Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2005, 17:57
Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Wat doen jullie allemaal om zo fit mogelijk de examens in te gaan? Gezond eten doe ik sowieso al, maar ik slaap de laatste dagen echt ontzettend slecht, en ik ben nu echt hartstikke verkouden dus voel me helemaal niet lekker.

Ik ben wel van plan ook echt actief te ontspannen door bijvoorbeeld te sporten.

Jullie?
Advertentie
Oud 15-05-2005, 18:04
strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 15-05-2005 @ 18:57 :
Wat doen jullie allemaal om zo fit mogelijk de examens in te gaan? Gezond eten doe ik sowieso al, maar ik slaap de laatste dagen echt ontzettend slecht, en ik ben nu echt hartstikke verkouden dus voel me helemaal niet lekker.

Ik ben wel van plan ook echt actief te ontspannen door bijvoorbeeld te sporten.

Jullie?
ik ga zo vaak mogelijk rond 10 uur naar bed en sta dan pas op als ik uit mezelf wakker wordt, zo kun je veel actiever leren omdat je niet moe en duf onderuitgezakt zit te leren. Voor de rest eet ik gewoon wat ik lekker vindt want je mag jezelf wel verwennen nu vind ik
Oud 15-05-2005, 18:20
Miracle
Miracle is offline
Ik ben net ziek geweest en nog steeds niet echt gezond. Ik ga gewoon op tijd naar bed, maar de meeste examens heb ik toch 's middags.

Voor de rest, goed eten en eigenlijk de normale dingen.
Oud 15-05-2005, 18:34
TIEN
TIEN is offline
op tijd naar me bed toe, genoeg proberen te slapen.

ga oo kwel gewoon hockeyen, maar daar ben ik niet helemaal uitgeput van als ik terug kom, en heb van die piletjes voor een goede nachtrust.
Oud 15-05-2005, 18:38
Lilium
Lilium is offline
Niks bijzonders. Op tijd naar bed gaan en gezond eten.
Oud 15-05-2005, 20:58
Femic
Femic is offline
Niks...
Oud 16-05-2005, 13:39
Phlox
Phlox is offline
Gezond voedsel eten en half tien naar bed. Ik slaap ontzettend slecht als ik belangrijke toetsen heb dus ga misschien wel zon homeopatisch middeltje nemen en flink sporten voor het slapengaan zodat ik goed moe ben

O en ik was van plan dextro energie mee te nemen naar het examen voor de extra energie
Oud 16-05-2005, 14:04
Skilly
Skilly is offline
Niks bijzonders. Gewoon om 10 uur slapen. En inplaats met de bus ga ik met de fiets naar school kan ik me zenuwen gebruiken om hard te fietsen
Oud 16-05-2005, 15:08
wiskunde
wiskunde is offline
Niks, al mijn examens zijn 's middags dus ik kan gerust opblijven tot in de kleine uurtjes.
Oud 16-05-2005, 16:14
Domien
Domien is offline
Ik doe aan voodoo. Als ik mij, door middel van deze spirituele manier, pijnig blijf ik scherp. Ook urine drinken in de ochtend helpt je concentratie.

Oud 16-05-2005, 16:50
Tugurio
Tugurio is offline
lol
Oud 16-05-2005, 17:07
Verwijderd
Erm..niets bijzonders.
Oud 16-05-2005, 17:10
snoopy
snoopy is offline
Ik heb niks speciaals gedaan. Denk je dat je beter presteert als je gezonder leeft? Ik geloof er niks van. Ja, op tijd naar bed gaan zal helpen, maar voor de rest...
Oud 16-05-2005, 17:27
Breg
Breg is offline
ik eet deze week al wel wat gezonder in de hoop dat het help me beter te concentreren als ik leer en ook om zo min mogelijk kans te lopen om verkouden oid te worden. Geen idee of het echt helpt, maar als je denkt dat het helpt werkt het vaak ook al
Oud 16-05-2005, 17:28
Dolores
Dolores is offline
Niets bijzonders.. Ik ben wel van plan op tijd naar bed te gaan, maar ik weet nu al dat dat toch niet gaat lukken.
Oud 16-05-2005, 17:30
Verwijderd
Niets, het interesseert me niet zoveel.
Oud 16-05-2005, 18:25
Liss
Liss is offline
Niets.. op het moment ben ik ziek dus doe ik weinig
Op tijd naar bed gaan lukt me meestal niet en helemaal niet als ik een toets heb de volgende dag. Ben meestal zoiemand die op het laatste moment nog moet gaan leren, als ik dan vroeg in mn bed lig dan denk ik alleen maar goh als ze dit maar niet vragen want dat weet ik niet enz.. dus meestal leer ik gewoon tot ik moe ben.
Zeg nu wel dat ik deze week goed ga leren, mja ik ken mezelf
Oud 16-05-2005, 19:29
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Liss schreef op 16-05-2005 @ 19:25 :
Niets.. op het moment ben ik ziek dus doe ik weinig
Op tijd naar bed gaan lukt me meestal niet en helemaal niet als ik een toets heb de volgende dag. Ben meestal zoiemand die op het laatste moment nog moet gaan leren, als ik dan vroeg in mn bed lig dan denk ik alleen maar goh als ze dit maar niet vragen want dat weet ik niet enz.. dus meestal leer ik gewoon tot ik moe ben.
Zeg nu wel dat ik deze week goed ga leren, mja ik ken mezelf
Je lijkt erg veel op m'n vriendin. Ik las en dacht dit verhaal heb ik vaker gehoord
Oud 16-05-2005, 21:33
Smobbo
Smobbo is offline
Euh, ik eet altijd gezond...
Beetje vreeemd om dat voor zoiets te gaan doen imho.
Op tijd naar bed maakt ook niet echt veel uit, al houd ik het dan wel rond een uur of 11 gezien, maar alleen op de avond voor een examen.
Deze week doe ik niets speciaals, ik slaap lekker uit en ga gewoon rond 12 uur naar bed (vanavond na Die Another Day ).
Oud 17-05-2005, 10:00
JaJ
JaJ is offline
pfft, ik ben momenteel doodziek, en ik doe enorm mijn best om beter te worden, maar het wil niet echt. ik kan niet eens meer fatsoenlijk fietsen .
meer dan veel slapen en verschillend eten kun je niet doen he.
Oud 17-05-2005, 11:05
Erbenda
Erbenda is offline
Euuuhm nou ik probeer om op tijd naar bed te gaan, en er 's morgens niet al te laat uit te gaan. Verder ga ik wat vaker naar buiten en sporten.
Oud 17-05-2005, 11:26
ssjpan
ssjpan is offline
Ik doe niet zo veel, maar ik probeer wel beetje gezond te eten, want ik ben heel bang dat ik ziek wordt daar maak ik me al maaanden zorgen om. Nou ja tot nu toe gaat het nog goed..
Oud 17-05-2005, 12:47
MB
MB is offline
Niks bijzonders, maar ik denk dat ik voor de examens wel van doe goldenpower/red bull drinken insla... Ik zit nu ook in een heel ander ritme dan straks met de examens (omdat die soms al om half negen beginnen enzo) dus is zeker de eerste paar dagen hard nodig
Oud 17-05-2005, 12:52
Verwijderd
Ik vind het raar om nu opeens vlak voor je examens opeens gezond te gaan eten of extra te gaan sporten. Nou ja, ik doe dat dus altijd al en ik ga gewoon op een normale tijd naar bed, ook in mijn examenperiode.
Oud 19-05-2005, 12:48
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik was van plan om vroeg naar bed te gaan.... maar dat is nog niet echt gelukt. Ik ben 's ochtends ook zo sloom als het maar kan!
Oud 19-05-2005, 13:46
MaHo
MaHo is offline
Hmmppff...allemaal onzin, alsof je niet ziek zou worden door nu ineens gezond te gaan eten?

Ik ga gewoon lekker tussen 0.00 en 1.00 naar bed zoals ik altijd doe in vakanties en let niks meer op m'n eetgewoontes dan normaal.
Oud 20-05-2005, 10:24
engeltje
engeltje is offline
Opzich ga ik er weinig voor doen, alleen wel beter worden... Op het moment ben ik elke dag eerder zieker dan dat ik beter word Maar hopelijk slaat de antibiotica goed aan, dan komt het goed
Oud 20-05-2005, 10:35
fractuur
fractuur is offline
Fit de examens in gaat mij al niet meer lukken, want ik bne hartstikke verkouden door de stunt vorige week.

Verder ga ik nog steeds te laat naar bed, en genoeg groente en fruit eten doe ik het hele jaar al.
Oud 20-05-2005, 13:22
timajax
timajax is offline
Ik probeer zo veel mogelijk in me gewone ritme te blijven. Heb een redelijk relax rooster dus dat komt goed. Misschien wel wat eerder naar bed maar ga mezelf niet onnodig druk opleggen/ zenuwachtig maken.
Oud 20-05-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 17-05-2005 @ 13:47 :
Niks bijzonders, maar ik denk dat ik voor de examens wel van doe goldenpower/red bull drinken insla... Ik zit nu ook in een heel ander ritme dan straks met de examens (omdat die soms al om half negen beginnen enzo) dus is zeker de eerste paar dagen hard nodig
nee! van redbull moet je plassen en om nou twintig keer naar de wc te gaan in die drie uur :/
Oud 20-05-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Phlox schreef op 16-05-2005 @ 14:39 :
O en ik was van plan dextro energie mee te nemen naar het examen voor de extra energie
bij de appie heijn was de dextro energy uitverkocht
Oud 23-05-2005, 13:07
Severus
Severus is offline
Ik ben vorige week verkouden geweest, ben daar nog steeds een beetje van aan het bijkomen. Ik ben van plan om goed te eten, veel fruit en vruchtendrank, en ook vroeg naar bed te gaan. Verder houd ik mijn kamer schoon, want dat is een soort dwangneurose van mij - als er belangrijke dingen als examens aan zitten te komen, moét ik alles schoon hebben.
Oud 25-05-2005, 15:13
walliewop
walliewop is offline
al me exames beginne om half 2.... -->>

lekker trekke in de morgen, is een examen zonder zorgen
Oud 25-05-2005, 15:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat voor mij goed werkt, of het voor anderen ook werkt weet ik niet maar je weet maar nooit:
- op tijd naar bed gaan maar ook weer niet te vroeg
- na 9 uur slaap opstaan (zoveel slaap heb ik nodig, slaap ik een uur meer dan ben ik echt enorm duf)
- slapen in een schoon bed (schoon beddegoed, dan rust je veel beter uit)
- slapen met het raam een klein stukje open
- gezond en regelmatig eten
- eventueel vitaminepilletjes bijslikken

Vooral dat schone beddegoed werkt voor mij wel goed geloof ik. Dat doe ik ook altijd voor ik examens heb
Oud 25-05-2005, 15:43
walliewop
walliewop is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-05-2005 @ 16:25 :
Wat voor mij goed werkt, of het voor anderen ook werkt weet ik niet maar je weet maar nooit:
- op tijd naar bed gaan maar ook weer niet te vroeg
- na 9 uur slaap opstaan (zoveel slaap heb ik nodig, slaap ik een uur meer dan ben ik echt enorm duf)
- slapen in een schoon bed (schoon beddegoed, dan rust je veel beter uit)
- slapen met het raam een klein stukje open
- gezond en regelmatig eten
- eventueel vitaminepilletjes bijslikken

Vooral dat schone beddegoed werkt voor mij wel goed geloof ik. Dat doe ik ook altijd voor ik examens heb
lol.. ik ben de anti daantje...

rond 2 uur naar bed... rond half 12 op... gewoon ete.. lekker in me smerige bed.. alleen heb ik wel me raam ope
Oud 25-05-2005, 16:42
Spoonie
Spoonie is offline
normaal rond 24:00 naar bed, licht ontbijten wat drinken na de wc voor examen ;-) en veel suiker dat helpt me nadeken en geeft energie
Oud 25-05-2005, 22:22
Daboman
Daboman is offline
Ik heb vorig jaar examen gedaan maar ik wil op zich wel m'n ervaringen delen

Ik heb helemaal niets extra's gedaan voor zover ik me kan herinneren. Ik heb ook nauwelijks geleerd tijdens de examenweken. Dit omdat ik het goed voorbereid had. Als je op tijd begonnen bent is het gelijk al veel minder stressen! Hoe meer je op de normale manier verder leeft, hoe minder gestressed je bent, omdat je er dan niet zo mee bezig bent.
Oud 25-05-2005, 22:27
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb vorig jaar niks bijzonders gedaan
zeker niet van te voren ofzo
Oud 25-05-2005, 22:37
Verwijderd
Ik doe nu ook niets bijzonders hoor, gewoon alles hetzelfde als normaal.
Advertentie

Regels voor berichten