Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2005, 18:03
Someboy
Someboy is offline
Even een vraagje en om me verhaal kwijt te kunnen.
Snap soms echt NIETS van vrouwen!

Ik chat al enige tijd (2 maanden) met een meisje. Ik heb haar nog nooit gezien in het echt want dat komt omdat we te ver van elkaar wonen. Ik ken haar overigens via een collega.
Maar we chatten heel veel en bellen regelmatig en hebben fotos uitgewisseld en het blijkt dat we elkaar leuk vinden.
We wilde al enige tijd afspreken en het zou het weekend van koninginnedag worden. Maar met koninginnedag ben je vaak weg enzo dus ze vroeg "zullen we een weekend eerder afspreken". Ik had liever een weekend later omdat het (aanstaande weekend dus) waarschijnlijk nog slecht weer is.
Zegt ze het volgende: "ja ik moet wel helemaal voor jouw op de fiets komen door de regen" Dat vond ik al een klote opmerking. Ik bedoel ze wil toch ZELF ook afspreken... Dus ik zei het volgende daarop: Ja ik moet toch me treinkaartjes heen en terug betalen en me strippen...
Ik bedoelde er dus mee te zeggen dat het van beide kanten moet komen en je er iets voor over moeten hebben. Dat geld boeit me niet eens. Achteraf vond ze dit dus een klote opmerking. Zo'n klote opmerking dat ze me volledig negeerd en ik er maar eens over na moest denken??
Ben ik nou zo fout.... eerder zijzelf toch doordat ze begon te zeggen dat ze voor mij door de regen moet komen ?? Even later zei ze dat ze het als grapje bedoelde maar het blijft een kutopmerking.

Begrijpen jullie er iets van?? Wat is er aan de hand en waarom doet ze zo?

Laatst gewijzigd op 19-04-2005 om 18:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2005, 18:06
WolterB
WolterB is offline
Het was een grapje, een opmerking met een knipoog, en jij gaat er serieus op in en dat komt ws niet echt fijn aan bij haar
Oud 19-04-2005, 18:09
Verwijderd
Het is een bitch.
En als het een grapje was, moet ze jouw reactie-grapje ook maar grappig vinden, toch?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:10
Rieno
Rieno is offline
ja, jij nam het aan als een serieuze opmerking...en maakt een stomme opmerking terug

zij moet snappen dat jij het verkeerd begreep, jij moet snappen dat mensen grapjes maken

hou het op miscommunicatie en vergeet het verder .. hoop dat zij dat ook zo kan zien

succes iig!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:15
Someboy
Someboy is offline
Nou... misschien vergis ik me nu maar weet inmiddels heus wel wanneer ze wel of geen grapje maakt. Bovendien stond er GEEN knipoog achter, wat ze normaal altijd wel doet.
Daarom vond ik het zo raar. Maarja ... moet ze mijn grapje idd ook maar accepteren.
Oud 19-04-2005, 18:47
juno
juno is offline
Dat kut msn ook...voor je het weet heb je misverstanden en zeg je dingen die je helemaal niet zo bedoelt. En dan heb je ruzie.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:50
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
juno schreef op 19-04-2005 @ 19:47 :
Dat kut msn ook...voor je het weet heb je misverstanden en zeg je dingen die je helemaal niet zo bedoelt. En dan heb je ruzie.
Ja dat heb ik wel vaker meegemaakt... zo kreeg ik ook vaak ruzie met me ex
Oud 19-04-2005, 20:09
Brasco
Brasco is offline
Als je er echt mee zit kan je haar toch even bellen.. je hebt zo een misverstand over MSN, omdat je elkaar nou eenmaal niet ziet of hoort, en je volledig afgaat op woorden.. en aangezien een typfout of een kromme zin zo gemaakt word, heb je zo snel misverstanden... als je dr leuk vind kan je dat toch laten weten hoe jij het bedoelde, en hoe je haar opmerking opvatte.. dat begrijpt ze echt wel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 21:11
Shitonya
Shitonya is offline
dump materiaal.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 19-04-2005 @ 19:15 :
Nou... misschien vergis ik me nu maar weet inmiddels heus wel wanneer ze wel of geen grapje maakt. Bovendien stond er GEEN knipoog achter, wat ze normaal altijd wel doet.
Daarom vond ik het zo raar. Maarja ... moet ze mijn grapje idd ook maar accepteren.
Nou ja dan kan het mss toch nog wel grappig bedoeld zijn van haar. Zou het wel een beetje een rare opmerking vinden als deze geheel serieus gemeend was.
Verder zou ik er niet teveel ruzie over maken hoor. Als je over zoiets kleins al ruzie krijgt.

Hopelijk wordt het weekend wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 21:49
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Woont/komt ze uit Zeeland?

Klinkt misschien beetje raar, maar mijn vriendje dus wel en 'moeten' betekent daar dus ook 'gaan' en 'komen'. Hier moest ik in het begin ook heel erg aan wennen en hierdoor begrepen we elkaar soms ook niet...

Anders vind ik het een beetje een rare opmerking, vooral als ze er geen knipoog achter heeft gezet. Net alsof het teveel moeite is om naar jou te komen terwijl ze het toch zelf ook wil, neem ik aan. Ik vind dat ze op jouw opmerking wat overtrokken reageert. Volgens mij wil ze gewoon niet afspreken.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 23:02
sgaapje
sgaapje is offline
Het was dan waarschijnlijk een grapje, ook al was het zonder knipoog. Maar dan zou dat van jou toch ook als grapje op moeten vatten. Nogal vaag eigenlijk dat ze dat niet doet. Ik snap sowieso niet dat ze daar kwaad om wordt, want je hebt dat voor haar over..en dat is toch niet negatief?

Misschien is ze gewoon een beetje zenuwachtig voor jullie afspraak en is ze daardoor wat sneller geprikkeld. Stuur haar iig een mailtje ofzo om het recht te zetten zodat het weekend wel nog slaagt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 23:50
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Soms maakt iemand nou zo'n klote opmerking, dat doe je zelf ook wel eens, al heb je dat vaak niet door. En bij zo'n emotieloos medium als de 'chat' kunnen dat soort opmerkingen al helemaal verkeerd vallen.

Kijk er gewoon doorheen, dat is het beste. Al blijft het natuurlijk wel een vreemde opmerking
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 07:51
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
tja msn he, dat fiets zinnetje van haar had ik ook wel serieus kunnen opvatten, als je iemand niet ziet, weet je ook niet hoe die in elkaar steekt qua sarcasme en andere dingen..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 07:52
Verwijderd
Dat is een subtiele vraag naar aandacht, had je dat niet door?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 10:14
bracelance
bracelance is offline
ik vond het wel een geinige opmerking van haar
Oud 20-04-2005, 10:20
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
typisch geval van miscommunicatie. Leg het haar uit en zeg dat het je spijt, want ook van jou kant was het niet al te vriendelijk.
Als jij jou excuses aanbied zal zij dat waarschijnlijk ook doen.
Oud 20-04-2005, 11:30
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Omdat ze een vrouw is.. Vrouwen doen altijd raar
Oud 20-04-2005, 13:12
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 20-04-2005 @ 12:30 :
Omdat ze een vrouw is.. Vrouwen doen altijd raar
Amen.

Misschien moest ze ongesteld worden? Ik ben dan altijd een hel op aarde..
Oud 20-04-2005, 13:44
Sade
Sade is offline
Of ze doet zo omdat ze eigenlijk toch maar niet met je af wilt/durft spreken.
Oud 20-04-2005, 14:02
Multilot
Multilot is offline
lekker incasseringsvermogen heb jij...

Ik denk dat het nooit wat kan worden als jij hier al over struikelt.
(misschien wil ze wel van je af en doet ze daarom zo)
Oud 20-04-2005, 14:38
Iduna
Iduna is offline
Zeker op msn 'gepraat'?

Zeg dan gewoon wat je echt bedoelt (via internet/telefoon, want non verbale communicatie gaat niet via deze middelen).
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 16:22
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Woont/komt ze uit Zeeland?

Klinkt misschien beetje raar, maar mijn vriendje dus wel en 'moeten' betekent daar dus ook 'gaan' en 'komen'.

Anyway, dit is gewoon een beetje een misverstand, zoals anderen al zeiden. Praat er gewoon even over en zeg dat je het niet als kutopmerking bedoelde.
Oud 20-04-2005, 16:27
Pixxa
Pixxa is offline
Zoiets moet je dus niet via msn gaan uitpraten ... werkt absoluut niet en er zijn vaak miscommunicaties als je al een smiley vergeet te tikke.. Met zoiets kan je beter even haar opbelle ...

Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:48
miekmuis
miekmuis is offline
Ik denk dat ze teleurgesteld was dat je de afspraak uit wilde stellen en daardoor gepikeerd reageerde.
Oud 20-04-2005, 17:49
Someboy
Someboy is offline
Bedankt voor de reacties en het was een soort miscommunicatie ja.
Verder heb ik haar ook gebeld alleen ze nam toen niet op
Haar telefoon stond op trillen vertelde ze toen ik haar 's avonds belde. Het was dus als een grapje bedoeld en ze snapte niet dat ik dat niet als een grapje opvatte. Verder vond ze mijn opmerking nog steeds een kutopmerking. Maargoed het is verder uitgepraat.

Msn/chat zucht !!
Oud 20-04-2005, 18:15
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Someboy schreef op 20-04-2005 @ 18:49 :
Bedankt voor de reacties en het was een soort miscommunicatie ja.
Verder heb ik haar ook gebeld alleen ze nam toen niet op
Haar telefoon stond op trillen vertelde ze toen ik haar 's avonds belde. Het was dus als een grapje bedoeld en ze snapte niet dat ik dat niet als een grapje opvatte. Verder vond ze mijn opmerking nog steeds een kutopmerking. Maargoed het is verder uitgepraat.

Msn/chat zucht !!
Voortaan ff vanuit gaan dat het een grapje is . Is altijd veiliger
Oud 21-04-2005, 13:20
Codaz
Codaz is offline
Meiden begrijpen mij ook niet, het ligt altijd aan mij...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:13
Built to last
Built to last is offline
Ik zou stoppen met via msn proberen vrouwen te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 00:57
the_conquer
the_conquer is offline
mzzzzzzz

zei loopt te zeiken dat ze helemaal voor jouw door de regen moet fietsen en jij reageerd helemaal met die treinkaartjes

natuurlijk vind ze het niet leuk, je hebt haar op haar nummer gezet met die opmerking. Ik vind het wel stylevol.
Reageren

Regels voor berichten