![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Caffeine helpt bij mij juist wel? En mijn vader werd het ook aangeraden. Kan het liggen aan de trigger van je migraine? Ik weet alleen dat het bij mij helpt, en wat juist de oorzaken kunnen zijn enzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Naja, van de caffeine is dus verschillend per persoon. Maar het idee staat me altijd al tegen als ik migraine heb dus doe ik het voor de zekerheid gewoon niet. Vandaag beginnen m'n toetsen en heb nog niks kunnen done. Hopelijk krijg ik zometeen niet te erge hoofdpijn want moet wel 3 uur lang een toets maken ![]()
||
Citaat:
Het helpt als je je nekspieren ontspant en 'langrekt', uitrekt als het ware..want daardoor ontstaat migraine meestal. Daar heb je oefeningen voor, zodat je nekspieren zich ontspannen ![]() ![]() |
![]() |
||
Eerst even een opmerking: iemand noemde patat om te eten tegen de hoofdpijn. Nou, juist niet
![]() Vroeger had ik ook last van migraine, zeker 1x per maand lag ik een dag op bed (met ongeveer 4 uur barstende koppijn en misselijkheid, daarna zakte het af, maar was ik wel heel zwak, duurde meestal een dagje). Mijn migraine werd vooroorzaakt door stress (hele week met school bezig, zaterdag ontspan je en *boem* daar was de migraine) en door heel vet eten zoals frituurvet ![]() ![]() Citaat:
![]() Ik heb al zo'n 2 jaar geen migraine meer gehad. *klopt af* De oplossing die bij mij helpt: slapen op een magneetbed. Klinkt heel raar, maar het blijkt bij mij te werken. Migraine wordt veroorzaakt door een enorme opgebouwde spanning in je hoofd. Hiervan kan je ook wel zeggen dat het een enorm opgebouwd energiepakket is. Doordat je op een magneetbed slaapt, wordt heel je lichaam een soort van geneutraliseerd en weer ontspannen. (Deze verklaring geef ik er zelf aan.) Het is van het merk Nikken en is heel duur. Destijds heeft mijn moeder het gelukkig voor me betaald, omdat ze dacht dat het me goed zou doen (en dat doet het dus ook ![]() Het is een (hard) matras met magneetjes erin. Ook een voorgevormd kussen met magneetjes erin. En ik heb zelfs een dekbed (zonder magneten ![]() ![]() Anyways, het klinkt raar en ik kan er ook verder geen uitleg aan geven, behalve dat het mij van mijn migraine heeft afgeholpen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine Paulien G | 6 | 20-03-2008 18:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Migraine] Iemand tips/ ervaring mbt medicatie? coopergirl | 44 | 25-10-2005 15:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine Verwijderd | 7 | 17-07-2004 20:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine Dreamerfly | 18 | 08-04-2004 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine+aura: ervaringen? Tulpje6 | 22 | 20-11-2003 14:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine *Need Help* | 1 | 04-09-2002 19:54 |