Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ohh, wat een ontzettend mooie plaatjes joh! nee, ik ga nou echt gelijk dat ding kopen/downloaden wanneer hij er is, want zoeits prachtigs moet ik hebben.. sjonge, wat een gave kleurtjes en wat een geweldige kadertjes, verbluffend! dit is het, de nekslag voor Windows hoor!
|
![]() |
|
![]() |
Transparante terminal! Toll toll!
KDE 2.2.1 werkt ook perfect en Konqie roeleert zwaar. Dat is me nog 'ns een browser. Kan direct van cd's mp3's maken on-the-fly. KDE is reuze eenvouwig te installeren. Hoepel op met dat gezeur over compilen. Gewoon binaries. De standaard KDE instellingen hebben veel weg van de Explorer, met een aantal sterke verbeteringen natuurlijk zoals multiple desktops ![]()
|
Ik heb ooit al eens een topic hier gepost over Linux. Ik wil het namelijk installeren, maar heb wel een extra HD'tje nodig...
Nu heeft mijn oom een 3 GB harddisk die hij niet meer gebruikt. Voor mij zou die dus ideaal zijn om Linux op te installeren... Maar aangezien ik niet wil dat 'ie dat ding zomaar aan me geeft: wat zou een goede prijs zijn om er voor te geven?? Vast bedankt, Joost PS: beetje onzinnig om hiervoor een nieuwe topic te openen, toch?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar heb je compleet Transparante Windows tijdens Schuiven ETC. En die ziet ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door L@CuTu$ (17-11-2001).] [Dit bericht is aangepast door L@CuTu$ (17-11-2001).]
|||
![]() |
Citaat:
![]() Kweet dat Enlightment en Window Maker dat kunnen. Trouwens geloof dat Konsole van 2.2.1 het ook kan ![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Beste Linux-distributie voor een beginner? Verwijderd | 10 | 25-01-2009 07:28 | |
Software & Hardware |
[Linux] Vragen en onduidelijkheden Krekker | 20 | 19-05-2005 21:04 | |
Software & Hardware |
[Linux] Impopulair doordat het te moeilijk is? Krekker | 60 | 10-03-2005 18:24 | |
Software & Hardware |
[ADSL] KPN verhoogt snelheden SaisPas | 26 | 16-01-2005 12:46 | |
Software & Hardware |
[screenshots] Laat maar zien! Verwijderd | 370 | 07-12-2002 14:24 | |
Software & Hardware |
[Windows] Microsoft wil Monopoly :( MaakUt | 31 | 08-08-2002 07:46 |