Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dank je voor je reactie ![]() Silla, je kan het zelf een betekenis geven. Ik weet waarom ik dit geschreven heb, maar het kan voor iedereen iets anders betekenen. Ik hoop dat iemand zich kan inleven, anders ben ik een wierdo ![]()
||
![]() |
Wauw! Het is heel boeiend en ik moest het gewoon uitlezen. Ik heb alleen nog twee (waarschijnlijk domme) vragen:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Knap gedaan, ook al begrijp ik niet waarom je het schreef maar dat hoeft ook niet altijd. Het wekt bij mij in ieder geval een gevoel van machteloosheid en wanhoop op. Ik had denk ik in plaats van ''irriterend'' ''irritant'' gebruikt. ''Fijn'' is een woord van maar 1 lettergreep, en drukt een hele concrete emotie uit. ''Irriterend'' doet dat minder vind ik, ook omdat je het associeert met ''zich irriteren aan iets''. ( oftewel muggenzifterij van de bovenste plank
![]()
||
Citaat:
Die vergelijking, dat slaat op het feit dat (volgens mij) je risico's moet nemen om echt gelukkig te kunnen zijn, niet tevreden met dat gezapig gevoel dat je krijgt als er niets tegenzit. Dat is niet gelukkig zijn. Je moet jezelf er voor blootgeven, net als je je ziel moet blootgeven om lief te kunnen hebben. @ tovenaar; Irritant is een goed alternatief, dank je ![]() Ik laat het nu maar zo staan, maar ik begrijp wat je bedoelt. Dank je voor de reacties ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
wil alleen even kwijt dat ik dit een mooie zin vind
|
Ik vind het gehele stukje boeiend.
Ook hoe vooral in het begin de tijd zo belangrijk is... dat blijft fascinerend. Ik denk dat dit één van de stukjes is waar je een compleet eigen invulling aan kan geven. Dat is natuurlijk altijd zo met verhalen, maar dit is één van de verhalen waarin dat nog beter kan, naar mijn idee. Mooi. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
vergelijkende studie prijs koffiekoeken angel1995 | 0 | 25-11-2014 19:20 | |
Studeren |
Alfa en Bèta studie combineren Subject | 18 | 10-11-2007 15:48 | |
Studeren |
Studie Psychologie? Silence_Night | 74 | 01-11-2005 18:16 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde Creamcracker | 20 | 14-08-2004 17:26 | |
Algemene schoolzaken |
tweede keus studie, vergelijkbaar met Comm.&multimediadesign noukiester | 0 | 02-04-2004 22:34 | |
Algemene schoolzaken |
Wie is er dit jaar aan zijn studie begonnen? marlies | 61 | 20-11-2002 19:11 |