Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 14:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ga over 2 weken... Maar ik zit er dus wel mee... Die aanslagen van vandaag... Metro verkeer is ontregeld en ik heb het idee dat het nog wel even duurt voordat dat weer op orde is. Wie gaat niet meer en wie gaat er wel? Ik ben bang dat je in een chaos qua reizen terecht komt. Terwijl dat toch wel behoorlijk belangrijk is...

Naja, laat je horen

(En natuurlijk vind ik het heel erg die aanslagen, nutteloos al die mensen doden en verwonden, ik snap dat gewoon niet...)
Advertentie
Oud 07-07-2005, 15:53
Breg
Breg is offline
ik was vandaag bij het reisbureau en de jongen die er achter de balie zat zou morgen naar Londen vertrekken; hij gaat niet meer.

Ik denk dat het vervoer er over 2 weken wel weer grotendeels op orde zal zijn, denk alleen dat de sfeer behoorlijk kut zal zijn. Er zal vast veel politie en militairen in de stad aanwezig zijn, en natuurlijk is het ook vervelend als je daar constant ongerust rondloopt omdat je bang bent dat er wat kan gebeuren.
Oud 07-07-2005, 15:58
Miracle
Miracle is offline
Tja, als je er echt bang voor bent zou ik niet gaan. Dan heb je geen rust en geen vakantie..

Overigens vond ik zelf dat toen ik er was, er ook al veel politie rondliep.
Oud 07-07-2005, 16:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het kost nogal om je reis te annuleren... ik dacht dat ik een annuleringsverzekering had, maar dat vind ik niet terug in de papieren. Dat betekent dat ik dan bijna al mn geld kwijt ben (bijna 300 euro, inclusief kaarten voor musical en travel card). Dus ik denk dat ik wel ga... Maar ik ga er met een heel ander gevoel naartoe, en daar baal ik wel van... Ook ben ik bang dat er veel belemmering zal zijn in t reizen enzo... Dat dat je vakantie eventueel ook kan verpesten...
Oud 07-07-2005, 19:26
Verwijderd
Mijn broer gaat morgen, hij gaat ook nog gewoon.
En over twee weken is zeker het openbaar vervoer weer 100% op orde, Londen moet daar echt op steunen dus ik denk dat ze dat binnen no time weer goed hebben
Oud 08-07-2005, 07:38
Miracle
Miracle is offline
Ik denk niet dat je er echt last van zult hebben inderdaad. Londen is over twee weken wel weer op orde. Het is vooral je eigen gevoel denk ik.
Oud 08-07-2005, 07:41
Verwijderd
Op de metro's na rijdt nu alles al zo ongeveer weer en de voorspelling is dat de metro's morgen ook weer gaan rijden, dan zal dat over twee weken vast wel weer in orde zijn. Er reizen idd zoveel mensen met het OV daar, ze kunnen het niet te lang stil laten staan, dan ligt alles plat.
Oud 08-07-2005, 10:14
Ivo
Ivo is offline
Zelfs een aantal metro's rijdt alweer. En ik vind het nu nog een beetje snel om conclusies te trekken. Ik zou gewoon even afwachten hoe de berichten over een week ofzo zijn. En eventueel vast aan de reisorganisatie vragen of je misschien kan omboeken, zodat je daar in ieder geval alvast de nodige informatie over hebt.

Maar op dit moment zou ik persoonlijk gewoon vertrekken als ik een ticket had. 't Is niet zo dat de hele stad ineens een chaos is. Iedereen gaat in Londen weer gewoon naar z'n werk.
Oud 09-07-2005, 11:18
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Mja, ik had de dag voor de aanslagen net gekeken om begin augustus een paar dagen naar Londen te gaan.

In principe ga ik nog wel(met de instelling van "anders kan je nergens meer heen") tenzij veel dingen dichtgegooid worden/onbereikbaar door beveiliging worden.

Owja, Londense Metro heeft zelf gezegd dat het nog enkele weken kan duren voordat de metro weer 100% normaal dienst kan doen.
Dus ik hoop dat begin augustus alles weer goed is.....
Oud 10-07-2005, 20:42
Fieneke
Fieneke is offline
ik ga morgen toch
samen met een vriendin, ach, k vind t wel naar dat dat daar net gebeurt is. maar k ga me daar niet mijn vakantie door laten afnemen
Oud 11-07-2005, 23:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik was een week voor de aanslagen in Londen en in diezelfde metro. Dat was eigenlijk best heftig om te horen dat daar dan precies een week later die aanslagen gepleegd zijn. Maar ik denk dat die mensen daar gauw het normale leven weer oppakken.
Oud 15-07-2005, 16:26
Megadeth
Megadeth is offline
Aanslagen zijn al geweest, ze gaan niet 2x dezelfde plaats terroriseren.

Ze gaan nu vast door naar Italië ofzo.

Vieze knoflookhappers.
Oud 16-07-2005, 22:05
levi's
levi's is offline
Ik ga volgende week op vakantie naar Londen, nog tips waar ik Echt heen moet?
Oud 17-07-2005, 19:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 15-07-2005 @ 17:26 :
Aanslagen zijn al geweest, ze gaan niet 2x dezelfde plaats terroriseren.

Ze gaan nu vast door naar Italië ofzo.

Vieze knoflookhappers.
Of Nederland.

Maar ik ben al lang niet bang meer of wat dan ook t was toen gewoon even die schrik.
Oud 21-07-2005, 15:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oud 21-07-2005, 16:38
levi's
levi's is offline
Ja, Weeeer aanslagen

In Augustus ga ik naar Londen, hopelijk wordt het dan wat rustiger...

Regels voor berichten