Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 18:20
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
hallow allemaal!

Ik zit een beetje met twee kanten ik zal et even uitleggen

ik heb 2 jaar geleden gehad met een jongen ongeveer 2 maanden et was heel leuk enzow maar na die 2 maanden hebben we ruziej gekrege, vorig jaar zomer is et toen wel weer goed gekomen was gezellieh enzow noujha nu is et nog steeds wel heel goed we doen gewoon heel normaal tegen elkaar, maar sinds een paar dagen krijg ik steeds smsjes van Ik mis je,ik wil je enz enz, dat vind ik niet erg maar ik ben zo dom(of nii) geweest om terug te smsen dat ik em oook mis maar dat ik geen relatie wil omdat ik weet dat et na een maand gewoon weer ruzie word...maar ik mis em ook echt en et liefst zou ik bij em zijn enz ik voel me geesteklijk en vooral ook lichamelijk wel tot hem aangetrokken maar het probleem is dat ik bang ben voor ruzie,dat ik verslaafd word(hij blowt veel, ik ook maar ik denk dat als ik veel bijhem zou zijn het helemaal TE erg word!!) en me vriendinnen en andere vrienden mogen hem ook niet zo........... WAT MOET IK NOU DOEN????????? ik kan m ook nie alleen maar voor het sexuele gedeelte houden dat zou een beetje lulig zijn he! HELP MEEEE!!!!!

Laatst gewijzigd op 15-06-2005 om 18:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2005, 18:26
Dus toch!
Dus toch! is offline
Denk goed over je gevoel na en kijk dan of dat sterk genoeg is om de andere 'drempels' te nemen.
Oud 15-06-2005, 18:27
WolterB
WolterB is offline
Laat hem lekker, zoek niet alleen iemand voor de seks, maar die je ook echt leuk vindt en ga in de tussentijd wat aan je spelling, grammatica en interpunctie doen
Oud 15-06-2005, 18:29
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Om je vriendinnen hoef je het in ieder geval niet te laten, en lichamelijk zooi kan je ook zelf wel oplossen, dus het zou lullig zijn als je hem daar alleen voor zou gebruiken. Maar als je hem echt echt mist, dan moet je het gewoon doen, maar als er geen toekomst in zit zou ik het laten, want dat kost alleen heel veel energie etc.

btw. Schaaf je ABN eens bij, ik vind dit echt onleesbaar
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 18:31
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
ja maarwat zouden jullie in zon situatie doen??
Oud 15-06-2005, 18:39
Yerli
Yerli is offline
Normaal leren typen en hem proberen te vergeten, grote kans dat er toch weer ruzie van komt.
Oud 15-06-2005, 18:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ilsuuuh schreef op 15-06-2005 @ 19:31 :
ja maarwat zouden jullie in zon situatie doen??
Wat ik zeg.

Proberen hem te vergeten, niet meer met hem omgaan, zeker geen seks meer hebben en kijken of ik iemand tegenkom die ik wel leuk vind.
Oud 15-06-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Yerli schreef op 15-06-2005 @ 19:39 :
Normaal leren typen en hem proberen te vergeten, grote kans dat er toch weer ruzie van komt.
Met de nadruk op normaal leren typen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 18:53
evanescence
evanescence is offline
ten eerste moet je niet naar de mening van je vrienden luisteren, wat zij ook van hem vinden...jij vind hem leuk en over het blowen, je kan ook een relatie met iemand hebben zonder te blowen...vriendin van mij heeft een vriend die verslaafd is geweest aan blowen, in hun relatie heeft hij 4 jaar geblowd en zij niks..dus dat is aan jezelf...
en over die ruzies...dat heb je toch ook wel zelf een beetje in de hand...goede afspraken maken en elkaar duidelijk maken wat je van een relatie verwacht...
Oud 15-06-2005, 18:57
Astraea
Astraea is offline
Waar halen mensen toch het idee vandaan dat ze serieus worden genomen als ze op zo'n afgrijselijk belachelijke manier gaan typen? Ik snapte de eerste zin al niet; "ik zit een beetje met twee kanten"..

Poging: Laat die jongen, je twijfelt teveel. En als je afleiding nodig hebt, dan zou ik de tijd inderdaad vullen met (zoals WolterB al aangaf) het verbeteren van je spelling, grammatica en interpunctie..
Oud 15-06-2005, 20:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heeft er al iemand gezegd dat je normaal moet typen?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 20:06
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-06-2005 @ 19:27 :
Laat hem lekker, zoek niet alleen iemand voor de seks, maar die je ook echt leuk vindt en ga in de tussentijd wat aan je spelling, grammatica en interpunctie doen
Als je een allochtoon bent die het niet kan lezen omdat de zin grammaticaal gezien niet helemaal klopt, ok, maar volgens mij ben je dat niet, en de boodschap van haar lijkt me ook wel duidelijk...
Oud 15-06-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Badmutssssss schreef op 15-06-2005 @ 21:06 :
Als je een allochtoon bent die het niet kan lezen omdat de zin grammaticaal gezien niet helemaal klopt, ok, maar volgens mij ben je dat niet, en de boodschap van haar lijkt me ook wel duidelijk...
Het gaat niet om de boodschap, het gaat erom dat veel meer mensen het zouden lezen en antwoord zouden willen geven als het wat leesbaarder was. Dus het is voor haar eigen bestwil.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 20:15
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-06-2005 @ 21:13 :
Het gaat niet om de boodschap, het gaat erom dat veel meer mensen het zouden lezen en antwoord zouden willen geven als het wat leesbaarder was. Dus het is voor haar eigen bestwil.
Dan posten die mensen toch zelf dat ze het niet kunnen lezen? want tot nu toe heb ik hier nie gelezen dat iemand haar bericht nie kan lezen
Oud 15-06-2005, 20:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 15-06-2005 @ 21:15 :
Dan posten die mensen toch zelf dat ze het niet kunnen lezen? want tot nu toe heb ik hier nie gelezen dat iemand haar bericht nie kan lezen
Het is die gemakzuchtige instelling van veel jongeren tegenwoordig die de Nederlandsche taal de das omdoet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 21:21
juno
juno is offline
En hebben die domme breezertjes soms geen t meer op hun toetsenbord maar en extra j of iets dergelijks?

Kom op, typ normaal, het zal vast heel hip staan in jouw ogen, maar het is natuurlijk gewoon dom en kinderachtig en dus bijzonder irritant.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 21:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
Je zegt zelf tochal dat je je vooral lichamelijk voelt aangetrokken...
Daarnaast ben je bang verslaafd te raken omdat hij blowd...
Ga bij jezelf na of je dit nou echt slim vind * vast niet* en bedenk dan gewoon dat je het maar beter zo kan laten als het is en niets opnieuw moet proberen
Oud 16-06-2005, 00:22
Astraea
Astraea is offline
Ja en wat een onzin trouwens, dat zij verslaafd zou raken omdat hij blowt. Ten eerste weet ik eigenlijk niet eens of wiet/hash wel echt zo heel erg verslavend werkt. Ik bedoel, hij zit niet aan de heroďne ofzo.. En ten tweede, het zou wel heel stom zijn als jij dingen gaat doen omdat hij ze ook doet. Een beetje voor jezelf opkomen en je eigen principes aanhangen moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me?
Oud 16-06-2005, 00:30
boer
boer is offline
Citaat:
hallow allemaal!
Hallo allemaal.

Citaat:
Ik zit een beetje met twee kanten ik zal et even uitleggen
Ik heb een probleem waar 2 verschillende kanten aan zitten.

Citaat:
ik heb 2 jaar geleden gehad met een jongen ongeveer 2 maanden
Ik heb 2 jaar geleden iets met een jongen gehad. Dat heeft toen 2 maanden geduurd.

Citaat:
et was heel leuk enzow maar na die 2 maanden hebben we ruziej gekrege,
Het was een heel leuke periode maar daarna hebben we ruzie gekregen.

Citaat:
vorig jaar zomer is et toen wel weer goed gekomen
Vorig jaar zomer is het toen wel weer goed gekomen.

Citaat:
was gezellieh enzow noujha nu is et nog steeds wel heel goed
Het was toen gezellig en dat is het eigenlijk nog steeds wel.

Citaat:
we doen gewoon heel normaal tegen elkaar, maar sinds een paar dagen krijg ik steeds smsjes van Ik mis je,ik wil je enz enz,
We deden heel normaal tegen elkaar maar sinds een paar dagen krijg ik smsjes van hem waaruit blijkt dat hij me weer wil versieren.

Citaat:
dat vind ik niet erg maar ik ben zo dom(of nii) geweest om terug te smsen dat ik em oook mis maar dat ik geen relatie wil omdat ik weet dat et na een maand gewoon weer ruzie word...
Dat vind ik niet erg. Ik houd namelijk wel van aandacht. Ik heb teruggesmst dat ik hem ook mis maar dat ik geen relatie met hem wil. De reden daarvoor is dat ik er vrijwel zeker van ben dat we na ong. een maand weer ruzie krijgen.

Citaat:
maar ik mis em ook echt en et liefst zou ik bij em zijn enz
Ik mis hem ook echt. Met andere woorden, ik zou graag bij hem willen zijn.

Citaat:
ik voel me geesteklijk en vooral ook lichamelijk wel tot hem aangetrokken
Ik vind hem best een aardige jongen en het is vooral een heel knappe jongen.

Citaat:
maar het probleem is dat ik bang ben voor ruzie
Een probleem is dat ik bang ben voor ruzie.

Citaat:
dat ik verslaafd word(hij blowt veel, ik ook maar ik denk dat als ik veel bijhem zou zijn het helemaal TE erg word!!)
Een ander probleem is dat als ik weer wat met hem zou krijgen ik verslaafd wordt aan wiet. Die jongen blowt namelijk heel vaak. Ik doe dat ook maar hij helpt me nog meer de afgrond in.

Citaat:
en me vriendinnen en andere vrienden mogen hem ook niet zo...........
M'n vrienden en vriendinnen hebben wat meer verstand als mij. Ze mogen die jongen niet zo.

Citaat:
WAT MOET IK NOU DOEN?????????
Wat moet ik nu doen?

Citaat:
ik kan m ook nie alleen maar voor het sexuele gedeelte houden dat zou een beetje lulig zijn he!
Ik zou ook alleen sex met hem kunnen hebben, want daar gaat het mij uiteindelijk alleen maar om. Denken jullie dat dat gemeen zou zijn?

Citaat:
HELP MEEEE!!!!!
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om me te helpen?

Ik had geen zin om te gaan slapen

Vergeet hem trouwens.

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 00:33.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 00:35
Astraea
Astraea is offline
Ik moet zeggen dat ik zelf ook de lichtelijke neiging heb gehad om het verhaal te vertalen, maar nu heb jij het al gedaan. Gemenerd! Een beetje mijn fun afpakken!
Oud 16-06-2005, 00:37
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-06-2005 @ 21:01 :
Heeft er al iemand gezegd dat je normaal moet typen?
Ik geloof het niet, die msn jeugd van tegenwoordig weer.

Trouwens wat heb jij een verschrikkelijke avatar.
Oud 16-06-2005, 10:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
boer schreef op 16-06-2005 @ 01:30 :
meer verstand als mij. Ze mogen die jongen niet zo.
Ik wil niet veel zeggen, maar als je dan iemand ánders gaat verbeteren, zorg dan wel dat je het zelf wél goed doet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 10:57
mysecret
mysecret is offline
nou en.. het gaat om het idee.. van de eerste 'onverbeterde' versie snapte ik niets van.. DuS bEdAnKt VoR Di VeRbEtErDuHH VeRsIII
Oud 16-06-2005, 12:19
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
oke oke SORRY dat mijn Nederlands zo Slecht was maar ik denk dat als jullie op een forum zitten ook niet alles in perfect nederlands schrijft of wel soms????
haha, maare ik vondet ook niet erg storend om zo te type!
Oud 16-06-2005, 12:20
boer
boer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-06-2005 @ 11:00 :
Ik wil niet veel zeggen, maar als je dan iemand ánders gaat verbeteren, zorg dan wel dat je het zelf wél goed doet.
Mij gaat het er niet om om perfect nederlands te typen, maar om zo te typen dat ieder normaal denkend mens het kan begrijpen. Verder was het voor mij ook half 2 's nachts.
Oud 16-06-2005, 16:39
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Ilsuuuh schreef op 16-06-2005 @ 13:19 :
oke oke SORRY dat mijn Nederlands zo Slecht was maar ik denk dat als jullie op een forum zitten ook niet alles in perfect nederlands schrijft of wel soms????
Nou, als ik mensen een probleem voorleg, probeer ik toch zeker wel om zo perfect mogelijk te schrijven. Natuurlijk maakt iedereen een foutje nu en dan, maar jouw schrijfstijl is echt vreselijk. En het feit dat je het zelf niet storend vindt om zo te schrijven, zegt wat mij betreft al genoeg..
Oud 16-06-2005, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Je zegt nu dus; jullie schrijft.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 20:26
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
mala schreef op 16-06-2005 @ 19:50 :
Je zegt nu dus; jullie schrijft.
Ze heeft te vaak Smeagol/Gollum horen praten
Oud 16-06-2005, 22:55
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
gebruik alsjeblieft eerst even de zoekknop.. er zijn hier al zooo ontzettend veel topics over...
Oud 16-06-2005, 23:06
Vice
Vice is offline
Citaat:
Maar de kans is groot dat je door dat soort fouten minder serieus wordt genomen.
Oud 17-06-2005, 07:59
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
boer schreef op 16-06-2005 @ 01:30 :

Een ander probleem is dat als ik weer wat met hem zou krijgen ik verslaafd wordt aan wiet.
ik wordt? als we nou toch gaan zeuren over spelling Verder heel erg bedankt voor je vertaling

Ilsuuuuh, ik denk dat je die jongen maar gewoon moet laten gaan, als je er zelf al zoveel twijfels bij hebt...
Oud 17-06-2005, 15:34
3rd Rock
3rd Rock is offline
ik zou naar die ex van je toegaan, hem vastbinden op het bed en daarna over hem heen poepen. dus.
Reageren

Regels voor berichten