Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm dankjewel.
Die eindzin wil ik toch echt zo houden, voor mij is die erg belangrijk. Over de piepende ademhaling heb je gelijk, maar ik had een linkje nodig. Misschien andere suggestie? Als ze iemand leuk vind, want meestal blijft het daarbij, moet ik alle kleine vorderingen horen, elk woordje, elke kleine liefkozing, voor haar maakt het een wereld van verschil. Zoals een kusje in zijn sms, maar als ìk het haar stuur wordt ze er niet warm of koud van. Zo beter, of bedoelde je het anders? |
![]() |
|
Misschien in plaats van die piepende ademhaling -> wanhopige blik in haar ogen, of een spanning in haar schouders, zoiets.
Het gaat mij meer om Zo gaat het dus al weken, hij geeft haar aandacht, maar niet te veel Maar ik denk dat die verbetering die je zelf al voorstelde ook goed is. En als die eindzin voor jou belangrijk is, moet je hem zo laten staan! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Betoog] Referenda Gimme more beer | 103 | 11-11-2005 15:03 | |
geen hand geven Cookie | 500 | 29-11-2004 20:20 | |
Staking Zaterdag 2 Oktober Pierreke | 218 | 19-10-2004 11:17 | |
100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen Atje85 | 138 | 26-08-2003 18:08 | |
de nieuwe coalitie heeft nog nix goed gedaan Verwijderd | 18 | 21-06-2002 15:49 |