Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals je het nu vertelt blijft het gissen.. Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 22:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op het werk raakten we wat meer aan de praat. In het begin ging het nergens over, maar later ging het meer over of ik vond dat zij mooie ogen had, op wat voor type ik viel, of ik al een vriendin had; dat soort dingen. Ondertussen gingen we ook onze pauzes op elkaar afstemmen en hebben we tel.nummers uitgewisseld. Meteen de avond na het geven van m'n nummer belde ze al. Uiteindelijk komen we uit rond de Kerst. Na de Kerst na het werk vroeg belde ze of ik zin had om langs te komen. Mij best, en enkele drankjes later lagen we in bed (niet dronken oid) en zijn we met elkaar naar bed geweest. Die dag moesten we allebei weer werken. Toen zij op het werk kwam deed ze al wat afstandelijk, in de zin van dat ze geen oogcontact zocht en me dus gewoon negeerde. Dat kan ik begrijpen, want het kan best onwennig zijn na zo'n nacht. Maar de dag erna deed ze het nog steeds, waarna ik haar gebeld heb waarom ze zo deed, of ze spijt had. Ze zei dat er niks aan de hand was. Dan komen we op nieuwjaarsdag. Ik had een gemiste oproep van haar en heb gewacht tot ze nog een keer zou bellen ofzo, maar dat deed ze niet. Na twaalf uur 's avonds had ik haar een sms gestuurd met de beste wensen e.d. en in een latere fase nog opgebeld om te zeggen dat ik haar lief vond. Van haar had ik echter niets gehad. Toen heb ik besloten haar zondag nog even te bellen, maar ze kwam zo ongeinteresseerd over dat ik het gesprek maar snel heb afgekapt om erger te voorkomen. Sindsdien is het negeren op het werk alleen maar erger geworden. Ze praat gewoon niet met me, tenzij het moet. Voorheen vroeg ze constant mijn aandacht, hulp of luisterend oor. Aangezien zij aangeeft dat er niets aan de hand is heb ik geen behoefte dat nog een keer te vragen. Ik vraag me alleen af wat ze hier nu mee wil bereiken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Gezien je verhaal in de openingspost (heb niet meer verder gelezen) lijkt het erop dat je geplayed bent en dat ze alleen maar sex met je wilde. Tenminste, daar lijkt het op, hoeft niet zo te zijn. Mijn advies: Gewoon ook niets meer van jou laten horen, je kunt wel wat beters krijgen.
|
Ik denk dat ze zich gewoon geen houding meer weet te geven. Ze is met jou naar bed geweest, en gaf duidelijk aan dat ze dit normaal nooit zomaar deed. Ze is dus in een situatie terecht gekomen waar ze nog nooit in heeft gezeten, en weet niet hoe ze er op moet reageren.
Je zult idd met haar moeten praten hierover om wat dingen op te helderen, en weer normaal met elkaar om te kunnen gaan. Maar vooral niet pushen of de hele tijd bellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan zou ik er geen tijd&moeite meer in steken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: