Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een grote lelijke van de H&M.
|
Verwijderd
|
- Welke zonnebril heb je?
Ik heb er véél. Een groene vierkante van de heren H&M, een grote met glazen op montuur (zoiets als kuik hier op heeft maar dan rose), een grote blauwe met zeer lichte glazen, eentje met grijs montuur van de H&M en eentje om mee te skieën. En nog wel meer maar dat is niet interesant. - Welke zonnebrillen vind je vreselijk? Ik vind niet zozeer een bepaalde zonnebril vreselijk, maar veel mensen dragen brillen die niet bij hun hoofd/karakter past. Jegh, ![]() - Welke zou je wel willen hebben, maar heb je niet om een bepaalde reden (te duur/staat niet/etc.)? Een hele mooie sjieke zwarte, maar niet gevonden nog, althans, niet in mijn budget. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar de mijne is zo groot dat je hem bijna niet kwijt kan raken En over brillen gesproken: ![]() ![]() Ja echt. Te koop @ lost and found.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
* Gewoon 'n goedkoop geval.
* Ik vind er heel veel vrij lame. * Rayban piloten bril, te duur en staat me niet. huidige kreng.
||
Citaat:
![]() ik heb ook nog een echte ray ban van mijn broer gestolen en een white trash model van het waterloo plein en een antieke grote bril en ook nog 1 van soho
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebril: 'gewone' of op sterkte? Daantje_0705 | 21 | 20-05-2008 11:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Column: zonnebril in de avond DJ_Eddy | 0 | 05-04-2007 12:31 | |
Lifestyle |
Stelling: Zonnebrillen zijn voor de bescherming, niet voor het mooi. Cherry Springs | 37 | 15-05-2006 06:07 | |
De Kantine |
Ftoow van zonnebrillen:P Aelin | 27 | 17-08-2005 18:02 | |
Lifestyle |
zonnebril charly not | 50 | 01-05-2004 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De Zonnebril Just Johan | 2 | 09-06-2003 21:32 |