Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Werk kan best leuk zijn, anders heb je het verkeerde beroep gekozen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar of je dit leuk werk vindt ligt echt aan jou. Als je van jezelf echt zo'n suckup bent is het best te doen. Als iemand er geen zin in heeft en dat niet eens op een normale manier kan brengen is het nog steeds de bedoeling dat jij 'evengoed bedankt voor uw tijd, nog een prettige dag verder' of iets dergelijks zegt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn ook bedrijven waarbij je marktonderzoek doet. Dus enquetes enkel om informatie te verkrijgen.
||
Citaat:
Maar voor de duidelijkheid: je hebt het over marktonderzoek toch? Of over telemarketing?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je zit achter je computer en belt mensen. als je iemand aan de lijn krijgt begin je je verhaaltje dat je van je scherm afleest. zodra je ophangt belt de computer de volgende persoon, waarbij je hetzelfde verhaaltje gaat houden. Enzovoorts.
||
Citaat:
![]() Het verdient vooral goed, naar wat ik heb begrepen van een vriend. Wel is het zo dat je mensen veelal onder het eten/journaal/etc belt met vragen/reclame waar ze meestal niet heel erg op zitten te wachten, dus je soms behoorlijk afgeblaft kunt worden. En of dat leuk is...tsja. Maar voor ieder baantje geldt in feite dat je altijd beleefd moet blijven... En ach.. wat kun je anders doen met 15 jaar? met dozen sjouwen in de plaatselijke supermarkt lijkt me niet echt veel beter, dus dan kun je beter dit gaan doen.
||
Nou als het je leuk lijkt, dan doe je dat toch lekker? Als het niet zo leuk blijkt te zijn, kun je altijd nog stoppen.
Het lijkt me enorm vervelend werk, maar dat is meer gezien van de andere kant van de telefoonlijn. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Is dit werkweigering? Tripp | 7 | 08-06-2009 17:36 | |
Software & Hardware |
5.1 speakerset op laptop, is dit mogelijk? Wandering | 9 | 28-02-2006 06:54 | |
Liefde & Relatie |
Is dit leuk? Nee he.. Ik zal t initiatief wel nemen dan ludachris | 6 | 29-06-2004 12:58 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een goed idee?? Kwyjibo | 109 | 19-11-2003 11:01 | |
Software & Hardware |
,-=' wat is dit nog waard '=-, Verwijderd | 5 | 04-12-2002 17:17 | |
Algemene schoolzaken |
Is dit normaal?? Miess | 13 | 30-08-2002 18:33 |