Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2006, 22:17
Frenk009
Frenk009 is offline
Oké dit kan een lang verhaal worden, maar ik word hier niet helemaal wijs uit.

Ik heb een meisje leren kennen op en tijdens het werk in een café in Eindhoven. We hebben veel lol gehad en al langzaam aan ging het van flirten naar versieren. Ze nodigde me uit bij haar thuis en van het één kwam het ander... waarop we met elkaar naar bed zijn geweest.

Sindsdien doet ze erg afstandelijk. Ik heb haar gevraagd of ze ergens spijt van heeft, maar ze zegt van niet. Ondertussen ben ik geen blik waardig, bellen/sms-en we niet meer, praat ze juist over andere jongens waar ik het kan horen en staat ze met haar rug naar me toe in de pauzes. Voorheen was dit dus precies het tegenovergestelde. Wat ik ook vreemd vond is dat ze iedereen uitbunding en persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wenste, op mij na.

Het is niet dat ik gevoelens voor haar heb (als zij zo lomp wil doen, mij best), maar ik hoopte dat we gewoon normaal verder konden gaan. Is er een verklaring voor waarom ze zich zo gedraagt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2006, 22:19
Roos
Roos is offline
Ik zou het gewoon laten hangen. Het was waarshcijnlijk gewoon voor 1x. Als je haar nu gaat 'stalken' en blijft vragen 'waarom', zal ze alleen maar meer afstand van je nemen.
Dus ik denk niet dat het iets kan worden...
Oud 04-01-2006, 22:38
Frenk009
Frenk009 is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-01-2006 @ 23:19 :
Ik zou het gewoon laten hangen. Het was waarshcijnlijk gewoon voor 1x. Als je haar nu gaat 'stalken' en blijft vragen 'waarom', zal ze alleen maar meer afstand van je nemen.
Dus ik denk niet dat het iets kan worden...
Zoals ik net al aangaf heb ik geen gevoelens voor haar of wat dan ook. Ik zou een relatie ook niet zien zitten, of een herhaling van wat er is gebeurd. Ik vraag me alleen af waarom haar hele houding 180 graden tegenover mij is gedraaid.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 22:40
Bloem
Bloem is offline
Misschien is ze bang dat jij de hoop hebt dat het wel meer wordt, vertel haar gewoon dat je daar geen behoefte aan hebt en dat je graag weer een normaal contact wil, dan is dat iig duidelijk. En als ze dan nog steeds zo stom doet zou ik het er inderdaad maar gewoon bij laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 22:41
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Frenk009 schreef op 04-01-2006 @ 23:38 :
Zoals ik net al aangaf heb ik geen gevoelens voor haar of wat dan ook. Ik zou een relatie ook niet zien zitten, of een herhaling van wat er is gebeurd. Ik vraag me alleen af waarom haar hele houding 180 graden tegenover mij is gedraaid.
Je kondigt aan een lang verhaal te typen maar het is erg kort. Waar zijn de details vriend.. hoe ging je precies met haar om, watvoor bijzonderheden zijn er voorgevallen tussen jullie, veranderen er niet eerst kleine dingetjes in haar gedrag? Je moet specifieker zijn.

Zoals je het nu vertelt blijft het gissen..

Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 22:52
Frenk009
Frenk009 is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 04-01-2006 @ 23:41 :
Je kondigt aan een lang verhaal te typen maar het is erg kort. Waar zijn de details vriend.. hoe ging je precies met haar om, watvoor bijzonderheden zijn er voorgevallen tussen jullie, veranderen er niet eerst kleine dingetjes in haar gedrag? Je moet specifieker zijn.
Prima .

Op het werk raakten we wat meer aan de praat. In het begin ging het nergens over, maar later ging het meer over of ik vond dat zij mooie ogen had, op wat voor type ik viel, of ik al een vriendin had; dat soort dingen. Ondertussen gingen we ook onze pauzes op elkaar afstemmen en hebben we tel.nummers uitgewisseld. Meteen de avond na het geven van m'n nummer belde ze al.

Uiteindelijk komen we uit rond de Kerst. Na de Kerst na het werk vroeg belde ze of ik zin had om langs te komen. Mij best, en enkele drankjes later lagen we in bed (niet dronken oid) en zijn we met elkaar naar bed geweest. Die dag moesten we allebei weer werken. Toen zij op het werk kwam deed ze al wat afstandelijk, in de zin van dat ze geen oogcontact zocht en me dus gewoon negeerde. Dat kan ik begrijpen, want het kan best onwennig zijn na zo'n nacht. Maar de dag erna deed ze het nog steeds, waarna ik haar gebeld heb waarom ze zo deed, of ze spijt had. Ze zei dat er niks aan de hand was.

Dan komen we op nieuwjaarsdag. Ik had een gemiste oproep van haar en heb gewacht tot ze nog een keer zou bellen ofzo, maar dat deed ze niet. Na twaalf uur 's avonds had ik haar een sms gestuurd met de beste wensen e.d. en in een latere fase nog opgebeld om te zeggen dat ik haar lief vond. Van haar had ik echter niets gehad. Toen heb ik besloten haar zondag nog even te bellen, maar ze kwam zo ongeinteresseerd over dat ik het gesprek maar snel heb afgekapt om erger te voorkomen.

Sindsdien is het negeren op het werk alleen maar erger geworden. Ze praat gewoon niet met me, tenzij het moet. Voorheen vroeg ze constant mijn aandacht, hulp of luisterend oor. Aangezien zij aangeeft dat er niets aan de hand is heb ik geen behoefte dat nog een keer te vragen. Ik vraag me alleen af wat ze hier nu mee wil bereiken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 23:20
Cookie
Cookie is offline
ze speelt hard to get
Oud 04-01-2006, 23:25
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Cookie schreef op 05-01-2006 @ 00:20 :
ze speelt hard to get
Dit vind ik geen hard to get, dit vind ik gewoon geen interesse.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 23:29
Flowtje
Flowtje is offline
Het klinkt inderdaad alsof ze geen interesse meer heeft.
Oud 04-01-2006, 23:31
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-01-2006 @ 00:25 :
Dit vind ik geen hard to get, dit vind ik gewoon geen interesse.
twas een beetje sarcastisch bedoeld
Oud 04-01-2006, 23:36
Verwijderd
Kan het misschien zijn dat ze je bedprestaties niet zo geweldig vond?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 00:44
zoef de haas
zoef de haas is offline
dat wilde ik zeggen misschien was je wel ontzettend slecht in bed ofzo
of ze heeft er spijt van ofzo

ach joh als je niet verder met dr wil gewoon laten hangen zat andere die je aandach wel waard zijn vermoed ik zo
Oud 05-01-2006, 00:49
MTpower
MTpower is offline
Ze komt over als iemand van 12
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 05:30
Frenk009
Frenk009 is offline
Hehe, nee wat er zich die nacht afspeelde ging prima .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 06:08
BCR
BCR is offline
Raadselachtig. Zoals jij het vertelt, snap ik ook niet goed hoe ze opeens zo omgedraaid kan zijn. Enige reden die ik kan bedenken is dat ze je echt alleen het bed in wilde krijgen en nu ze haar doel bereikt heeft, je niet meer moet. Biatch
Oud 05-01-2006, 09:15
Smokin'
Smokin' is offline
Desinteresse verklaart niet waarom haar gedrag zo onbeschoft is geworden. Maar als zij zegt dat haar gedrag niet gerelateerd is aan wat jullie gedaan hebben, liegt ze keihard. Er is gewoon niks anders voorgevallen waardoor jullie relatie op zo'n ingrijpende manier veranderd kan zijn. Toch zou het wel ff interessant zijn om te achterhalen waar ze exact mee zit.

Maargoed haar gedrag is onacceptabel en ze is ook een collega.. Ik zou haar even hierop aanspreken en gewoon zeggen dat hoewel je niks van haar verwacht qua liefde, je wel een normale behandeling verdient. Anders is het ook niet echt chill werken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 09:28
JJ13
JJ13 is offline
Misschien was het haar doel om een keer met je naar bed te gaan, nu heeft ze dat doel bereikt en heeft ze geen interesse meer.
Oud 05-01-2006, 09:29
Verwijderd
Blijkbaar heeft ze geen intresse en is ze te aso om dat gewoon eerlijk te zeggen. Dat geeft toch al iets aan van haar karakter... of niet. Ik zouhaar maar gewoon laten voor wat het is, proberen als collegas normaal te doen en die ene nacht als een zeer prettige ervaring herrinneren
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 09:40
Yolcu
Yolcu is offline
Jij zegt dat je niets met haar wilt.. maar je gedrag na die nacht wijst daar wel op. Bv haar telkens opbellen, zeggen dat je haar lief vindt Vanaf dat moment reageerde ze terughoudend.

Het is toch duidelijk? Ze is bang dat jij meer wilt dan alleen die ene nacht. Daar heeft ze geen zin in (of idd die nacht viel tegen..) en dus weet ze zich geen houding te geven als je erbij bent, want bij alles wat ze doet is ze bang dat ze jou een verkeerde indruk geeft. Ik vind het helemaal niet zo vreemd.. maar goed ik ben dan ook een vrouw en zou het waarschijnlijk precies zo doen.

Oplossing? Die is er niet.. het zal nooit meer worden zoals het was. Je zou haar kunnen zeggen dat je niet geinteresseerd bent in een relatie, maar ik betwijfel of dat wat helpt.. Je zou haar kunnen zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze je nu zo'n beetje negeert, maar dat zal het waarschijnlijk alleen maar erger maken (als ik vanuit mezelf redeneer).
Oud 05-01-2006, 10:48
Neiu
Neiu is offline
Ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is. Ik denk dat zij meer wil, gevoelens voor je heeft en/of zich schaamt dat het zo gemakkelijk is gebeurd zoals je beschrijft. Door jou geen ruimte te geven hoeft ze er verder ook niets mee te doen of over na te denken. Dit gedrag is geen afwijzen, maar zelfbescherming lijkt het wel. Ik zou het rustig laten. Het heeft m.i. niet zoveel zin om hier op in te gaan. Je hebt het al een paar keer geprobeerd.
Mjah, my two cents.
Oud 05-01-2006, 10:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 05-01-2006 @ 10:28 :
Misschien was het haar doel om een keer met je naar bed te gaan, nu heeft ze dat doel bereikt en heeft ze geen interesse meer.
Oud 05-01-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Frenk009 schreef op 05-01-2006 @ 06:30 :
Hehe, nee wat er zich die nacht afspeelde ging prima .
vind jij
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 11:59
Verwijderd
Na het werk even op haar toestappen, haar duidelijk maken dat je geen gevoelens voor haar, geen relatie met haar wil, maar dat je wel graag zou hebben dat ze een beetje normaal met je omgaat.
Vlakaf vragen waarom haar gedrag zo sterk gewijzigd terwijl er volgens haar echt niets aan de hand is. Als ze dan nog steeds alles ontkent zou ik het gewoon achter je laten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 14:29
BananaSplit
BananaSplit is offline
Het is dan lijkt me maar gewoon voor één keer.....zo'n mensen heb je ook helaas.

Gewoon erbij laten zitten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 15:35
Frenk009
Frenk009 is offline
Hey mensen, bedankt voor jullie reacties. Ik zit te denken het gewoon (nog een keer) te vragen, maar ze heeft straks vrij, dus ik laat het lekker zo en zie wel hoe ze terugkomt van vakantie.

Citaat:
Jij zegt dat je niets met haar wilt.. maar je gedrag na die nacht wijst daar wel op. Bv haar telkens opbellen, zeggen dat je haar lief vindt Vanaf dat moment reageerde ze terughoudend.
Nou ja, zij belde mij juist vaak op. Op oudjaarsdag heeft ze nog 1x gebeld, maar toen sliep ik nog. Daarna heb ik er niets meer van haar gehoord en heb ik haar gebeld. Maar ik snap wat je bedoelt . Het zou kunnen.

(Nu moet ik achteraf ook eerlijk zeggen dat ik de aanloop naar die nacht leuker vond, als ik wist dat ik dit gezeik zou krijgen .)

Citaat:
gevoelens voor je heeft en/of zich schaamt dat het zo gemakkelijk is gebeurd zoals je beschrijft
Ze zat er wel over in ja. Ze wilde me echt overtuigen dat ze dit normaal nooit doet en ze raakte ook een beetje paniekerig dat ze met iemand die ze elke dag op het werk ziet had geslapen.

Laatst gewijzigd op 05-01-2006 om 15:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2006, 16:59
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Voelt ze zich niet gewoon een beetje opgelaten tegenover jou? Dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze met de situatie aan moet? Het zou toch ook raar zijn om nu weer als vanouds met elkaar om te gaan.
Oud 05-01-2006, 17:49
Frenk009
Frenk009 is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 05-01-2006 @ 17:59 :
Voelt ze zich niet gewoon een beetje opgelaten tegenover jou? Dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze met de situatie aan moet? Het zou toch ook raar zijn om nu weer als vanouds met elkaar om te gaan.
Dat zou best kunnen (ik heb er geen last van), maar daar had ik het al met haar over gehad en toen zei ze dat er niets was. Maar ja, je kunt hier weken over speculeren, maar volgens mij lult ze gewoon uit haar nek en de enige manier om dit op te lossen is om het gewoon te vragen, wat ik dus ook ga doen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 17:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gezien je verhaal in de openingspost (heb niet meer verder gelezen) lijkt het erop dat je geplayed bent en dat ze alleen maar sex met je wilde. Tenminste, daar lijkt het op, hoeft niet zo te zijn. Mijn advies: Gewoon ook niets meer van jou laten horen, je kunt wel wat beters krijgen.
Oud 05-01-2006, 18:20
sgaapje
sgaapje is offline
Ik denk dat ze zich gewoon geen houding meer weet te geven. Ze is met jou naar bed geweest, en gaf duidelijk aan dat ze dit normaal nooit zomaar deed. Ze is dus in een situatie terecht gekomen waar ze nog nooit in heeft gezeten, en weet niet hoe ze er op moet reageren.
Je zult idd met haar moeten praten hierover om wat dingen op te helderen, en weer normaal met elkaar om te kunnen gaan. Maar vooral niet pushen of de hele tijd bellen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:08
Frenk009
Frenk009 is offline
Een kleine update in dit gedoe. De week is verder hetzelfde gegaan zoals ik al eerder vertelde, alleen gisteren had ze me gebeld. Ik was niet in staat om op te nemen en het lijkt me ook niet verstandig om terug te bellen. Volgens mij komt ze aandacht te kort.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:14
Mindfields
Mindfields is offline
Misschien probeert ze je jaloers te maken? Vraag eens wat ze wilt.
Oud 08-01-2006, 21:22
Frenk009
Frenk009 is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 08-01-2006 @ 22:14 :
Misschien probeert ze je jaloers te maken? Vraag eens wat ze wilt.
Hehe, als ze nog eens belt .
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:23
Electriq
Electriq is offline
Je ziet haar toch weer op je werk
Oud 08-01-2006, 21:23
Mindfields
Mindfields is offline
Maak er nou geen spelletje van!
Oud 08-01-2006, 21:32
Frenk009
Frenk009 is offline
Citaat:
Electriq schreef op 08-01-2006 @ 22:23 :
Je ziet haar toch weer op je werk
Nee ze heeft een tijdje vrij genomen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:34
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Frenk009 schreef op 08-01-2006 @ 22:32 :
Nee ze heeft een tijdje vrij genomen.

Dan zou ik er geen tijd&moeite meer in steken.
Oud 08-01-2006, 21:48
Frenk009
Frenk009 is offline
Citaat:
Electriq schreef op 08-01-2006 @ 22:34 :

Dan zou ik er geen tijd&moeite meer in steken.
Dat was ik ook niet van plan, maar ik blijf wel nieuwsgierig naar de reden .
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:51
crook
crook is offline
snap je nou echt niet waarom ze zo doet? het was voor haar een one night stand of je viel gewoon heel erg tegen in bed. ze wil je niet en dat is haar manier om het duidelijk te maken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:55
Frenk009
Frenk009 is offline
Citaat:
crook schreef op 08-01-2006 @ 22:51 :
snap je nou echt niet waarom ze zo doet? het was voor haar een one night stand of je viel gewoon heel erg tegen in bed. ze wil je niet en dat is haar manier om het duidelijk te maken
En daarom zoekt ze weer contact?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:58
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Frenk009 schreef op 08-01-2006 @ 22:55 :
Ze weet zich geen houding te geven, wil verder niets met je maar voelt zich schuldig en wilde het uitleggen?
Oud 08-01-2006, 22:10
crook
crook is offline
Citaat:
Frenk009 schreef op 08-01-2006 @ 22:55 :
ik had alleen je eerste post gelezen, sorry
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 23:08
Frenk009
Frenk009 is offline
Ik houd jullie op de hoogte .
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 23:14
Verwijderd
Misschien suck je gewoon in bed.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 09-01-2006 @ 00:14 :
Misschien suck je gewoon in bed.
zuigen kan ook leuk zijn

Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 14:34
Verwijderd
scherp.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 15:40
first eror
first eror is offline
Citaat:
Reverend schreef op 09-01-2006 @ 15:34 :
scherp.
Preach.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 22:57
Frenk009
Frenk009 is offline
Een update . Ze belde weer en ik heb haar gevraagd naar haar gedrag. Maar zelf zegt ze zich er niet van bewust te zijn geweest. Verder was het wel weer gezellig en de zaak kan eindelijk rusten. Slotje .
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 10:05
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Frenk009 schreef op 11-01-2006 @ 23:57 :
Een update . Ze belde weer en ik heb haar gevraagd naar haar gedrag. Maar zelf zegt ze zich er niet van bewust te zijn geweest. Verder was het wel weer gezellig en de zaak kan eindelijk rusten. Slotje .
Nu liegt ze alweer..Nice.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 13:50
fris&fruitig
fris&fruitig is offline
raar! t lijkt er gwn op dat ze afstand van je wil nemen...mssn wil ze geen relatie ofsow (mssn denkt ze dat het daarop uit zal lopen) vind het iig vaag...zou gwn haar vergeten..en verder kijken zijn genoeg andere leuke meiden
Oud 13-01-2006, 16:10
PUSS
PUSS is offline
Citaat:
Frenk009 schreef op 11-01-2006 @ 23:57 :
Dat geloof je zelf toch niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten