Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, een beetje vaag. Maar vooral die laatste zinnen wekken veel spanning op, dat is netjes gedaan. Alleen...
Die laatste zinnen zijn opeens in tegenwoordige tijd, en dat loopt niet helemaal lekker over. Vooral omdat deze zin: "Al die anderen die haar ongewild in dit leven houden." eigenlijk geen op zichzelf staande, echte zin is. Maar voor de rest kan ik er weinig op aanmerken. Alleen dit beeld: "Tessa liep stevig tegen haar aan voor de deuropening door te gaan. Het meisje knikte van ja en volgde haar op gepaste afstand. " is me niet helemaal duidelijk.
|
![]() |
Tja, dit soort verhalen spreken me niet zo aan, maar ik wil natuurlijk wel wat over je schrijfstijl zeggen. Je bouwt de spanning goed op, maar ik mis een soort van inleiding. Het leek net of ik midden in een fragment van een verhaal viel. Daarom komt het op mij een beetje onduidelijk over. Het kan natuurlijk ook een bepaalde structuur zijn waarin je schrijft, maar het viel me even op.
Ze liep als een ondode door de wereld heen, en nog waren er die demonen die haar lastigvielen. 'Ondode'? Kan je mij misschien vertellen wat dat betekent? ![]() Verder zal ik gewoon verder schrijven als ik jou was, ik ben benieuwd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Proloog van mijn nog onbestaand (ongeschreven) boek writersblock | 7 | 16-02-2011 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal/proloog - voor de liefhebber KIET | 3 | 25-04-2010 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[proloog] Maren, 1850 Soapsie | 5 | 20-09-2005 14:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hekabe van Euripides. Proloog vertaling, iemand?! Johny_Tilburg | 0 | 25-02-2004 15:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Allesomvatting. [Poging tot proloog] Phileine | 13 | 29-01-2004 18:41 | |
ARTistiek |
[Proloog] kooksel van een half uur en ik heb hulp nodig Verwijderd | 9 | 25-07-2002 00:17 |