|
|
|
Verwijderd
Ik schrijf niet echt een dagboek. Ik schreef wel stukken, maar dat zijn niet echt verhalen over wat ik meemaak. Alhoewel ik bepaalde gebeurtenissen wel gebruik.
|
|
|
|
Fruitcake schreef op 21-03-2005 @ 12:32 :
Nee ik hou er geen bij. Ik heb dat vroeger geprobeerd, maar ik vergat toen om er elke dag in te schrijven. Ik heb er eigenlijk geen behoefte aan ook. |
|
|
|
Fruitcake schreef op 21-03-2005 @ 12:32 :
Nee ik hou er geen bij. Ik heb dat vroeger geprobeerd, maar ik vergat toen om er elke dag in te schrijven. Ik heb er eigenlijk geen behoefte aan ook.
|
|
Ik heb er één, vroeger schreef ik er elke dag in, maar tegenwoordig maar 1 keer in de 2 maanden ofzo.
|
|
Verwijderd
Nee, geen behoeft aan ook.
|
|
|
|
Muchacha schreef op 21-03-2005 @ 11:50 :
Wie schrijft er hier in een dagboek? En waarom doe je dit? Of waarom doe je dit niet? En hoe schrijf je er dan in? Praat je gewoon tegen jezelf? Of beeld je je een denkbeeldig iemand in? Denk je dat dit leeftijdsgebonden is? Of aan het geslacht? Want ik vind precies dat in een dagboek schrijven meer iets is voor jonge meisjes (<20), niet? xxx Zo je vragen zijn beantwoord
|
|
|
|
Sarah schreef op 21-03-2005 @ 14:35 :
ik heb een dagboek samen met m'n vriend. Ik schrijf dus aan hem zo'n beetje, maar niet per se dingen die hij zou moeten weten; gewoon vanalles, dingen die ik bedacht of gedaan heb of die ik wil doen of dingen die ik vind, nouja, vanalles. Ik schrijf er steeds een week elke dag in, en dan hij een week lang elke dag . We reageren vrijwel nooit ín het boekje op elkaars stukjes, dat doen we dan gewoon pratend of over msn. We doen dit omdat we elkaar alleen in 't weekend zien en we zo dus ook doordeweeks een soort van contact hebben (afgezien van email, msn, sms en soms een telefoontje), omdat het leuk is om te lezen wat de ander heeft geschreven, en omdat het leuk is om later te herlezen wat je toen ook al weer schreef. Meisjes bij ons op school doen ook zoiets, maar dat vind ik dan weer een beetje stom en kinderachtig, want die zien elkaar elke dag. Maar als je elkaar niet vaak ziet lijkt het me wel heel erg leuk ![]() Vroeger hield ik echt dagelijks een dagboek bij met heel precies een verslag van de dag en vooral van contact met de jongens die ik leuk vond Tegenwoordig zie ik daar het nut niet meer zo van in (en ik vind minder jongens leuk ). Ik hou een LJ bij met voornamelijk commentaar en korte berichtjes, dat vind ik wel genoeg.
|
|
Een blog achtig iets.
|
|
|
|
Ik heb ooit geprobeert om een logboek-achtig-iets bij te houden. Maar omdat mijn leven niet altijd regelmatig is, ben ik er na een week of twee mee gestopt.
|
|
|
|
Ik heb wel een dagboek, maar ik beschrijf niet elke dag, ik schrijf gewoon wat ik kwijt wil op dat moment. Soms schrijf ik er heel veel in, soms ook echt weken/maanden niet.
|
|
|
|
Nee.
|
|
Een spaces gedoe, wat ik zo af en toe bijhoud.
|
|
|
|
Nee, ik heb nog een leven.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik heb een schrift waar ik eigenlijk bijna elke dag wel in schrijf. Maar dat is meer om mijn gedachten in kwijt te kunnen en om rustig te kunnen worden.
|
|
|
|
Nee, niet echt behoefte voor.
|
|
Ik heb geen echt dagboek. Niet als in dat ik daar elke dag in schrijf. Soms krabbel ik d'r wel wat in, even wat gedachtes kwijt zijn
|
|
|
|
Verwijderd
Sarah schreef op 21-03-2005 @ 14:35 :Vroeger, toen ik 9-16 was, had ik een eigen dagboek, waarin ik soms een halfjaar niet schreef en soms een halfjaar lang dagelijks. Ik ben daarmee begonnen omdat ik toen ik 9 en 10 was veel meisjesboeken las en mij dus ook gedraagde zoals de meisjes in die boeken, en die hadden allemaal een dagboek
. Ik ben er mee doorgegaan omdat ik het een handige manier vond om m'n gedachten te ordenen. [/B]
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Paris schreef op 21-03-2005 @ 19:01 :
Ik heb wel een dagboek, maar ik beschrijf niet elke dag, ik schrijf gewoon wat ik kwijt wil op dat moment. Soms schrijf ik er heel veel in, soms ook echt weken/maanden niet. |
|
|
|
Verwijderd
Dukko schreef op 21-03-2005 @ 11:58 :
Ik schrijf niet echt een dagboek. Ik schreef wel stukken, maar dat zijn niet echt verhalen over wat ik meemaak. Alhoewel ik bepaalde gebeurtenissen wel gebruik. |
|
|
|
Impulse
Paris schreef op 21-03-2005 @ 19:01 :
Ik heb wel een dagboek, maar ik beschrijf niet elke dag, ik schrijf gewoon wat ik kwijt wil op dat moment. Soms schrijf ik er heel veel in, soms ook echt weken/maanden niet. |
|
|
|
Ik schrijf in een dagboek, maar niet elke avond. Ik heb ook een internetdagboek...
|
|
Verwijderd
Ik schrijf elke dag in mn dagboek. Gewoon omdat ik teveel herinneringen heb om ze te onthouden, dus schrijf ik ze op.
|
|
|
|
Verwijderd
Nee, wat is daar het nut van?
|
|
|
|
Mephostophilis schreef op 30-03-2005 @ 15:46 :
Nee, wat is daar het nut van? |
|
|
|
Verwijderd
Nee.. vroeger deed ik dat wel.. maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om allemaal van die verhalen te schrijven.
|
|
|
|
Ik heb alleen een LJ waar ik om de zoveel dagen wat in schrijf.
|
|
ik schrijf alleen in mijn dagboek als er iets leuks (of niet leuks) is gebeurd.
|
|
|
|
Ik heb geen dagboek. Ik heb Psych.
|