Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2005, 21:20
sjefke
sjefke is offline
Ik moet naar de dokter. Ik hou er totaal niet van maar anders ga ik me alleen nog maar beroerder voelen. Nou oke ik wil best een afspraak maken enzo en ik zou er ook naar toe gaan maar dan moet ik het ook mn moeder vertellen. Kan ik het ook niet vertellen ivm rekeningen enzo?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:22
Verwijderd
ff informeren bij het maken van de afspraak, 't is nl verschillend per verzekering ed (bij ziekenfonds gaat de rekening meestal (altijd?) door naar het ziekenfonds, bij particulier komt de rekening meestal (altijd?) eerst naar huis, je kunt het het beste ff navragen bij de doktersassistente, denk ik).

Contant afrekenen kan volgens mij ook, dan zit je helemaal niet met een rekening, maar dan kost het je zelf wel geld.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:23
Bloem
Bloem is offline
Waarom zou je het je moeder niet vertellen

Als je ziekenfonds verzekerd bent krijg je hoogstwaarschijnlijk geen rekening thuis te zien, als je particulier verzekerd bent sturen ze die soms wel naar je huis en zou je moeder erachter kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:25
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
Bloem schreef op 23-04-2005 @ 22:23 :
Waarom zou je het je moeder niet vertellen
Het is zeg maar iets wat je je moeder niet verteld
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:26
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2005 @ 22:22 :
ff informeren bij het maken van de afspraak, 't is nl verschillend per verzekering ed (bij ziekenfonds gaat de rekening meestal (altijd?) door naar het ziekenfonds, bij particulier komt de rekening meestal (altijd?) eerst naar huis, je kunt het het beste ff navragen bij de doktersassistente, denk ik).

Contant afrekenen kan volgens mij ook, dan zit je helemaal niet met een rekening, maar dan kost het je zelf wel geld.
Ik zal ff bellen. Slim idee stom eigenlijk dat ik er nie zelf aan gedacht heb. Bedankt iig.

En zelf betalen geen slim plan
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:
sjefke schreef op 23-04-2005 @ 22:26 :

En zelf betalen geen slim plan
Dat dacht ik ook. Maar ja, als de rekening eerst naar je ouders gaat en je wilt dat per se niet, dan blijft er toch weinig anders over.

Je kunt natuurlijk ook een smoes verzinnen: bij een gekneusde kleine teennagel is het bv. heel erg nodig om snel naar de dokter te gaan.

Ik weet niet waar het om gaat, maar je moeder is ook een mens, waarom zou je het haar niet kunnen vertellen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:37
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2005 @ 22:30 :
Dat dacht ik ook. Maar ja, als de rekening eerst naar je ouders gaat en je wilt dat per se niet, dan blijft er toch weinig anders over.

Je kunt natuurlijk ook een smoes verzinnen: bij een gekneusde kleine teennagel is het bv. heel erg nodig om snel naar de dokter te gaan.

Ik weet niet waar het om gaat, maar je moeder is ook een mens, waarom zou je het haar niet kunnen vertellen?
Wij thuis praten niet graag over je problemen. En we hbben allen een hekel aan dokters. Stellen t zo lang mogelijk uit. Maar als er iemand naar de dokter gaat wordt je in een vragenronde gestopt. Ze willen dan alles weten en sommige dingen hoeven ze gwoon niet van mij te weten.

En als je met de gekneusde teennagel gaat krijg je daar dan medicijnen voor want die willen ze dan zien enzo. Anders moet ik ff een smoesje verzinnen. Ik wil namelijk echt nie dat hun t te weten komen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:38
Bloem
Bloem is offline
Verzin gewoon inderdaad iets als een gekneusde teen, zeg dat de dokter er naar gekeken heeft en dat je er een beetje voorzichtig mee moet doen maar dat er verder niks aan de hand is
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 23-04-2005 @ 22:38 :
Verzin gewoon inderdaad iets als een gekneusde teen, zeg dat de dokter er naar gekeken heeft en dat je er een beetje voorzichtig mee moet doen maar dat er verder niks aan de hand is
Precies.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:41
sjefke
sjefke is offline
Oké dan kan k eindelijk naar de dokter. Allemaal bedankt lieve mensies
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 01:36
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Mogen wij het dan wel weten?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 08:49
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 24-04-2005 @ 02:36 :
Mogen wij het dan wel weten?
nope hou k lkkr voor mezelf
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 09:32
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
sjefke schreef op 24-04-2005 @ 09:49 :
nope hou k lkkr voor mezelf
Oke, weet wel dat binnenvetten een domme gewoonte is waar problemen vaker groter dan kleiner van worden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 10:20
nijmegenaar
nijmegenaar is offline
nieuwsgierig aagje! ^^

Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 11:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 24-04-2005 @ 10:32 :
Oke, weet wel dat binnenvetten een domme gewoonte is waar problemen vaker groter dan kleiner van worden.
Het is toch duidelijk dat het iets met seksualiteit heeft te maken, hij zal wel een soa oid hebben. En daar ligt natuurlijk een gigantische taboe op, dat hij het niet met z'n ouders er over wil hebben, want seks hebben is iets om je voor te schamen .

Regels voor berichten