Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb zelf 4 keer particulier gehuurd, waarvan slechts één keer de borg teruggekregen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Huurder laat afval en/of meubels in gehuurde achter. Huurder pleegd geluidsoverlast (ook al is dat niet geconstateerd) Huurder laat (s'nachts) bezoek in huis. Huurder Laat kamer niet netjes genoeg achter* Huurder ''vernield'' spullen van huisbaas. Huurder plaats fiets in hal van pand. Huurder schilderd kamer in kleuren die huisbaas niet aanstaan. Huurder laat logies overnachten. Huurder verbruikt te veel gas, stroom en water (bij inclusief huren) Huurder is niet aanwezig bij kamerinspectie. Huurder meld gebreken kamer en rest van pand niet. Huurder heeft huisdier. Huurder begeeft zich in niet voor hem bestemde vertrekken. En zo kan ik nog wel even doorgaan. ![]() *Maar treft de kamer wel vaak aan met razige schimmelplekken, afbladderende verf en een niet te harde muffige lucht. En als dat niet genoeg is, moet je ook nog eens de gore vloerbedekking die al meer dan 20/30 jaar ligt met respect behandelen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar let idd op hoe het bedrag samengesteld wordt; kale huur, service kosten (lift, ramen wassen enz.), gas/water/elektriciteit. En dat je, wanneer er later nog extra kosten bijkomen bij teveel verbruik, de rekening te zien krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
Als je met hem de te huren ruimte( n) doorloopt meteen proberen of hij het herstelt voordat jij erin komt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja dat was het dus
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Daar worden huisbazen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het nuts-bedrijf zal het worst wezen wie er woont en wie er verbruikt. zij zullen zich niet interesseren voor je huurcontract, lijkt me. oftewel: als er rekeningen komen aangaande de gehuurde ruimte, dan kun je ze volgens mij gewoon naar de huisbaas sturen (als je incl huurt)
|||
Citaat:
Mijn advies, bij twijfel NIET huren, of tekenen, en zeker NIET betalen!! ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ik bedoel meer dat het gewoon een studentenkamer is, niet super mooi en goed dus, en daarom vind ik die borg zo hoog! Maar ik ben ook meer bang dat ik die 350 euro nooit meer terug zie.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja daarom vond ik het ook zo vreemd. Ik zei dus dat ik dat niet deed, nu belde hij me net op dat de contract"maker" op vakantie is dus dat ik toch eerst moet betalen... ![]() Nu ga ik maandag een contract bekijken, niet die van mij maar wel dezelfde. vraag me af of ik daar iets aan heb.. wat een gedoe |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Huurcontract: kabel tv + internet kevink | 7 | 02-04-2016 12:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Huisbaas wil huurcontract opzeggen en veranderen naar een 'kale huur'-contract tuttebel | 16 | 22-09-2009 15:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Waar moet je op letten bij het tekenen van een huurcontract? Verwijderd | 14 | 11-03-2009 22:23 | |
Werk, Geld & Recht |
Vreemd beding in huurcontract. Adore | 10 | 16-05-2008 15:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Huurcontract: geen huisdieren coopergirl | 57 | 26-06-2006 14:09 | |
Werk, Geld & Recht |
Huurcontract opstellen Stefanie | 7 | 30-04-2004 11:36 |