Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het probleem is dat z'n moeder erg beschermend is. Hij is enig kind en er zijn nogal wat dingen gebeurd toen ie klein was (bijna verdronken, kokend vet op m'n gevallen etc.) dus z'n moeder laat haar 'kleine jongetje' (wat ook erg meevalt, hij is 2m08!) niet zo makkelijk gaan. Eerst durfde ie al bijna niet aan haar te vertellen dat ik zou komen, want internet enzo, ik ben ouder etc. dat zou dus raar op kunnen vatten, maar hij heeft t toch gezegd en het was haar idee dat ik daar zou blijven slapen. Wel aparte kamers natuurlijk, want stel je voor dat er iets gebeurd ![]() Maar ja, ik denk dat ze eigenlijk toch wel meevalt. Af en toe kom ze de kamer ingestormd als ik met 'm aan t chatten ben en dan zwaait ze even voor de webcam. Maar het blijft toch spannend. Ieeek!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed. De ouders ontmoeten ging wel okee, geloof ik. Ik ben een mooie zenuwpees op dat gebied en ik vind het eigenlijk hélemaal niks, maar ja, je komt er haast niet onderuit. Of ik een goede indruk heb gemaakt, betwijfel ik, maar ik geloof niet dat ze me heel erg vervelend vinden. Behalve als we LotR kijken. >_> |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar heel veel plezier en succes.. Je moet gewoon laten zien dat jullie het 'rustig' aanpakken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Meet the parents: Little Fockers schoolkid | 6 | 11-03-2011 22:45 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb je net gekocht? #2 Igorrrai | 500 | 02-10-2006 09:36 | |
Films, TV & Radio |
Overgewaardeerde films Donny must die | 203 | 11-01-2005 14:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Tekst naar engels vertalen. Samantha | 8 | 21-09-2003 19:21 | |
Films, TV & Radio |
Jaar der sequels, comic verfilmingen en slechte verhalen Daangerous | 13 | 04-08-2003 16:32 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Verslag Meet the parents MirreTemp | 0 | 10-03-2001 18:00 |