wonen (ipv Nederland). Maar voor een jaar ofzo wil ik overal wel heen.
welke mafkees wil in duitsland wonen. Een plaats waar je nog niet eens begraven wil liggen daaro. Tenminste ik niet.
Verder heeft Nederland het wel strak voor elkaar. Te strak eigenlijk. Door de slechte economie gaan op de lullige dingen bezuinigen.
Maar weg wil ik denk ik niet. Misschien wel trekken enzo. China, Afrika en australie maar nederland zal altijd mijn thuishonk blijven.
Oud 23-11-2003, 16:07
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-11-2003 @ 06:23:
Ik begrijp overigens niet waarom iedereen weg wil, want Vanuit Nederland kan je er alleen nog maar op achteruit gaan wat betreft leefklimaat.
Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je heengaat en wat je van plan bent te gaan doen. Maar je hebt er gelijk in dat Nederland een sterk leefklimaat heeft.

Trouwens voor de originele poster, je kan ook proberen een Canadese te trouwen om zo het land in te komen
Oud 23-11-2003, 16:11
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik zou ook best willen emigreren. In Costa Rica ben ik wat Nederlanders tegen gekomen die ook zijn ge-emigreerd, en die waren er erg postiet over.
Maar ik heb zowiezo plannen dat als ik klaar ben met school, dat ik dan een jaar of 2 jaar door Oceanie ga trekken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 22-11-2003 @ 12:33:
Ik ben ook een groot liefhebber van kaas Ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen jood ben, dan zou ik nooit een lekkere cheeseburger mogen eten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 17:23
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-11-2003 @ 17:31:
Ik ben ook een groot liefhebber van kaas Ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen jood ben, dan zou ik nooit een lekkere cheeseburger mogen eten
Waarom mogen joden dat niet eten?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 17:46
Go
Go is offline
Ik zou alleen weg willen als het hier echt heel slecht gaat en het in dat land veel en veel beter gaat. Of er moet een of andere gek aan de macht zijn in Nederland (á la Pim Fortuyn).
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 18:19
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
ik ga zeker emigreren naar noord-amerika. Wou eerst naar amerika zelf maar ten 1ste ist moeilijk om er in te kome zeker ma 11 september. Ten 2de verzekeringen zien bloedje duur. Ten 3de deel van me familie woont er iedereen minimaal 2 banen hebben om een normaal leven te kunnen volgen. Voor de rest zijn er alleen maar voordelen, usa cars, vrijheid maargoed.

ik wil nu maar canada woont ook familie. Daar ist net engeland. Verzekeringen zijn goedkoper, je komt er heeeeel makkelijk in, en bied hetzelfde als amerika ook usa cars, natuur. Wil dan bij vancouver of detriot wonen. Detriot doe ik eigelijk in detriot werke, soort nederland-belgië systeem. Financieel veel beter. En toch elke dag in usa. Maar vancouver is ook mooi.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:16
Verwijderd
Het process voor emigreren duurt best lang, (mijn ouders zijn twee keer geemigreerd; de eerste keer duurde een jaar en ze moesten naar denhaag voor een gesprek met de ambassade, en de tweede keer moesten ze naar berlijn)
Maar wel leuk idd dat je dat wilt doen, je kunt in alberta en bc vrij goed werk vinden wat ook zeer goed betaald (vooral in de olie 165 dollar per dag) maar het is ook vrij duur om daar te wonen etc.

En je kunt niet heeeeeeeeeeel makkelijk Canada in komen, beveiliging op vliegvelden is natuurlijk een lachtertje etc. maar verder als je papieren etc wilt gaan ze alles na, (ze willen gezonde, jonge mensen, jonge koppes met kinderen hier hebben))

oooooooooooooh en nog wat, het is een slim I.d. om zodra je hierkomt een lening af te sluiten bij de bank en die direct af te betalen.
Het is namelijk zo dat al sje hier bv iets op afbetaling wilt doen, of een telefoon wil aansluiten etc. je goed crediet moet hebben en de enige manier om dat te krijgen is een lening af sluiten.
(tis maar een tip) Mijn ouders kwamen hier met het gel dvan hun huis op hun bankrekening en de bank vertelde ze dat ze TOCH nog een bankrekening af moesten sluiten, terwijl dat niet eens nodig was, omdat het gewoon gaat of je te vertrouwen bent of niet... (als je me nu snapt) en dit heb je geloof ik in nederland niet, en ze kunnen hier heel moeilijk doen wat bet6reft zulk soort dingen: Ik kon bv geen telfoon onder mijn naam omdat ik nog nooit een lening heb gehad, dat eigenlijk ook niet wou, maar mn foon is dus nu onder mn mams naam.
en voor je eerste rekening hie rmoet er iemand cosignen
ohja ik ben trouwens twee jaar geleden hierheen geemigreerd, met mn pa en ma en zusjes... wat anders dan wat jij wilt, maar toch... ik weet niet of mijn post veel nut had (ben half ziek en heb giga koppijn) maar eh ja *houdt mond dicht*
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:25
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Of ik wil emigreren naar Canada weet ik nog niet, maar ik heb er dit jaar van April tot Augustus gezeten (in Edmonton) en dat is me echt supergoed bevallen, als het goed is ga ik volgende zomer ook terug (maar dan gewoon om iedereen weer te zien)
En als het mogelijk is wil ik daar stage gaan lopen
En als het me dan nog steeds zo goed bevalt,.....tja misschien emigreer ik dan wel.

@ G.T.C: www.mowi.nl
En dan: Canadese Bulletin Board (tis 'n Nederlandse site)
waar je denk ik wel veel informatie kunt vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:04
Verwijderd
Ohja mn vriendin wil hier ook komen stage lopen in haar tweede jaar, dus jah, als jullie nog links voor haar hebben zou ze daar denk ik heel blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:34
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
telluriet schreef op 23-11-2003 @ 01:15:
Sander toch, van Nordstorm Productions toch? Ik zit al een poos te overwegen daar wat te bestellen, heb alleen nooit geld
Sander inderdaad ja,

En we zijn een betouwbaar label hoor
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:49
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 23-11-2003 @ 20:16:
*verhaal*
Ik snap alleen niet helemaal hoe je ouders 2 keer geëmigreerd kunnen zijn
Wat was trouwens de reden voor jouw ouders om naar canada te gaan? Ook omdat het ze het wel gezien hadden in nederland?

Dat systeem met die lening vind ik trouwens maar een beetje vaag allemaal maar ja, dat gaf je zelf ook al aan
Dat ik goed betaald word in canada wist ik wel. Net als in amerika zijn ze heel blij met hoog geschoolde mensen vanuit europa omdat wij een hele andere mentaliteit hebben als die amerikanen. Ook omdat elektro techniek een vrij zware opleiding is, zijn er maar weinig elektro ingeneurs te vinden.
Voor het geld ben ik dus absoluut niet bang. Ik ben eerder bang dat ik in zo'n onbekend land niet weet hoe ik het beste aan een leuke baan kan komen. Je weet dan niet echt de adresjes waar je is een gok kan wagen.

Hoe vond jij het trouwens om opeens naar canada te gaan? Want voor jou was het denk wel moeilijk. Net in je pubertijd en dan moet je al je vrienden achter laten. Het is dat ik zelf naar canada wil, maar jij MOEST omdat je ouders gingen natuurlijk. Ik zou het wel leuk vinden, dat als je nog een keer wat tijd over hebt, misschien effe een leuk verhaaltje over je ervaringen kan opschrijven Hoe je het vond om weg te gaan. De problemen die je daar in canada hebt ondervonden. Het omgaan met de mensen daar. Weer op een nieuwe schgol beginnen. Of je al veel nieuwe vrienden heb kunnen maken enzow. Ben best wel nieuwschierig
Oud 24-11-2003, 21:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
nathalie schreef op 23-11-2003 @ 20:25:
@ G.T.C: www.mowi.nl
En dan: Canadese Bulletin Board (tis 'n Nederlandse site)
waar je denk ik wel veel informatie kunt vinden.
thnx!! is een handige site
Oud 24-11-2003, 22:03
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Nee, ik zou alleen naar de states willen vertrekken of naar engeland maar dat alleen om later terug te keren
Oud 24-11-2003, 22:06
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-11-2003 @ 17:31:
dan mag je blij zijn dat je hier woont
Ik vind het niet echt vies, maar ik eet het niet vaak. Cheesebrugers zijn heerlijk
Oud 25-11-2003, 03:02
Verwijderd
2 keer emigreren is heel simpel.
Je word 'landed immigrant' en mag hier wonen en je hebt bijna alle rechten etc. als dat je aan canadeze burger zou zijn.
T'verschil is dat je niet kunt stemmen en een aantal dingen, ik ben nog gewoon nederlands burger dus ik zou als ik dat wil mn zakken kunnen pakken en weer terugverhuizen...
Probleem is dan alleen dat ik dan hier niet weer terug kan komen, en wonen: Moet je weer door dat hele process heen.
Als je dus echt burger wilt zijn hier moet je een bepaald bedrag betalen (Ja de wereld draait om geld ) maar dan verlies je dus je staat als nederlands burger.
Als je nu snapt wat ik bedoel, ik kan dus hier niet stemmen, wel in NL, terwijl ik hier woon.
Mijn ouders zijn in 96' hierheen gegaan, met mij+zusjes, en teruggekeerd wegens heimwee ( ) en toen twee jaar geleden weer helemaal opnieuw verhuisd. Tis een mooie plek en goede plek om kinderen op te voeden, heel anders, minder regels als het gaat om je eigen bedrijf opzetten, makkelijker, meer mogelijkheden. Tis gewoon een land volop in ontwikkeling! 9en zeker een heel erg mooi land) vind ik, dat waren dus wel een paar van de redenen voor mijn ouders om hier heen te verhuizen
En ja dat kan best moeilijk zijn, maar het beviel mij hier wel de eerste keer... dus de tweede keer wou ik graag mee: er zijn veel vrijheden en ook wel beperkingen (je moet 19 zijn voor alcohol/bar, op je 16de rijbewijs etc.) Maar ik wou wel wat van de wereld zien en ik hou er niet zo van om te lang in 1 plek te zitten dus ja... alle ik vond het allemaal wel best om te verhuizen, spannend ook
Ik heb nog steeds een goeide vriendin in NL, wat zeg ik beste vriendin.
En mijn ervaringen hier zijn zowel positief als negatief, mentaliteit onder jongeren lijkt hier heel anders... (ze geilen behoorlijk op blond haar )
En heel moeilijk is het niet om een baantje te krijgen... het ligt eraan waar je zoekt, koks hebben ze nooit genoeg... veel werk in tourisme, en wat jij eigenlijk zoekt moet ook niet te moeilijk zijn.(kijk bv op jobbank )

het eten is hier wel beetje anders dan in nl, fastfood is tien keer beter, maar eten int algemeen is niet echt lekkerder ofzo wel goedkoper trouwens.
En als je van gouda kaas houdt, is dit niet HET land, want het i shier werkelijk onbetaalbaar (Cheddarcheese *puke*)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
Niet te lang op 1 plaats blijven heb jij volgens mij van je ouders
Zo heen en terug naar canada is wel een hele onderneming zeg. Alleen zoals jij het verteld hebben jouw ouders helemaal niet zo veel problemen gehad met dat migratie proces. Zoals ik het had begrepen vanuit een informatie brochure moet ik eerst 1 jaar werk ervaring hebben en daarna kan ik pas een aanvraag doen. Na die aanvraag gaat er dan vaak ook weer minimaal een jaar overheen

Hoe zit dat verder met jou? heb je op dit moment al enig idee of je in canada wil blijven? Persoonlijk denk ik dat het veel beter is om in canada te leven. Ook wat jij al zei dat het een geweldig land is om je kinderen op te voeden en dat soort dingen. Elk land heeft zijn voor en nadelen, maar ik denk echt dat ik dan liever voor canada kies.

Ik begrijp in ieder geval dat je veel aandacht krijgt van de canadeese jongens Toen je 2 jaar terug weer in canada kwam wonen had je toen wel snel allemaal nieuwe contacten gelegd? Stonden ze een beetje open, zal ik maar zeggen, voor jou als europeaan?

ohw ja...dat wilde ik je trouwens ook nog vragen. Is het een fabeltje of zijn er echt zoveel mensen in canada (ook in de grote steden) die gewoon met hun huis deur die niet op slot zit gaan slapen
Oud 26-11-2003, 13:52
Verwijderd
Ja dat heb ik van m'n ouders ja.
Wij hebben idd niet veel problemen gehad met hierheen verhuizen... ik bedoel mn ouders zijn geen zware criminelen, ()wouden hun eigen bedrijf beginnen, hadden dat al in NL en hadden als toppunt ook nog 5 jonge pukkies (Ik was dan wel 16 , maar bwv spreken) en dat willen ze hier juist hebben.. jonge mensen die willen werken: Goed voor economie.
Tis idd een land wat best geschikt is om je kinderen op te voeden, ik woon dus in een k**gat maar het is hier mooi, rustig,, geen grote steden en gewoon totaal anders dan europa.
Het is een groot verschil tussen hier opgroeien en waar ik ben opgegroeid (Nahja half dan, tot ik 16 was, in Groningen)
In nl leer je meer op scholen, en alles gaat sneller, maar hier is alles gewoon relaxed... niet alles schijtn om geld te draaien. Als je nu begrijpt wat ik bedoel... dat is gewoon mijn ervaring.
En het duurt ook best lang om je papieren te krijgen, dus als jij bv met twee jaar hierheen wil moet je er eigenlijk nu al goed over na gaan denken.
Ik doe momenteel een opleiding 'Tourism&Travel Management' en daarmee kan ik vrijwel overal werken in tourisme, ik wil dus na mijn opleiding naar Toronto of Alberta... gewoon om te zien hoe het daar is en om wat meer van Canada te zien want het is zo'n verschrikkelijk groot land dus met anderhalf jaar neem ik een jaar om ergens te gaan werken in mischien een grote stad ergens in Canada.
(Ja ik kreeg best veel aandacht hier, :$ nog steeds trouwens... ) Ik leerde vrij snel nieuwe mensen kennen, waar ik woon is iedereen vriendelijk, ze houden van grappenmaken en leuke dingen doen, lol... je hebt natuurlijk de sjaggerein die dr tussen zit maar over het algemeen is iedereen vrij vriendlijk....
En ja hier waar ik woon... en ook in veel andere plaatsen laten ze gwoon snachts de deur open... de auto voor de winkel laten lopen met de sleutels dr in.... een middag winkelen en de auto niet op slot doen etc. (EN ik doe ALTIJD mijn deur op slot)
Ik denk niet dat je dat zou doen in Toronto... maar ze zijn er hier wel vrij laks in met wat ik gewend was in nl
oh en om van rijden niet te spreken... je rijbewijs halen is een lachertje

twas dus geen fabeltje...... in grote steden doen ze dat ms allemaal wel.... maar daarbuiten... meh
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 14:54
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Narod schreef op 23-11-2003 @ 21:34:
Sander inderdaad ja,

En we zijn een betouwbaar label hoor
Dat geloof ik best. Hij mailt alleen maar niet terug over een Forgotten Woods CD... daar had hij veel voor over zei hij. Ik zal m nog maar eens mailen dan
Oud 08-04-2005, 14:28
mainetje
mainetje is offline
ik ga er ook wonen d uurt nog 2 jaar ik zoek ook contacten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten