![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet of dit hier thuis hoort maar ik vind het onder de catogerie extreme sports horen...
check dit filmpje http://www.leenks.com/link10613.htm Damn die gasten zijn net spiderman ofzo weet niet hoe ze het doen maar als ik het zou proberen zou ik morsdood zijn dat is zeker Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 19:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit heb ik eens onder de noemer free running ergens gezien. Het wordt ook wel urban free flow genoemd. Het is eigenlijk gewoon een beetje door de stad rennen en ondertussen gebruik maken van obstakels die er zijn door er overheen te springen/tegen op te lopen enz. Dit is trouwens wel een van de extreemste vormen volgens mij.
http://perso.wanadoo.fr/athle/videos/holm_2m40xo.mov dat is pas een echte jumper ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het IS Parkour, en het wordt niet soms "Urban Freeflow" genoemd, want dat is een community.. (www.urbanfreeflow.com) die deze sport ook beoefend.
Degene die je in het filmpje ziet is David Belle, de vinder van Parkour. Parkour wordt ook wel naar de Engelse term, freerunning genoemd. Het is inderdaad een extreme sport, en ik ontken niet dat het slecht is voor je enkels.. maar who cares, je leeft maar 1 keer. www.dutchpk.nl <--- voor geinterreseerde
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Films, TV & Radio |
Jumper [2008, dir Doug Liman] Carn | 25 | 10-03-2008 11:54 | |
Software & Hardware |
[SCSI HD] schijven omdraaien Verwijderd | 7 | 27-01-2005 00:22 | |
Software & Hardware |
Bios resetten hoe doe je dat? [w8woord probleem] Orion16 | 12 | 22-12-2001 15:09 | |
ARTistiek |
Anita en haar paarden - verhaal Merel zingt | 1 | 03-12-2001 14:08 | |
Software & Hardware |
Wat is een leuk mobo? dystopia | 31 | 14-05-2001 16:26 |