| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zo je vragen zijn beantwoord
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Overigens denk ik niet dat het echt leeftijdsgebonden is, ik denk dat ik wel altijd hiermee door blijf gaan. En Bridget is ook al ouder dan twintig
|
|
||
|
Citaat:
Meisjes bij ons op school doen ook zoiets, maar dat vind ik dan weer een beetje stom en kinderachtig, want die zien elkaar elke dag. Maar als je elkaar niet vaak ziet lijkt het me wel heel erg leuk ![]() Vroeger hield ik echt dagelijks een dagboek bij met heel precies een verslag van de dag en vooral van contact met de jongens die ik leuk vond Tegenwoordig zie ik daar het nut niet meer zo van in (en ik vind minder jongens leuk ). Ik hou een LJ bij met voornamelijk commentaar en korte berichtjes, dat vind ik wel genoeg.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Dagboek Van Anne Frank blijkt literair bedrog. Folkmann | 24 | 17-07-2005 22:50 | |
| Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
| Psychologie |
Het Grote Dagboeken Topic Miracle | 60 | 19-06-2004 18:07 | |
| De Kantine |
dagboeken en andere privacygevoelige zaken stout! | 21 | 19-11-2002 20:15 | |
| De Kantine |
Dagboek vol seksuele ervaringen Utrechtse studentes online. kHebTrekInWatLekkers | 68 | 18-11-2002 16:09 | |
| Psychologie |
In een dagboek schrijven... wat voor nut/doel heeft 't voor jou? Signy | 60 | 29-10-2002 19:32 | |